[SGW] [HK] SGW mutsen aan de macht, hier is deeltje 8!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Hilde_

Re: [HK] SGW mutsen aan de macht, hier is deeltje 8!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 19:02

Leuk filmpje Rowo, ziet er goed uit Ja

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 19:14

Citaat:
Je weet toch wel dat je dressuur leuk kunt maken hyppolyte Toen met Uuf ging het ook hartstikke leuk Je moet het alleen voor jezelf ook leuk maken en gericht aan dingen gaan werken.

Ja dat is waar, maar toen had ik jou er ook bij staan en bovendien was je er dan 2 weken later weer, dus dan moest ik wel een beetje m'n best doen Haha!! Bovendien kon ik met hem alleen maar in de bak rijden en niet naar buiten, dus dat scheelt ook, dan moet je toch wat...
Als ik een doel heb dan gaat het ook wel en dan is het ook wel fijn als het lukt, maar het leuk maken dat lukt me nog niet zo. Vertel eens, wat zal ik oefenen, hoorde net dat m'n stalgenootje er ook rondloopt, dus dan ben ik in ieder geval niet alleen, dat scheelt weer, kan ik in ieder geval door blijven babbelen, dat doe ik altijd graag zoals je weet *LOL*

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 19:17

Dan kan ik gericht aan iets gaan werken, weet zelf nooit zo wat dat dan moet zijn namelijk ... En jij weet het wel Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 19:18

Heb je geen les dan? Ik ga nu toch maar over naar de Z1 dus heb iets gericht om op te trainen. Ook heb ik uiteraard dagen waarop ik weinig zin heb in dressuur en dan ga ik maar gewoon naar buiten, of ik rijd ze niet en ze gaan gewoon dag en nacht op de wei.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 19:24

Ja, van Gomir *LOL* maar aangezien we het beiden nogal druk hebben zo nu en dan les ik niet elke week, maar meer als we beiden een keer tijd hebben Bloos

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 19:26

Hahaha, ja okee. Kwam bij mij zo over alsof je niet lestte. Maar dan neem ik aan dat Gomir je tips geeft en een soort van Huiswerk waar je mee vooruit kan na de les? Dus stof om te trainen op de dressuur Lachen Wie weet schuilt er wel een heus dressuurpaard in je paard.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 19:30

Nou ja, die les gaat wel voornamelijk om het springen, dus dan ligt de nadruk natuurlijk wel iets minder op de dressuur, maar dan rijd ik haar wel gewoon los enzo. Ik heb het een beetje laten versloffen, lekker het bos in en crosshindernisjes meepakken is veel leuker, ik weet het ik ben slecht...
Bovendien ben ik ook nog eens talentloos, dus dan is dressuur ook nooit zo leuk. Bij Uf had ik echt hele gerichte dingen waar ik aan moest werken, maar bij Jamie vind ik dat wat moeilijk. Zij kan het allemaal wel (heeft z1 gelopen) maar leuk vinden doet ze het niet, springen en boscrossen heeft bij haar ook duidelijk de voorkeur Ja

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 19:30

Je hebt me ook niet meer gevraagd Tong uitsteken

Ik zou beginnen met scherp aan het been maken dmv veel overgangen en tempowisselingen en proberen om haar iets losser in de hals(en dus ook soepeler in je hand) te krijgen. Ga maar eens 20 slangenvoltes of 8-tjes rijden, keer halthouden op de middenlijn en weer weg, etc.
En niet tevreden zijn met een halve reactie Knipoog Consequent blijven Ja

Rowo: heb haar met dit paard alleen één keer springles gegeven, verder nog niet. Met Uuf waren we toen wel een heel eind op weg Ja

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 19:36

Nou wilde je toevallig ook van de week gaan pm-en (maaike vroeg namelijk ook laatst of we weer konden gaan lessen), maar ik weet niet of je dat nog wel redt met je co-schappen en je vakantie bij piet en je wedstrijden met urb... Jij bezig bijtje jij!

