Ik zit achter de laptop beneden en de computer met printer staat boven... is weer te ver
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mja moet me zo toch aan gaan kleden dus tja..

Dela schreef:100km![]()
![]()
je hebt er wat voor over.
als het een beetje meezit, ben ik er met 40 minuten...

tientjeh schreef:en ik met een kwartiertje
Dela, hoe laat ben je er?
Zo'n regen en drek was het...
Erg leuk! Ik was 2e. Had in de dressuur 195 punten. Cross en springen foutloos
In de cross en weigering op hindernis 4 (kuilbalen) en voor de rest alles netjes gedaan!!!!!!!! Toen binnen springen (laatste 2x samen onderuit gegaan dus vreesde er voor) maar met 1 balkje heerlijk rond gekomen! Ben trots op mijn paard!!!
ik heb ook een leuke dag gehad
Heb veel weigeringen gehad, hindernis 4 durfde die écht niet (die met die balen) en hindernis 3 hadden we allebei niet zo'n zin in, en nog 1 simpel kruisje daar kreeg ik hem niet overheen

De eerste drie sprong ie en op 4a weigerde die 2 keer, toen sprong hij, ik was helemaal uit balans en hij leek te stoppen voor 4b, sprong ie toch nog en lag ik er bijna af, toen reed ik een volte en ja jammerr
(had toch maar b-groen moeten doen maar das achteraf
)
) 

Met dressuur 191 punten, het ging echt slecht, punten vallen dus nog mee. Cross foutloos en springen ook foutloos. Ik was 5e in mijn ring (er waren zes prijzen).
(is zijn zwakke punt). Maar nadat ik ook bijna bij het verkennen op de auto van de jury was gesprongen, was ik allang blij dat hij alle lijntjes enigszins fatsoenlijk deed.
,
ahaha. Cross ging heel mooi helemaal foutloos, zelfs in een keer de waterbak in en in galop nog wel
Maar kon ook niet aders we waren tog al nat.. en onderweg ook zo'n beetje alle plassen water genomen die er waren
Springen 1 balkje op de dubbel. Maar was helemaal tevreden heel lekker gereden..

In de cross was ie strontvervelend. HIj stopt nooit in de cross, maar nu was het wel nodig volgens hem. En doorschoppen wou ik niet met al die drek voor en achter de hindernis.