[SGW] Verslagen sgw Markelo Snorrewind

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 07:12

MissBay schreef:
N0a schreef:
Welke hindernis ben je eruit gegaan? Ik kan voor je navragen wie er bij die hindernis zat, zodat die persoon het kan bevestigen.

neem aan dat deze voor mij was bedoeld? ik ben eruit gegaan bij hindernis 10 (op en afsprong). ben er nog wel opgekomen, maar toen aan zijkant eraf gestapt. meisje vroeg heel verbaasd: 'wat is er aan de hand? alles wel in orde?'
ik: 'ja hoor, alleen nu dus al m'n 4e weigering.' toen ben ik tussen de hekken door met hem voor het barretje langs gestapt richting DA.

HEb je hem vervolgens ook laten keuren door de da? want ik begreep dat dat ook moest anders kreeg je die brief met officiële waarschuwing ook... kan dat het zijn? of dat de dierenarts je eind gegevens niet goed genoteerd heeft?

anne3000

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 08:16

N0a schreef:
Welke hindernis ben je eruit gegaan? Ik kan voor je navragen wie er bij die hindernis zat, zodat die persoon het kan bevestigen.

Heel graag :) Bij de punt! Ik had een weigering op hindernis 3. Hindernis 6 probeerde ik het puntje, stopte en heb toen het alternatief genomen. Daarna een stop op die soort 3 sprong, ook gelijk het alternatief genomen (stond nauwelijks stil, maar had dat zelf ook als een weigering gerekend). Toen reed ik heel onzeker en slecht aan op dat puntje. Heb ook nog even met die meneer gepraat, gewoon normaal, ik was helemaal niet boos ofzo. Rustig verder gestapt, kletsend met me vriend. En ook nog even met die meneer bij de waterbak gepraat, die legde mij uit hoe ik het beste verder kon stappen. En zei nog een keer dat ik wel naar de keuring moest.

Edit: Dat heb ik ook gelijk gedaan. Heb ook nog met de DA over gehad dat ik vanaf de punt stappend verder moest.

Bar

Re: Verslagen sgw Markelo Snorrewind

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 08:27

Maar als je er stappend uitgegaan bent dan ben je toch ook niet over de finish gekomen lijkt mij?
Dan kunnen ze toch ook niet zeggen dat je doorgereden bent want dan hebben ze geen finishtijd als het goed is.

Balen hoor!

MissBay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 08:30

Horsemaniac schreef:
HEb je hem vervolgens ook laten keuren door de da? want ik begreep dat dat ook moest anders kreeg je die brief met officiële waarschuwing ook... kan dat het zijn? of dat de dierenarts je eind gegevens niet goed genoteerd heeft?

ja, heb 'm ook laten keuren. het is meer dat ik niet op de uitslagen kon zien of ik eruit was gegaan (zag geen hindernissenlijst). had natuurlijk graag door willen rijden, maar geen zin in gedonder met de KNHS :)

anne3000

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 08:41

Bar schreef:
Maar als je er stappend uitgegaan bent dan ben je toch ook niet over de finish gekomen lijkt mij?
Dan kunnen ze toch ook niet zeggen dat je doorgereden bent want dan hebben ze geen finishtijd als het goed is.

Balen hoor!

Nee klopt! Ben langs het jury hokje van het springen naar de keuring gestapt. Zoals de man bij de waterbak het me verteld had.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 09:02

Kan het dan niet zijn dat je al eerder een 4e weigering hebt aangerekend gekregen? Dat je dus wel bent doorgereden, maar er na de 5e pas bent uit gegaan, zeg maar? Anders moeten de hindernissen na de punt bewijs hebben dat jij niet meer langs bent gekomen lijkt me.

anne3000

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 09:09

ik zou echt niks kunnen bedenken. Heb hier ook over nagedacht.

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 09:47

Wat balen zeg, hopelijk wordt het nog rechtgetrokken. :)

Marijke je waterinsprong staat op de foto! :)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 10:09

Sue_ schreef:
Wat balen zeg, hopelijk wordt het nog rechtgetrokken. :)

Marijke je waterinsprong staat op de foto! :)

*\o/* leuk!!! Vind het geen hele mooie foto maar ben er wel blij mee :D

_Knofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 10:28

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 12:11

anne3000 schreef:
N0a schreef:

Heel graag :) Bij de punt! Ik had een weigering op hindernis 3. Hindernis 6 probeerde ik het puntje, stopte en heb toen het alternatief genomen. Daarna een stop op die soort 3 sprong, ook gelijk het alternatief genomen (stond nauwelijks stil, maar had dat zelf ook als een weigering gerekend). Toen reed ik heel onzeker en slecht aan op dat puntje. Heb ook nog even met die meneer gepraat, gewoon normaal, ik was helemaal niet boos ofzo. Rustig verder gestapt, kletsend met me vriend. En ook nog even met die meneer bij de waterbak gepraat, die legde mij uit hoe ik het beste verder kon stappen. En zei nog een keer dat ik wel naar de keuring moest.

