Ik snap ook niet echt wat sommigen met de shirt van de mutsen en bejaardentopic moeten? Ze 'horen' er toch eigenlijk niet eens echt heel erg bij, of zie ik dat nou verkeerd?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miss_jumpy schreef:of van die stokken waar tegenwoordig iedereen mee loopt (hoe heet dat ook alweer?). Verbranden we gelijk meer categorien tijdens het crosslopen
SGWOllie schreef:Als ik eerlijk ben laat ik mijn beslissing of ik kleding bestel ook een beetje afhangen van wie er allemaal nog meer kleding bestelt. Als de club me te groot wordt schiet het in mijn ogen zijn doel voorbij en sla ik een rondje over.....
SGWOllie schreef:Als ik eerlijk ben laat ik mijn beslissing of ik kleding bestel ook een beetje afhangen van wie er allemaal nog meer kleding bestelt. Als de club me te groot wordt schiet het in mijn ogen zijn doel voorbij en sla ik een rondje over.....
TeeGee schreef:Omdat Mandy het over een mutsen en bejaarden shirt heeft???
TeZzz schreef:Ik ben hier nog niet zo lang
Apple schreef:Als je niet wilt dat iedereen zo'n shirt kan bestellen dan moet je het niet open en bloot op Bokt neerzetten in een topic.
Of minimum eisen stellen, of zelf een lijst maken van bokkers die in aanmerking komen en deze bokkers per PB uitnodigen een shirt te bestellen.
Simmie schreef:Ik vond het ook erg raar om "vreemde" niet-SGW bekenden een bestelling te zien plaatsen.
En ik vind dat het idee van een SGW-shirt volledig de plank misslaat als jan en alleman er mee gaat lopen. Dan is de lol er voor mij af en hoef ik geen shirt.