Dus gewoon de optimale tijd invoeren, en dan laten aftellen?

Tis wel mooi ding
lekker groot, geel en duidelijk (en duur
)Maar hoelang doe je met zo'n batterijtje ong?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

lekker groot, geel en duidelijk (en duur
)Marieke_xXx schreef:@Ank89: Woon jij op de gilzeweg? & ben jij toevallig niet het zusje van Ine?
?
http://foto.evenementenfoto.com/wiering ... 825111.htm
maar die was in Maarsbergen.....gingen veel te hard, de foto is er wel maar die is net een fractie eerder afgenomen, maar dan zie je mij al schreeuwen dat ik weet dat het niet goed gaat. wel banketstaaf dat soort vallen maar ik kreeg applaus dat ik weer verder ging.....alles nat....

Marloeske schreef:suus die trakhener die je liet zien is volgens mij die voor de Z-pony's. Voor de Z-paarden blijft hij hetzelfde als vorig jaar.
Pony's hebben de 24ste een andere route vanwege de scouting die er dan ook is
helaas dan
ik had gehoord dat die trakhener wel aangepast ging worden, vandaar dat ik dacht dat dit de nieuwe zou zijn. Maarja, dan moeten we toch maar over die andere
voor ons dus. 

Ank89 schreef:Marieke_xXx schreef:@Ank89: Woon jij op de gilzeweg? & ben jij toevallig niet het zusje van Ine?
Haha Marieke, dat klopt, ik ben idd Anneke en ik woon op de Gilzweg!. Mag ik vragen waar je Ine van kent?
Groetjes!

!
) maar vind het er allemaal erg leuk en enthousiast uitzien, complimenten voor alle vrijwilligers en medewerkers!
MelanieB schreef:Ik sta er niet op
broertje schreef:MelanieB schreef:Ik sta er niet op
dat was ook het eerste wat ik dacht
?