[SGW] Tripalon Gorssel 16 maart

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 22:22

Ja die link bedoelde ik ook Niene87
Maar bokt ligt er hier af en toe uit vanavond..dus kreeg t net niet voor elkaar met kopiëren haha

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 22:25

Lieve bokkers, dank u voor alle leuke opmerkingen :)
Hier de koe in het knalgroen. Vielen lekker op idd! Kleurtje staat hem, vind ik, ook erg leuk.
Ik was ook goed geluimd, aangezien meneer zich netjes gedroeg met dressuur en cross.

Vind het een erg goed georganiseerde cross! Overal goed aangegeven, mooie overzichtelijke paden, afwisseling, leuke hindernissen. De 10 km was veel te snel om :D

Brenda, ik had net hetzelfde probleem. Server van bokt heeft beetje problemen volgens mij..

MissBay

Re: Tripalon Gorssel 16 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 22:36

Hier ging dressuur ook wat minder door bokkend paard in de ring naast ons. En jurylid was zeer chagrijnig omdat ik voor haar teken was gestart (kon haar niet verstaan). 175-2 wegens te vroeg starten.

Tripalon superfijn, een balk eraf getikt omdat hij niet oplette en verder alles enthousiast gedaan. Bay vond het geweldig! Hij werd op z'n fijnst: fanatiek, maar wel goed te rijden. Alleen waterbak was beetje spannend, maar ipv acuut omdraaien of achterwaarts gaan, was het nu voorzichtig een hoefje dippen, aftasten op krokodillen dan weer een pasje voorwaarts. En hij ging! Erna nog een keer en hij galopeerde met veel enthousiasme erdoor! Moest wel even wachten voor het springen, maar Bay was nog lang niet moe. Een pechbalkje, maar hij vond het heel leuk! Uiteindelijk ging de tijd best snel, doordat er bijna niemand was van de startnummers 50-70 bij het springen.

Leuke dag. Stalgenootje is overigens voor de cross weer eraf gestapt, haar paard was zo heet dat ze het niet aandurfde. Leek me wel de goeie beslissing, want ze durft sowieso niet echt meer te springen na een nare val.

Leuk om jou eens gezien te hebben Roxxiej!

Qua foto's heb ik www.sjoerdjan.nl nog in de bosjes zien liggen, maar hij zei dat hij er vrij laat pas was en lang niet iedereen had.

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 08:22

hahaha @Mette dat was ik die naast je stond met de trailer :P

En @Vincy jou heb ik gezien in de losrij bak! zei nog dat ik hem zo leuk vond ;)

Maar zooo wat was die van mij stout met dressuur! XD
Moest wel ff goed opletten.. Paardje schrok ook van een oud vrouwtje op krukje nou hup inde staak en zo bijna bij die vrouw op schoot..... WHOOPS!
maar goed dressuur verder overleefd
Ohjaa mijn punten XD 164 -6 is 158...

Cross vond ze spannend maar wel leuk! Over alles heen geweest en soms ook later voorop!

En springparcourtje SUPER!! heeel veel vertrouwen terug weer in de Oxers en het springen.!

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 08:33

Als ik zo snel lees zijn er volgens mij alleen foto's vanaf ongeveer de BB paarden of niet?

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 08:55

Bij mij bij se waterbak en de heg, B DE ponys

Kelhil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 09:04

Ik ben op zoek naar de fotograaf die ergens aan het einde stond bij die groene heg. Die heeft ook vette foto's gemaakt volgens mij *D
Iemand enig idee??

_Knofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 09:10

MissBay schreef:
Hier ging dressuur ook wat minder door bokkend paard in de ring naast ons. En jurylid was zeer chagrijnig omdat ik voor haar teken was gestart (kon haar niet verstaan). 175-2 wegens te vroeg starten.

Tripalon superfijn, een balk eraf getikt omdat hij niet oplette en verder alles enthousiast gedaan. Bay vond het geweldig! Hij werd op z'n fijnst: fanatiek, maar wel goed te rijden. Alleen waterbak was beetje spannend, maar ipv acuut omdraaien of achterwaarts gaan, was het nu voorzichtig een hoefje dippen, aftasten op krokodillen dan weer een pasje voorwaarts. En hij ging! Erna nog een keer en hij galopeerde met veel enthousiasme erdoor! Moest wel even wachten voor het springen, maar Bay was nog lang niet moe. Een pechbalkje, maar hij vond het heel leuk! Uiteindelijk ging de tijd best snel, doordat er bijna niemand was van de startnummers 50-70 bij het springen.

Leuke dag. Stalgenootje is overigens voor de cross weer eraf gestapt, haar paard was zo heet dat ze het niet aandurfde. Leek me wel de goeie beslissing, want ze durft sowieso niet echt meer te springen na een nare val.

Leuk om jou eens gezien te hebben Roxxiej!

