Ik ben vrijdagavond toch al in Breda voor de dressuurles, mss rijden we dan wel meteen door naar Vlietlanden. Even overleggen vanavond. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ben vrijdagavond toch al in Breda voor de dressuurles, mss rijden we dan wel meteen door naar Vlietlanden. Even overleggen vanavond. Apple schreef:De DAkeuring vooraf, maakt dat nog uit hoe laat je je meldt bij de DA? Of is dat gewoon wanneer het je uitkomt?
sfranken schreef:Weet iemand of die 2 trackheners (dubbelsprong) er nog staan. Zie ik goed dat dat nu hind. 3 is. Oei das pittig zo in het begin, zijn al niet mijn lievelingshindernissen......

. Dus in mijn geval is het 'paard uit de trailer en bij de DA aanbieden'
.Lielle schreef:in de oefencross maakt het niet, als je maar voor de start hebt laten keuren.
Apple schreef:Ik zit nog op het nivo oefencross. Dus in mijn geval is het 'paard uit de trailer en bij de DA aanbieden'
.
En hoeveel grooms hebben jullie? Ik heb naast mn vaste groom nu 1 extra groom geregeld om me een schop onder mn hol te geven als ik niet meer durf. Dat lijkt me wel voldoende toch? Of zijn er onvoorziene zaken waarvoor het handig is als je nog iemand extra mee hebt?
Zoals MJ al zegt, ik ken er ook die alleen gaan, al zou ik dat (ook al uit veiligheidsoverwegingen) niet graag doen. Talida schreef:Lielle schreef:in de oefencross maakt het niet, als je maar voor de start hebt laten keuren.
wat checken ze dan, hartslag, adem, of ze rad lopen? moet je zelf ergens nog op letten?
.
.
). 
ahum, ik heb 1 chauffeur die uitstekend kan wandelen met paard, 1 groom met camera en fototoestel, 1 collega die kan groomen, 2 fans die ook kunnen groomen, en geloof dat ik zelfs nog iemand vergeet
, leest met veel tegenzin voor, houdt paard vast met op- en afzadelen en als ik niet met andere mee kan losspringen bouwt hij wat. Verder draaft hij Os vaak voor bij de nakeuring, als ik erg stuk ben. Os wil dan namelijk nooit meer rennen dus je moet hem echt meeslepen! Is best zwaar.....
Talida schreef:Moeten ze wel of niet opgetoomd zijn?
voorbrengen mag altijd.
. Apple schreef:Dus dan zou je bij de oefencross gewoon het paard helemaal opgetuigd (inclusief stiften) kunnen aanbieden bij de DA en daarna gelijk losrijden.