miss_jumpy schreef:nou, wat mij betreft niet met hoofdletters en rode hoofdjes.
Mensen doen hun best een mooie wedstrijd te organiseren en het is vervelend dat je het idee krijgt dat het nooit goed genoeg is voor sommige deelnemers. Ik ben hier waarschijnlijk extra gevoelig voor omdat ik zelf ook veel tijd steek in de organisatie van een wedstrijd.
Sommige mensen hebben een grote mond terwijl ze zelf nog nooit ergens hebben geholpen maar wel verwachten dat voor hun alles geregeld wordt. Dus daar word ik kriegelig van.
Van mij mag je best een andere starttijd vragen maar dan wel op een beleefde manier en zonder hier de indruk te wekken dat het echt oneerlijk is en het echt belachelijk is wat voor een tijd jij krijgt. Want jij moet misschien een keer lang wachten, de mensen uit die organisatie zijn 2 volle weekenden op dat wedstrijdterrein te vinden en alle tijd er voor en er na....
Snap ik heel goed hoor.. Ik ken het want bij ons op de vereniging gaat het ook zo. wij organiseren dan wel geen SGW maar wel meerder concoursen per jaar. Altijd zijn er dezelfde die helpen en ook die niet willen helpen. Ik ben er echt elke dag om dat te helpen, dus graag niet het idee dat ik dat niet doe.
Over het algemeen heb ik nogal eens pech met mijn starttijden.

Ik snap niet wat ik nou fout heb gedaan.
.
Ja, de grooms zijn wel het grootste slachtoffer!!
. Dus daarom ben ik terug gezet naar ponys.