[SGW] SGW Diepenheim 19 en 20 Oktober 2013

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

blondy_m83

Re: SGW Diepenheim 19 en 20 Oktober 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:11

thnx marijkiiii

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:11

SUPER wat een leuk filmpje Henry! ik geniet elke keer weer als ik de cross terug zie :D

iedereen die zondag heeft gereden gefeliciteerd met de resultaten!

BVW heb je jezelf al in het filmpje terug gevonden?? ;)

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:13

heeft er iemand ook nog foto's van nr 79 gemaakt?

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:19

Hier ook mijn verslagje.

Dressuurbaan was echt een ramp. In de dressuur paar suuuuper stukken. Inzet middendraf ging die geweldig, struikelt bij X, hele balans weg, beugel kwijt, half in stap en alles. Dus ja nog wel meer van zulke dingen. Uiteindelijk op 183 gekomen en voorlopig 13e vd 25. Dus zeker niet slecht.

Springen ging heel fijn, voor hoe die op het moment springt. Alleen ik dacht dat de dubbel 8 iets 2m verder naar de zijkant zat, dus een beetje uit de bocht gevlochten en scheef naar 8A. Daardoor een balkje, maar verder tevreden.

Cross begon die heel fijn op 1 en 2. 3 was een beetje smal (vergeleken met die paddestoelen niet, maar voor mijn pony wel) en ik weet dat mijn pony dat heel lastig vindt. Ik moet er heel erg aan rijden om het voorwaarts te houden, maar ook bij elkaar houden en opsluiten van voor. Dat deed ik de eerste keer teveel waardoor ik een stop had. Tweede keer meer voorwaarts en toen ging die goed. 4 t/m 8 ging goed, maar miste veeel ritme daardoor veel hindernissen met een paar drafpassen ervoor. Bij 9 de rietkraag zaten er spoken in de sloot, waardoor ik niet eens goed bij de hindernis kon komen eerst, daarna wel maar niet genoeg tempo om eroverheen te komen. 2e keer goed. En de laatste paar hindernissen pakte ze fijn aan!
Dus ondanks de weigeringen heeeel tevreden :D

Zeker in vergelijking tot Heino (waar we gestrand zijn IN hindernis 4 :roll: ) en Broekelo (7 weigeringen := )

Ik hou van foto's (nr 138 :) )

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:37

Ik was nummer 41, mochten er foto's zijn gemaakt, graag :-) !!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 06:18

Horsemaniac schreef:
SUPER wat een leuk filmpje Henry! ik geniet elke keer weer als ik de cross terug zie :D

iedereen die zondag heeft gereden gefeliciteerd met de resultaten!

BVW heb je jezelf al in het filmpje terug gevonden?? ;)

Jep, als de kers op de taart :P

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 06:23

[/quote]
Jep, als de kers op de taart :P[/quote]

_O- dat je het even weet _/-\o_

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 07:01

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 07:37

Als het goed is staat iedereen van gisteren op de foto. Ga er vandaag mee bezig. Foto's komen op www.hippisch-shot.nl

Ik heb zaterdag gereden in de B. Dressuur liep hij wat van de been af en kwam hij galop hier en daar wat in verzet. Jury vond het wel een goede proef en had 193 punten. Springen eindelijk su-per fijn gereden, mooi gecontroleerd foutloos rondje. Cross wilde hij niet weg. Heeft 2 keer na het starthok het maisland omgeploegd en ook na hindernis 1 weer een rondje gescheurd, paard was helemaal gek. Na bijna een minuut eindelijk over het bruggetje en daarna maar gewoon rustig aan gereden want de tijd was toch al flink overschreden. Rest van de cross lekker gereden alleen 2 stops op de hindernis voor het water (bosinsprong) waar wel meer paarden moeite hadden. Kon hem er bij de eerste weigering niet voor houden, hij schoot naar links waardoor hij de 2e keer pas goed kon kijken dat het niet zo eng was.

Lees allemaal goede verslagen hier in het topic. Jitske :(:) ontzettend balen. Die van mij schatte de bocht ook niet goed in na 3 waardoor we half in de bosjes terecht kwamen. Volgende keer komt het weer helemaal goed!

Verder kan ik heel veel bokkers feliciteren met allemaal goede resultaten :D En marijke, dikke pluim dat je weer lekker rond hebt gereden!

CaKa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 07:43

Ik heb gisteren ook een heerlijke dag gehad in Diepenheim (Was nr. 58, B paarden).

Dressuur ging goed (al had ik wat weinig tijd, aangezien ik eerst bij de L ringen bij de manege stond, bleek het helemaal aan de andere kant te zijn). Toch nog 198 punten en een 2e plek.

Springen ging een beetje onbenullig, resulterend in 2 balken.. Damn!

