Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Caatje1986 schreef:Ik kwam de foto's van SGW- Player tegen in Mijnalbum van Mabon, zie hieronder. Voor degene die nog niet weet wie het nu was.
Edit; bericht aangepast

Altos schreef:Een evenement moet geen afspraken maken met een eigen fotograaf wanneer ze een evenement organiseren op openbaar terrein. Het is nu een maal zo omschreven in de wet dat de andere fotografen dan ook gewoon hun werk mogen doen. Wanneer er entree gevraagd wordt is het een ander verhaal.
. Maar wanneer er afspraken worden gemaakt houd dit meestal in dat een fotograaf het alleenrecht heeft en dat kan je dus niet beloven op een openbaar terrein.Altos schreef:MJ: Ik bedoelde het niet zo fel als dat het mischien overkwam. Natuurlijk kan je een fotograaf uitnodigen. Maar wanneer er afspraken worden gemaakt houd dit meestal in dat een fotograaf het alleenrecht heeft en dat kan je dus niet beloven op een openbaar terrein.
Overigens nam ik zelf wel altijd even contact op met de organisatie om te informeren of ik welkom was. Dat bespaart je iig een reis voor niets....
Sjaan schreef:Ef, goed idee.
Jullie maken erg mooie foto's. Eind van dit jaar kunnen jullie zeker nog een bestelling van mij verwachten. Ik wacht alleen nog even af of er nog meer foto's komen van dit cross seizoen!

ladyzwien schreef:in gorssel ging die al met 2 glazen wijn naar de rekenkamer enz. om te vragen wat zijn tijd was
Een collega van mij heeft in Gorssel het hele weekend op de rekenkamer gezeten, zal het haar eens vragen.