MissBay schreef:N0a schreef:Welke hindernis ben je eruit gegaan? Ik kan voor je navragen wie er bij die hindernis zat, zodat die persoon het kan bevestigen.
neem aan dat deze voor mij was bedoeld? ik ben eruit gegaan bij hindernis 10 (op en afsprong). ben er nog wel opgekomen, maar toen aan zijkant eraf gestapt. meisje vroeg heel verbaasd: 'wat is er aan de hand? alles wel in orde?'
ik: 'ja hoor, alleen nu dus al m'n 4e weigering.' toen ben ik tussen de hekken door met hem voor het barretje langs gestapt richting DA.
HEb je hem vervolgens ook laten keuren door de da? want ik begreep dat dat ook moest anders kreeg je die brief met officiële waarschuwing ook... kan dat het zijn? of dat de dierenarts je eind gegevens niet goed genoteerd heeft?
Bij de punt! Ik had een weigering op hindernis 3. Hindernis 6 probeerde ik het puntje, stopte en heb toen het alternatief genomen. Daarna een stop op die soort 3 sprong, ook gelijk het alternatief genomen (stond nauwelijks stil, maar had dat zelf ook als een weigering gerekend). Toen reed ik heel onzeker en slecht aan op dat puntje. Heb ook nog even met die meneer gepraat, gewoon normaal, ik was helemaal niet boos ofzo. Rustig verder gestapt, kletsend met me vriend. En ook nog even met die meneer bij de waterbak gepraat, die legde mij uit hoe ik het beste verder kon stappen. En zei nog een keer dat ik wel naar de keuring moest.
leuk!!! Vind het geen hele mooie foto maar ben er wel blij mee
En weinig nette sprongen gezien. (Ik moest zelf ook stoppen na de waterbak, die van mij wilde er eerst niet in. Dus ook geen sprong gemaakt
)