[SGW] 15/16 okt sgw nijerberkoop ( egypte) wie?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Margriet_

Re: 15/16 okt sgw nijerberkoop ( egypte) wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 20:47

Tien schreef:
Ik doe ook mee!
In de oefencross, net als vorig jaar. Ik hoop dat mijn paard nu wat harder wil

Ik ben nr 171 Sandra Middel Tina Turner dres.11:48 spr. 9:50
cross. 10:10
En zondag help ik bij de marathon!

Hey San wel goed je best doen hé!! en misschien zitten we zondag wel samen bij een hindernis! Ik hoop wel op leuke hindernis!

Tien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 20:55

[/quote]

Hey San wel goed je best doen hé!! en misschien zitten we zondag wel samen bij een hindernis! Ik hoop wel op leuke hindernis! [/quote]

Tuurlijk doe ik me best Ik ga voor een snellere tijd dan vorig jaar, da moet te doen zijn
Ik wil zondag bij de waterbak!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 20:58

Tien schreef:
Minnie_muis schreef:

Hey San wel goed je best doen hé!! en misschien zitten we zondag wel samen bij een hindernis! Ik hoop wel op leuke hindernis!

Tuurlijk doe ik me best Ik ga voor een snellere tijd dan vorig jaar, da moet te doen zijn
Ik wil zondag bij de waterbak!

Hmmm ja waterbak is leuk! Ik heb één keer bij de hindernis op het weiland gezeten. Toen zat ik op het heuveltje en toen bij de klokkenstoel dus misschien schuif ik dit jaar wel weer één op naar de waterbak!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 21:16

haha deze kwam ik tegen... schaamschaam
Afbeelding

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 21:17

Hmmm ben jij dat? Erin gevallen? Ziet er erg... ehhhh scary uit echt alsof je voorover kiept

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 21:17

hahahaa RT
die is heel erg cool

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 21:19

Haha prima voorbeeld hoe het niet moet!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 21:20

Haha, geweldige foto!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 21:29

mijn had onwijze watervrees. ik was blij dat hij zo het water indraafde, maar omdat hij zo bangig is, was mijn tempo weg...en met ene paar passen stond die bank voor me neus en Tobias dacht...ja DAAGGG...dus toen opnieuw aanrijden(in het water...nou beter kan het niet he ) maar ik kreeg hem niet goed voorwaarts, maar mijn makker sprong alsnog...btje eng...maar we hebben de overkant gehaald!! en droog!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 21:58

Ow viel mee dus! Niet eraf gevallen! Nou ja dat is dus de waterbak

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 22:26

Ziet er leuk uit hoor .

Ik hoop gewoon dat ik rond kom. Heb al behoordlijke problemen gehad met springen, mevrouw vindt het nodig om zomaar uit het niets soms rechtop te gaan staan..en dta soort rare fratsen waardoor ik in parcours er wel eens af lig en dat mag niet he..

Verder wil ze nooit iets alleen, alleen achter een ander aan en dat moet ook maar eens uit zijn. moet eerst altijd ontzettend op gang komen en dat gaat ook weer met gestuiter meestal. Maar we gaan voor het zitten blijven..en ik hoop rond te komen. Wat doen ze met weigeringen in de oefencross? Word je er dan uitgegooid?

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 23:01

neehoor, dan laten je ze gewoon doorrijden, gewoon proberen dus! maar als er eentje achter je komt, moet je wel opzij! zij hebben dan namelijk voorrang!
nou komt vast wel goed! mijn pony had altijd startproblemen...wilde nooit bij de rest weg enz, maar hij wist ook dat op het end weer allemaal paarden waren

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 07:30

Pinacolada schreef:
Ziet er leuk uit hoor .

Ik hoop gewoon dat ik rond kom. Heb al behoordlijke problemen gehad met springen, mevrouw vindt het nodig om zomaar uit het niets soms rechtop te gaan staan..en dta soort rare fratsen waardoor ik in parcours er wel eens af lig en dat mag niet he..