Oké, ik ga wel weer m'n best doen, moet alleen die schop onder m'n kont hebben... Met Uf was het ook wel leuk omdat het bij hem heel snel vooruit ging, hij pakte het ook heel lekker op, aangezien hij zelf nog zo jong was en veel moest leren. Dus dan heb je ook vrij snel resultaat. Weet bij Jamie nog niet zo goed wat ik ermee aanmoet als het ware, bij Uf kon ik sommige dingen waar ik mee zat zelf nog wel benoemen, maar bij James kan ik m'n vinger er niet op leggen.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 19:37

Maar ik ga nu naar stal, want anders wordt het echt niks meer met me Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 19:40

Ik had de afgelopen twee weken tijd zat hoor. Deze week wordt krap. Morgen dienst in het ziekenhuis, woensdagavond zou evt kunnen, maar moet ik inpakken, donderdag oefenspringen en vanaf vrijdag ben ik weg voor twee weken Tong uitsteken

Ik ga ook even proberen op een paard te zitten Bloos Zal wel wat worden met die duim Clown Eerst maar eens op zien te zadelen en erop zien te klimmen, dan kan ik daarna wel met alleen links rijden Clown

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:00

Wat leuk zeg Ingrid!! Lief van je moeder Lachen
Leuk filmpje Rowo, ziet er goed uit! Knipoog

Daarstraks met Joery gedressuurd en ging echt lekker ook nog even proefje geoefend. Hij was heerlijk los! Donderdag weer dressuurles bij Jan, ben benieuwd Tong uitsteken!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:10

Leuk Ingrid! Lief van je mamsie Lachen

Ik had laatst bij de C1000 bij ons in het dorp een advertentie opgehangen met oude rijbroeken die ik wilde verkopen. Vandaag belde er iemand die wel wilde komen kijken. Zat al een half uur in spanning (ze waren half uur te laat), komt er toch een rare familie binnenlopen! In de advertentie had ik overal ook de maat van de rijbroeken in gezet, en ook dat ik nog wat andere spulletjes had, als daar interesse voor was. Ze kwamen voor de rijbroeken, die voor mij te klein waren. Probeert een meisje (1,5x zo dik als ik) zich erin te wurmen, komt ze er achter dat ze toch wel wat klein zijn!
Ze hadden blijkbaar een jonge fjord gekocht, en ze wilden ook mn andere spulletjes nog wel zien. Ik had nog een martingaal, teugels, strijklappen, 2 dekjes en nog wat spul liggen. Komen ze ineens tot het inzicht dat ze helemaal geen maten weten van het nieuwe paard Rolleyes De martingaal was 'sielugh' en ze vonden 1 dekje wel leuk, maar ze wisten nog niet wat voor zadel ze erbij kregen, dus die wilden ze ook niet. Ik snapte echt niet waarom ze nou eigenlijk kwamen Koe
Maarja, ik heb het allemaal al weer verwerkt met een lekkere brownie Knipoog

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 20:13

Hahaha Snoekiej! En stiekem moest jij in jezelf wel een beetje lachen zeker? Nagelbijten / Gniffelen

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:16

Haha ik wilde net zeggen, leedvermaak Tong uitsteken!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:23

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:24

Jazeker Haha! Er was nog een vriendin hier dus toen ze weg waren hebben we nog lekker na zitten roddelen Tong uitsteken Maar vind het wel jammer dat ik niets verkocht heb, had zowiezo niet het idee dat iemand geinteresseerd was in mijn oude rijbroeken, toen ik dacht dat ik er iets voor kon vangen was ik wel blij! (ben momenteel een beetje blut Bloos )

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:25

Ik heb trouwens nog een zooi dekjes (allerlei kleurtjes), ik denk dat ik die echt eens moet verkopen....Nagelbijten / Gniffelen

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:25

Ik breng ze vaak naar van die 2dehandsmarkten, Ja

@ TG: Dat is wel hard gegaan he, dat je nu weer mag rijden ! Ziet er goed uit Haha! !

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:27

Melanie, wat voor dekjes heb je allemaal? Ik ben altijd opzoek naar leuke dekjes Tong uitsteken
TG: die foto's zien er goed uit Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 20:31

Ik ben verslaafd aan dekjes!!!!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:33

Hier ook nog een dekjes verslaafde Haha!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:34

Idd *LOL* Show

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:44

Hier meld zich nog een dekjes verslaafde met een reccord van maar liefs 35 dekjes in de kast Clown
Moet denk toch maar eens iets verkopen ofzo Clown Nouja echt in de weg liggen ze verder ook niet Vork

haha geweldig Snoekiej ik zou er echt keihard om moeten lachen geweldig Haha!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:51

Ik ben setjesverslaafde, ik heb oa. roze,lichtroze,paars,groen/blauw,zwart,zwart met glitters,wit, blauw, turqoize enz.
Maar dat setje is dekje+ Peesjes en rijbroek en trui