Qua foto's heb ik http://www.sjoerdjan.nl nog in de bosjes zien liggen, maar hij zei dat hij er vrij laat pas was en lang niet iedereen had.

jaaaa naast jou stond ik geparkeerd haha 8-)

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 09:11

Wat een fantastische dag hebben we gisteren gehad!!! Ik zal later een lang verslag plaatsen, maar moet eerst even mijn blijdschap delen. Ik heb GENOTEN!! Was derhalve te herkennen aan de dikke grijns op mijn gezicht :D

Afbeelding

Nu eerst aan het werk!

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 09:19

Hahahaha AM, volgens mij zat die grijns verder de hele dag op je gezicht geplakt!!
Maar echt goed gedaan hoor, gefeliciteerd!!

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 09:25

Ik moest me gisteren helaas afmelden, pony kwam niet helemaal goed van stal -O-
Zusje is wel gestart en heb zelf nog wat foto's gemaakt.
Was de eerste keer dat ik paarden in beweging heb gefotografeerd met m'n nieuwe camera, dus verwacht geen hoogstandjes :Y) Maar vond er zelf nog wel paar leuke plaatjes tussen zitten.

https://plus.google.com/photos/10758422 ... -vza0L_rZA

Dit is de link, hoop dat er nog een paar bokkers tussen zitten :)!

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 09:41

Mette1998 schreef:
Bij mij bij se waterbak en de heg, B DE ponys

Ik heb er bij de waterbak wel een zien staan. Ik reed mee als begeleider bij de BB DE BB pony's.
Weet jij ook welke fotograaf dat was?

ReneeMonty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 09:52

Heb wat foto's gemaakt met mijn nieuwe camera om te oefenen. Heb totaal geen ervaring ermee maar zitten toch wel wat leuke foto's tussen. Mogen gratis gebruikt worden voor wie dat wil. :D Was weer een leuke dag! Eindelijk weer eens na 2 jaar pech gehad te hebben met de wedstrijd.

Hier de link naar het album hoop dat de link het doet tinipic is nieuw voor mij:

http://nl.tinypic.com/a/2uwj4/3

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 09:53

Christy__94 schreef:
Was de eerste keer dat ik paarden in beweging heb gefotografeerd met m'n nieuwe camera, dus verwacht geen hoogstandjes :Y) Maar vond er zelf nog wel paar leuke plaatjes tussen zitten.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wij!! Hartstikke leuk, mag ik ze gebruiken op fb?

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 10:07

ReneeMonty schreef:
Heb wat foto's gemaakt met mijn nieuwe camera om te oefenen. Heb totaal geen ervaring ermee maar zitten toch wel wat leuke foto's tussen. Mogen gratis gebruikt worden voor wie dat wil. :D Was weer een leuke dag! Eindelijk weer eens na 2 jaar pech gehad te hebben met de wedstrijd.

Hier de link naar het album hoop dat de link het doet tinipic is nieuw voor mij:

En ook bij jou een paar hele mooie foto's van ons, super bedankt!!!

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-14 10:46

ReneeMonty schreef:

Leuke foto van mij

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-14 10:47

Welke fotograaf stond er dan bij de heg? Henk-jan??

Erwin89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 10:57

Christy en Renee, leuke foto,s hoor! :)

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 11:21

Leuke foto's Renee en Christy :))

Friesam denk dat je Herbert jan bedoeld ?

Kelhil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 11:24

Ja ik wil ook weten wie er bij de heg stond:D

OliLau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 13:13

Erwin89 schreef:
littlesannie schreef:

Ook toevallig een gekke haflinger bij dat zelfde groepje? :D

volgens mij wel. heb namelijk wel een paar haflingers gezien :j

dat was jij neem ik aan? ;)[/quote]

als daar ook nog een zwart paard bij zat was zij dat ja :)

OliLau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 13:15

Mette1998 schreef:
Sommige weigerde voor mij maar mijne sprong alles makkelijk! :)

Ja bussloo is ieder jaar ook een tripalon! Rond 22 september altijd! Hele leuke is dat!

Loopt je pony nog stijf van die klap gister?

Erwin89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 13:17

lauriluchies, volgens mij liep er ook een zwarte tussen, maar dat weet ik niet helemaal meer zeker, aangezien er heel veel paarden voorbij zijn gekomen :j

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-14 13:32

Cookie2222 schreef:
Leuke foto's Renee en Christy :))

Friesam denk dat je Herbert jan bedoeld ?

Jup, foutje

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 14:00

Christy__94 schreef:

nr. 753 ben ik :D

Wat een heerlijke dag! Super fijn kunnen oefenen. 3 hindernissen met weigering in de cross, foutloos springparcour! Wie van jullie gaan er nog naar Putten vrijdag/zaterdag?

Heb overigens op afstand ook wat boksers herkend inderdaad.