GvdT schreef:MJ, als je ze nou in mijnalbum zet, dan moet het volgens mij wel lukken. Moet je alleen de grootte even aanpassen.
oh bedankt voor de tip, heb ik morgen ook nog wat te doen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
GvdT schreef:MJ, als je ze nou in mijnalbum zet, dan moet het volgens mij wel lukken. Moet je alleen de grootte even aanpassen.
).
. Misschien voor de oefencross een strengere keuring?
. miss_jumpy schreef:SGWOllie schreef:Tja, heb het gemeld bij de organisatie (secretariaat) van de hackamore, die konden me niet vertellen wie k daar op aan kon spreken.
raar want er was het hele weekend een federatievertegenwoordiger aanwezig?
. Ik stond na de voorkeuring dus echt zo van "Euh, was dit het al? en nu?" (en de DA gevat "nou, zadel erop en rijden"
).
.
.
beter zijn en dus ook beter verkopen dan haakt ie zelf wel af. Overigens is het ook niet altijd beter als een fotograaf een standje heeft. Vaak worden de foto's dan ter plekke afgedrukt (op flutpapier, dat na een jaar kleur verliest).

Altos schreef:Je stuurt je kind toch uberhaubt de cross niet in met een pony waarvan ze de rem nog niet gevonden heeft?
Doen mijn ouders toch ook???
Altos schreef:Nee SGWOllie jij hebt een PAARD
_Jitske_ schreef:jodoka; ik sta ook tussen jouw foto's
(regenjas had ik aangehouden, zodat ik tenminste nog 1 droog shirt zou hebben..)![]()
Niet lang hierna lag ik dus in de modder
*gaat kijken of ze nog bij leukopdefoto staat*
jah hing aan je paard
maar is je parcour verder wel goed? ik heb volgens mij wel foto's allen krijg ze niet op de mijnalbum.. nog even uit zoeken
AnneMieKe_89 schreef:Ik wil even kwijt dat ik het niet eerlijk vind zoals er over de fotograaf gepraat wordt.
Hij mag misschien wel mindere foto's maken dan Marcel Knaapen.. maar hij heeft er wél heel de dag gestaan, in de stromende regen!
En hij heeft veel foto's gemaakt ook, ik had er wel 10 van mijn springparcours. Wie weet is hij wel net begonnen, zijn de foto's daarom wat minder. En wat betreft de kwaliteit, ja die is bagger ja, maar er staat ook vermeld dat deze expres omlaag is gehaald op de site omdat iedereen ze anders gaat jatten.
De man heeft vast zijn uiterste best gedaan, en er zitten echt leuke foto's tussen!
nelis schreef:krijgen jullie ook geen reactie op je mail bij filmloop.nl?