Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Je weet toch wel dat je dressuur leuk kunt maken hyppolyte Toen met Uuf ging het ook hartstikke leuk Je moet het alleen voor jezelf ook leuk maken en gericht aan dingen gaan werken.
! Bovendien kon ik met hem alleen maar in de bak rijden en niet naar buiten, dus dat scheelt ook, dan moet je toch wat...
... En jij weet het wel

maar aangezien we het beiden nogal druk hebben zo nu en dan les ik niet elke week, maar meer als we beiden een keer tijd hebben

Wie weet schuilt er wel een heus dressuurpaard in je paard.

Consequent blijven 

Zal wel wat worden met die duim
Eerst maar eens op zien te zadelen en erop zien te klimmen, dan kan ik daarna wel met alleen links rijden

! 
De martingaal was 'sielugh' en ze vonden 1 dekje wel leuk, maar ze wisten nog niet wat voor zadel ze erbij kregen, dus die wilden ze ook niet. Ik snapte echt niet waarom ze nou eigenlijk kwamen

! 
Er was nog een vriendin hier dus toen ze weg waren hebben we nog lekker na zitten roddelen
Maar vind het wel jammer dat ik niets verkocht heb, had zowiezo niet het idee dat iemand geinteresseerd was in mijn oude rijbroeken, toen ik dacht dat ik er iets voor kon vangen was ik wel blij! (ben momenteel een beetje blut
)

!

Nouja echt in de weg liggen ze verder ook niet