Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sjaan schreef:Volgensmij komen de uitslagen nog wel op startlijsten, maar pin me er niet op vast....

Hozie schreef:Bij mij ging het ook goed, ik was zo blij, het was de eerste keer dat ik aan zoiets meedeed![]()
Ik had bij de dressuur (ring 6) 189 punten, ik heb zelfs 1 x fout gereden, anders had ik 191 punten gehad![]()
De cross ging super! Alleen bij een hindernis kon ik niet eens in de buurt komen, mijn paard stopte al op 10 meter afstand, na 5 minuten bezig te zijn geweest, toch maar erlangs gereden (dat was bij een van de makkelijkste hindernissen, hoe idioot, [u]een soort grijs muurtje-achtig dingetje [/u]:D )
Ringsteken ging niet echt goed, geen een ring te pakken gekregen.
Springparcours foutloos.
Ik ben ook niet gebleven tot de prijsuitreiking, want wij moesten nog 2 uur naar huis terugrijden, anders was ik nog later thuisgeweest.
Ezumii schreef:hahaha Nickeltje, dus JIJ was dat met die pony die NIET over de hindernis wou, allemachtig wat een etterbak was dat.. Zat me er nog over te verbazen.
!! Arme pony, dat dier kon gewoon niet meer. Was echt geen onwil, dier was gewoon moe.
.Nickeltje schreef:Mijn zusje reed inderdaad niet genoeg. Als pony één keer weigert (meestal al door onzekerheid van Renske) is ze daarna bang achtig dat het niet meer lukt.
Pony was niet echt moe eigenlijk. Is gewend aan ritten van een uurtje of 3 langs het strand en onderweg hadden wij juist heel veel stukken gestapt vanwege e zware paden.
De hindernissen waren vrij hoog, al springt deze pony thuis makkelijk 1.10.
In de losrij ring zijn we door gegaan tot pony 1 keer gesprongen had, toen zijn we direct gestopt, maar we wilden perse afsluiten met een goede sprong (al was dat een laag kruisje).
Ben het niet helemaal eens met de opmerking van LisaB.
, als zij wil dat die pony springt, en zij denkt dat die pony dat nog prima kan doet ze dat toch gewoon?