Verder wil ze nooit iets alleen, alleen achter een ander aan en dat moet ook maar eens uit zijn. moet eerst altijd ontzettend op gang komen en dat gaat ook weer met gestuiter meestal. Maar we gaan voor het zitten blijven..en ik hoop rond te komen. Wat doen ze met weigeringen in de oefencross? Word je er dan uitgegooid?

Misschien helpt het om je paard even te laten kijken als er wat mensen starten in de cross. Je kan ook even op dat weggetje naast de start 'weggalopperen'.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 11:49

Die van mij wou ook nooit zo graag weg maar ja zodra hij door had dat ie mocht springen ging hij wel! En iid even op de weg ernaast mee galloperen!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 14:04

ik weet nog wel dat er toen een paard was die niet over dat bruggetje/dammetje wilde bij de start...beest werd helemaal gek..sprong vervolgens over de sloot heen(die naast het pad lag) ze reed dus letterlijk over de verharde weg en daarna sprongen ze weer terug over de sloot(na het bruggetje) haha ik moest er wel om lachen! ook ene manier om bepaalde obstakels te vermijden

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 14:06

Haha ja er is 2 jaar terug ook 1 afgevallen voor het bruggetje! Vorig jaar had ik 1 weigering op het bruggetje! Haha ze wou er niet over! Dus maar even een volte gedraaid!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 15:08

Volgens mij was het 2 jaar geleden... Een meisje in de B en die pony wou maar NIET over het bruggetje, toen is ze dus niet eens aan crossen toegekomen, echt sneu is dat.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 15:17

Hmmm nee dan bedoel ik iemand anders dat was volgens mij bij de B paarden. Maar die is er weer opgeklommen en is verder gecrosst

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-05 16:21

ik heb het voordeel dat me paard er al heeft gecross! maarja ik zelf moet wel goed opletten soms heeft ie wel eens geintjes

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 16:23

Haha ja dat deed ik dus vorig jaar niet! Dat jaar ervoor was ze ook al over het bruggetje gekomen en toen in één keer, terwijl ik toen dacht dat ik daar extra op moest letten. Nou ja vorig jaar dacht ik dus dat ze het wel zou doen! Nou mooi niet dus ver ervoor stond ze al stil en wou ze omdraaien!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-05 16:48

ja idd, dus goed opletten moet je altijd!! hahaha maar daarna wou die er wel over heen of niet?

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 16:57

heb in, Ambt Delden was dat geloof ik, ook een aantal pony's en paarden gezien die dat bruggetje toch wel erg eng vonden, ik had geen idee wat mijn pony zou doen, maar die vond dat dus totaal niet eng in de cross, normaal wel meestal
rt; grappige foto!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 18:10

opzich kom je in best veel crossen wel een bruggetje tegen. Mijn pony wou er de 1e keer in nijeberkoop ook nie over. toen had zo'n hindernis controleur haar bij de teugels gepakt om haar erover te krijgen nadat ze eerst een hele poos stond te bokken enzo gelukkig vind ze het nu nie meer eng.

toffe foto RT! mijn pony vond dat vorig jaar ook nie echt geweldig ze ging in stap het water in en vanuit stap over dat ding

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 18:22

ladyzwien schreef:
ja idd, dus goed opletten moet je altijd!! hahaha maar daarna wou die er wel over heen of niet?

Hmmm ja na 1 volte en een tijdje stilstaan besloot ze dat ze het wel durfde. Maar ik was mijn concetratie helemaal kwijt en had op hindernis 1 al 2 weigeringen op 3 ook weer 1 en mijn vader zat bij hindernis 11 dus die had al verwacht dat hij me niet voorbij zou zien komen. Maar het water waar ze dat jaar ervoor op weigerde ging ze nu braaf in dus had verder ook geen weigeringen meer.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-05 18:29

oh ja das wel lastig al je je concentratie kwijt bent, jammer van die weigeringen toen, maar wel goed dat ze weer een angst kwijt is bij het water!

mars vindt water echt geweldig, in het bos ook hij wil er zo hard mogelijk doorheen, en als we gaan stilstaan dan gaat ie schrapen en steekt ie zijn hoofd tot aan zijn ogen erin! en dan maar heen en weer. echt geweldig!