Sabine, veel sterkte. Dit is wel een heel abrupt einde van het seizoen. Gelukkig heb je niet zoveel pijn als met je schouder maar toch, 3 maanden wordt een laaaange vakantie
Dit is Titanic die mij zo snel uit de trailer moest trekken afgelopen zaterdag. Gemaakt tijdens de crosstraining op 5 augustus in Wieringerwerf.
Morgen ga ik met Anica en Titanic mee naar Gorssel, als zeg maar een halve groom. In de trailer zetten doe ik even niet meer, dat moet Anica de eerste tijd zelf maar doen.
Kan mijn nek al weer een heel stuk meer draaien, alleen lijkt het of ik steeds meer spierpijn krijg. Maar uiteindelijk valt het best wel mee wat ik er aan overgehouden heb.
Iedereen nog bedankt voor de reacties. En Sabine nogmaals veel sterkte volgende week.
Misschien kom ik jou en Anica nog wel tegen. Ik ben echt heel blond bezig . Ik heb je hele verhaal op hyves gelezen, alleen had niet door dat jij jij was zeg maar .
Kim: Dus jij dacht dat ik ik niet was, maar iemand anders dan? Grappig. Ik denk dat je ons wel zal tegenkomen ergens. Ben eigenlijk nog nooit in Gorssel geweest. Ging vroeger altijd al mee, ook naar de EK pony's in België. Dat was een paar dagen en heel gezellig.
Ik denk dat je je schaamde dat je niet wist dat ik ik ben en daarom de andere kant op keek. Whaha.
Kwam Monique ook op Hyves tegen, heb ik gelijk via haar haar vader bedankt. Die heeft zaterdag ook gehulpen toen ik daar in die trailer lag.