Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Talida schreef:Ik zie nu al op tegen de greppels straks als het waarschijnlijk in Renswoude is!
Sjoert zat toch ook in mijn groep of heette die jongen gewoon sjoert?
Talida schreef:Had hij zeker die vrachtwagen mee die bij de inspringbak.
Wat was die 4 jarige die hij bij ons reed gemotiveerd zeg, beest sprong echt alles!
Wij hadden de greppel zonder greppel, gewoon stijltje dus. Tal zag ze links en rechts zoals Rob al voorspelde te laat om nog te stoppen
Lielle schreef:Dat is de vrachtwagen van Rob, en die 4jarige is wsl Wish geweest. Fijn paard!
SGWuppie schreef:Lielle schreef:Dat is de vrachtwagen van Rob, en die 4jarige is wsl Wish geweest. Fijn paard!
Issie te koop? heb al een paar paarden bekeken, maar valt niet mee om wat leuks te vinden. De meesten kunnen dan wel goed springen, maar zijn dressuurmatig echt te beroerd gereden. Heb geen zin om eerst een jaar te moeten rechtrichten alvorens een L proefje te kunnen starten![]()
Heb nog een halfbroertje van Wup gezien, echt zijn evenbeeld! Vroegen ze alleen een astronomisch hoog bedrag voor, en wij vonden dat Wup beter springt, bovendien is die veel braver![]()
Vanavond ga ik met een video vol paarden naar Rob, ben benieuwd!
SGWOllie schreef:Caatje1986 schreef:OKe ik ga ff zoeken, thnx.
Jammer dat je niet mee kon doen. Hopelijk niets ernstigs?
SGWuppie schreef:Twee, maar Rex ga ik verkopen als dressuurpaard, daar kan ik denk ik toch niet mee in het M gaan crossen.
Scum schreef:De foto's zijn trouwens best leuk geworden. Helaas zijn er een aantal niet zo scherp. Maar de fotograaf (weet haar boktnaam niet meer) heeft wel een talent om precies op het goeie moment te klikken. Ik heb een hele leuke van mezelf het water in.
En er was ook een hele leuke van iemand die die wal af sprong (weet niet meer wie).
Puera schreef:Fotograaf meld zich.Jouw toestel was heel fijn om mee te werken.
Was er al bang voor dat een aantal niet zo mooi waren. Ik gok dat er ook een aantal wat aan de donkere kant waren. Maar ben heel benieuwd hoe ze geworden zijn.
Scum schreef:He hoi! En welkom op het SGW forum. Nu wel blijven hangen hier he. Je ben tenslotte een wannabe SGWer
reeskees schreef:Hej Puera Welkom bij de SGW mutsen/bejaardenpliez dont liev us
als fotograaf ben je nu helemaal ingewijd