Cross ging vanaf begin erg lekker! Heerlijk genoten! Bij hindernis 7 zag ik inderdaad ook heel veel mensen staan op het pad. Ik kwam het zandpad op, richting de trakeners (hindenis 7 van de B) en dacht eerst, ow.. daar is wat gebeurd, er staan zoveel mensen, haha! Ze sprong alles super en begint nu lekker op de hindernissen te trekken! Helaas ging ze bij de laatste hindernis opeens helemaal naar links (las het net ook bij iemand in een verslag) en daardoor moest ik een hele grote extra ronde rijden haha!). Dit gebeurde een heel stuk voor de hindernis (en was ook absoluut niet dat ze de hindernis eng vond ofzo), maar kreeg toch een weigering aangerekend... Jammer, maar heb genoten van de cross!

Nog gepraat met nr. 46 en nr. 55. Toevallig bokkers?

Martinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 08:10

marijkiiii schreef:
Ik heb volgens mij ongeveer van nummer 35 tot 46 op de foto staan, weet het zo zo niet precies. Zitten daar misschien nog bokkers bij? :)

Mijn broer is trouwens met ons paard foutloos rondgekomen, was nummer 44

Ik was nummer 46, foto's zijn altijd leuk! :)

Martinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 08:13

CaKa schreef:
Ik heb gisteren ook een heerlijke dag gehad in Diepenheim (Was nr. 58, B paarden).

Dressuur ging goed (al had ik wat weinig tijd, aangezien ik eerst bij de L ringen bij de manege stond, bleek het helemaal aan de andere kant te zijn). Toch nog 198 punten en een 2e plek.

Springen ging een beetje onbenullig, resulterend in 2 balken.. Damn!

Cross ging vanaf begin erg lekker! Heerlijk genoten! Bij hindernis 7 zag ik inderdaad ook heel veel mensen staan op het pad. Ik kwam het zandpad op, richting de trakeners (hindenis 7 van de B) en dacht eerst, ow.. daar is wat gebeurd, er staan zoveel mensen, haha! Ze sprong alles super en begint nu lekker op de hindernissen te trekken! Helaas ging ze bij de laatste hindernis opeens helemaal naar links (las het net ook bij iemand in een verslag) en daardoor moest ik een hele grote extra ronde rijden haha!). Dit gebeurde een heel stuk voor de hindernis (en was ook absoluut niet dat ze de hindernis eng vond ofzo), maar kreeg toch een weigering aangerekend... Jammer, maar heb genoten van de cross!

Nog gepraat met nr. 46 en nr. 55. Toevallig bokkers?

Ja nummer 46 is een bokker :) leuk om te lezen hoe het bij jou is gegaan!

CaKa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 08:16

Ow, dan stond ik met de trailer naast jou :-)! Was gezellig!
Ging bij jou het springen en crossen nog goed? Heb je niet meer gesproken na afloop!

CaKa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 08:17

AnkeVivaldi schreef:
Als het goed is staat iedereen van gisteren op de foto. Ga er vandaag mee bezig. Foto's komen op http://www.hippisch-shot.nl

Leuk Anke, ben benieuwd! Je maakt altijd erg mooie foto's. Hopelijk staat mijn paardje er een beetje blits op :-)!

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 08:29

mijn filmpje :D

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 08:48

marijkiiii schreef:
Ik heb volgens mij ongeveer van nummer 35 tot 46 op de foto staan, weet het zo zo niet precies. Zitten daar misschien nog bokkers bij? :)

Mijn broer is trouwens met ons paard foutloos rondgekomen, was nummer 44

Ik was nummer 39, als je daar nog foto's van hebt?? Altijd leuk :D

Martinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 09:16

CaKa schreef:
Ow, dan stond ik met de trailer naast jou :-)! Was gezellig!
Ging bij jou het springen en crossen nog goed? Heb je niet meer gesproken na afloop!

Klopt, was erg gezellig. Helaas moest ik daarna snel naar huis voor de andere paarden. ;)
Springen en cross beide foutloos afgelegd en een 1ste prijs behaald :)

Martinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 09:46

ook ik heb een filmpje gemaakt van de cross, vanaf een capcamera.

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 09:48

Thanks marijkiiii!!! Mooie foto's :D :D

marijkiiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 09:55

Graag gedaan! Ik heb de foto's gemaild! :D

CaKa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 10:16

Martinee schreef:
Klopt, was erg gezellig. Helaas moest ik daarna snel naar huis voor de andere paarden. ;)
Springen en cross beide foutloos afgelegd en een 1ste prijs behaald :)

Wat goed zeg! Gefeliciteerd!!!! Misschien tot de volgende SGW (ik ga of naar Bathmen of naar Barchem, sta bij beide op de wachtlijst, vrij bovenaan).

blondy_m83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 10:19

marijkiiii, had je mijn foto's ook al gemaild? ik heb namelijk nog niks ontvangen, en ben heeel nieuwsgierig..
nr 43

marijkiiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 10:26

Als het goed is zijn ze 20 minuten geleden verstuurd!

blondy_m83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 10:49

gevonden! je mail stond bij ongewenst.. (nu dus niet meer)
wat een super gave foto's! ontzettend bedankt!

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 10:52

Marijkiii, heb je ook foto's van mij toevallig? Nummer 41.