Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) en Broekelo (7 weigeringen
)
)
!! 
ontzettend balen. Die van mij schatte de bocht ook niet goed in na 3 waardoor we half in de bosjes terecht kwamen. Volgende keer komt het weer helemaal goed!
En marijke, dikke pluim dat je weer lekker rond hebt gereden! CaKa schreef:Ik heb gisteren ook een heerlijke dag gehad in Diepenheim (Was nr. 58, B paarden).
Dressuur ging goed (al had ik wat weinig tijd, aangezien ik eerst bij de L ringen bij de manege stond, bleek het helemaal aan de andere kant te zijn). Toch nog 198 punten en een 2e plek.
Springen ging een beetje onbenullig, resulterend in 2 balken.. Damn!
Cross ging vanaf begin erg lekker! Heerlijk genoten! Bij hindernis 7 zag ik inderdaad ook heel veel mensen staan op het pad. Ik kwam het zandpad op, richting de trakeners (hindenis 7 van de B) en dacht eerst, ow.. daar is wat gebeurd, er staan zoveel mensen, haha! Ze sprong alles super en begint nu lekker op de hindernissen te trekken! Helaas ging ze bij de laatste hindernis opeens helemaal naar links (las het net ook bij iemand in een verslag) en daardoor moest ik een hele grote extra ronde rijden haha!). Dit gebeurde een heel stuk voor de hindernis (en was ook absoluut niet dat ze de hindernis eng vond ofzo), maar kreeg toch een weigering aangerekend... Jammer, maar heb genoten van de cross!
Nog gepraat met nr. 46 en nr. 55. Toevallig bokkers?
leuk om te lezen hoe het bij jou is gegaan!
! Was gezellig! AnkeVivaldi schreef:Als het goed is staat iedereen van gisteren op de foto. Ga er vandaag mee bezig. Foto's komen op http://www.hippisch-shot.nl
! 
CaKa schreef:Ow, dan stond ik met de trailer naast jou! Was gezellig!
Ging bij jou het springen en crossen nog goed? Heb je niet meer gesproken na afloop!

Martinee schreef:Klopt, was erg gezellig. Helaas moest ik daarna snel naar huis voor de andere paarden.
Springen en cross beide foutloos afgelegd en een 1ste prijs behaald