Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

die super kan springen

GvdT schreef:Ik snap al dat gepiep om een bodyprotector niet zo. Met crossen is een BP verplicht dus gewoon rijden met zo'n ding en niet ze*ken.
Zonder arrogant te zijn denk ik dat ik toch wel 1 vd beter crossruiters ben die daar meedoet en ik rijd ook gewoon met mijn BP. Als je er 1 hebt en je rijdt er niet mee ben je imo gewoon dom bezig en absoluut niet stoer of zo, eerder penny

maaitjuh schreef:Haha.![]()
Misschien komt het omdat BP's nog relatief nieuwig zijn ofzo, een beetje onbekend bij mensen die nooit springen en crossen.
Maargoed, ik snap het ook niet. Gewoon om doen die hap, ook met inrijden, dan ben je er alvast aan gewend.

GvdT schreef:maaitjuh schreef:Haha.![]()
Misschien komt het omdat BP's nog relatief nieuwig zijn ofzo, een beetje onbekend bij mensen die nooit springen en crossen.
Maargoed, ik snap het ook niet. Gewoon om doen die hap, ook met inrijden, dan ben je er alvast aan gewend.
De BP is al veel langer verplicht als de veiligheidscap.
Ik cross zo'n 8 jaar en weet niet beter dat een BP verplicht is.
Ik ben iig te herkennen aan een BP
Mizsz_Kitty schreef:word een masaal uitwisselingsproject..of er vallen deelnemers af