Edit: Dat heb ik ook gelijk gedaan. Heb ook nog met de DA over gehad dat ik vanaf de punt stappend verder moest.

Ik zal als ik jou was even Snorrewind bellen of berichten. Vertellen dat je er op hindernis 13 uit bent gegaan, vervolgens nog met die hindernisjury gepraat hebt en zelfs nog bij de waterbak de weg hebt gevraagd. kunnen zij het zo voor je nakijken. Lijkt me sterk dat je een finish tijd gehad hebt. Misschien hebben ze je per ongeluk verwisseld met iemand anders?

anne3000

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 16:13

Ik zal een bericht sturen naar Snorrewind. Probeer steeds het nr te bellen wat op de brief staat, maar er wordt niet opgenomen. Als ze maandag ook niet opnemen, dan stuur ik een mail naar handhaving@knhs.nl
Bedankt voor het mee denken hier in t topic.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 16:22

anne3000 schreef:
Ik zal een bericht sturen naar Snorrewind. Probeer steeds het nr te bellen wat op de brief staat, maar er wordt niet opgenomen. Als ze maandag ook niet opnemen, dan stuur ik een mail naar handhaving@knhs.nl

Is dat dit nummer? 0547-361471 Telefoon staat de hele dag aan tot een uur of 11 's avonds. Wordt altijd opgenomen, ook tijdens de lessen.
Succes er mee! Hopelijk lukt het om je waarschuwing te wissen.

Lordino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 16:56

Ik zit net alle waterbak foto's te bekijken, maar woow wat zijn er veel afgevallen daar! :oo En weinig nette sprongen gezien. (Ik moest zelf ook stoppen na de waterbak, die van mij wilde er eerst niet in. Dus ook geen sprong gemaakt :o )

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 17:06

Ik vind die serie van mij ook niet bepaald charmant :+
Kan wel zien dat ik haar goed aan moest drukken daar en achter de beweging zit (voor het geval ze wel mocht stoppen) en ook nog met een lange teugel om haar genoeg lengte te geven voor de insprong.
Haha, niet iets voor aan de muur :Y)

anne3000

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 17:19

N0a schreef:
anne3000 schreef:

Is dat dit nummer? 0547-361471 Telefoon staat de hele dag aan tot een uur of 11 's avonds. Wordt altijd opgenomen, ook tijdens de lessen.

nee ander nr. Namelijk het nr van KNHS Handhaving.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 18:08

anne3000 schreef:
N0a schreef:

nee ander nr. Namelijk het nr van KNHS Handhaving.

Ah sorry, verkeerd begrepen. Succes er mee :(:)

Martenique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 22:09

Lordino schreef:
Ik zit net alle waterbak foto's te bekijken, maar woow wat zijn er veel afgevallen daar! :oo En weinig nette sprongen gezien. (Ik moest zelf ook stoppen na de waterbak, die van mij wilde er eerst niet in. Dus ook geen sprong gemaakt :o )

Telt bijna vallen ook? http://www.wm-fotografie.nl/#/content/P ... 533%29.jpg
Als ik de foto zie snap ik nog minder dat ik ben blijven zitten...

Sorry allemaal, ben echt hele week druk geweest en nauwelijks thuis geweest met tijd voor laptop. Gelukkig lees ik vooral fijne verslagen :) Ik heb zelf ook fijn gereden, had wat moeite met het stropaard (had ik niet verwacht) maar is gelukt, daarna alles heel fijn gereden en daar waar ik moeilijkheden verwachtte kreeg ik ze ook, op het water. Mijn paard wil gewoon eerst een ander paard zien dat het het water ingaat en dan gaat er echt een knopje om... Hier ben ik dus uitgesloten, vond heel fijn dat we mochten blijven proberen aan de zijkant en toen idd collegapaard erin was ging mijne ook, en na 2 keer alleen eringedraafd te zijn was de insprong via de boom ook geen probleem... Dus oefenen op het water!

De foto die bij mij aan de muur komt is van Equigeniek <3
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 11:41

Mijn waterbakfoto's zijn ook vreselijk terwijl het goed ging. Gewoon verkeerde timing die foto's..

Prachtige foto martenique!!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 11:49

Aan de foto's van zusje te zien, lijkt het net alsof Uk niet eens in de gaten heeft dat hij het water ingaat.

Hun hindernisfoto is wel ruig!
Afbeelding

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 13:05

mooooi zeg Tientje!

@ Martenique wow dat je bleef zitten. :D wel bijzondere actie foto! Die spring foto is wel gaaf zeg!!

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 13:16