[SGW] voorbespreking sgw ermelo!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bloem24

Re: voorbespreking sgw ermelo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 15:55

Aaah was jij dat! Ik sta op je filmpje, groene jasje.

Franciska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 18:01

Horsemaniac: He, nu weet ik wie je bent! Met je gave springschoenen haha!

Wij hebben ook een mooi foutloos filmpje! Leuk om te zien ook van anderen! Wat zijn er trouwens mooie foto's gemaakt! Ik heb die van Henry van Arem net bekeken, erg leuk! Onder andere het prethoofd van mijn paard:
Afbeelding

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 19:23

Ilona schreef:
ik heb nummer 28 t/m 58. Die komen op mijn facebook te staan. :j

Ze staan op mijn facebook. Graag mensen taggen als je ze herkend! Foto's kunnen nabesteld worden, stuur dan even een berichtje! :)

Finlandia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 19:35

Het compilatie filmpje van de crossgisteren :) Helm camera van Anne met Breeze gemixed met andere foto's en hindernis filmpjes :)

Uiteraard is de film in hoge kwaliteit, dus zet m op 720/1080 om het nog beter te kunnen zien. Helaas vanwege de muziek is t filmpje niet te zien op mobiel/tablets :( Bookmark m dus om een later op pc te bekijken: http://www.youtube.com/watch?v=lvhQ4VoI2m0

@Franciska, Thanks :) Welk type camera heb je op je helm zitten?

Clairexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 19:43

wat een gaaf filmpje he!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 20:01

Finlandia super leuk gedaan zeg!! Gaaf ook zo die beelden van onder!

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 20:12

Haha leuk filmpje, ik zie mezelf nog liggen in het gras :')

_Daphne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 21:20

Wauw, mooi filmpje! :)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 21:24

anne wat goed gereden al weer! Knap hoor hoe mooi jullie gaan!

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 07:40

ECHT LEUK!! ook voor de familie en vrienden thuis hebben ze dan een goed beeld van wat we gedaan hebben... *\o/*

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 08:32

Thanks allemaal! Ja marijke die Breeze is zooooo fijn in de cross.... kijkt zo goed mee! en wil elke hindernis nemen! :D
KLOPT Madelene! Bij thuis komst moet ik altijd eerst het filmpje uploaden... krijg amper tijd om bij te komen hahahah ze willen het direct zien :D gelukkig heeft Finlandia dat dit keer van mij over genomen! en met een GEWELDIG resultaat!!! :D

Finlandia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 19:17

Ik was eerst beetje terughoudend on de GoPro in de hindernis te plaatsen. Vanwege 't rode lampje en wellicht schittering van de lens of behuizing. Heb de camera nu naast of achter een buxusboompje kunnen zetten, zodat t paard de camera niet zag. Ik had die van mij helaas nog in 30fps ipv 60fps staan, waardoor de slowmotion nog aan de schokkerige kant is :( Ach, er zijn altijd verbeterpuntjes :)
Fijn dat jullie het zo leuk vinden. Ik heb genoeg ideetjes voor de toekomst :)

xMaika

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 20:11

Heeft iemand toevallig foto's van hindernis 1 en/of 2 op zaterdag van nr 191 (B paarden)

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 20:57

Finlandia schreef:
Ik was eerst beetje terughoudend on de GoPro in de hindernis te plaatsen. Vanwege 't rode lampje en wellicht schittering van de lens of behuizing. Heb de camera nu naast of achter een buxusboompje kunnen zetten, zodat t paard de camera niet zag. Ik had die van mij helaas nog in 30fps ipv 60fps staan, waardoor de slowmotion nog aan de schokkerige kant is :( Ach, er zijn altijd verbeterpuntjes :)
Fijn dat jullie het zo leuk vinden. Ik heb genoeg ideetjes voor de toekomst :)

resultaat is echt SUPER cool!!! ook dat stukje van onderaf bij de sprong maar ook dat ik door de kruising galoppeer ;) en die verbeterpuntjes zie ik toch niet :P

Franciska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 21:44

Ik heb niet echt een merk ervan kunnen vinden. Het is in ieder geval een 1080p Full HD sportcamera? Het is deze in het zwart: Afbeelding

Moet zeggen dat ik erg tevreden was met de kwaliteit. Had minder verwacht, was de eerste keer dat ik er mee reed.

effekieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 11:39

Zijn er al foto's van zaterdag morgen???

Finlandia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 22:00

Horsemaniac schreef:
resultaat is echt SUPER cool!!! ook dat stukje van onderaf bij de sprong maar ook dat ik door de kruising galoppeer ;) en die verbeterpuntjes zie ik toch niet :P

Krijg van overal youtube/facebook allemaal leuke reacties :) :+ Maar baal er wel van dat ie niet op mobiel te zien valt.... Dus dan maar ff via een omweg, indien je de video nog niet gezien hebt en je op mobiel zit, gebruik dan de volgende link: http://www.mobileyt.com/1042206.php

Franciska15 schreef:
Ik heb niet echt een merk ervan kunnen vinden. Het is in ieder geval een 1080p Full HD sportcamera? Het is deze in het zwart: Moet zeggen dat ik erg tevreden was met de kwaliteit. Had minder verwacht, was de eerste keer dat ik er mee reed.

Staat jou filmpje ergens online? Zolang je er maar tevreden mee bent. 't zal vast wel stuk goedkoper zijn dan een GoPro.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 22:17

T filmpje eindelijk gezien. Krijg bijna spijt dat ik niet mee heb gedaan :oo haha!

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 22:25

bijna Loetie?? :D :D :D

Foto's van zaterdag staan inmiddels ook op eventingphoto.com :) :D

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 08:27

Ja bijna :P haha. Misschien gorssel toch maar startem straks... eerst een beetje trainen weer!

Franciska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 13:33

Finlandia schreef:
Horsemaniac schreef:

Krijg van overal youtube/facebook allemaal leuke reacties :) :+ Maar baal er wel van dat ie niet op mobiel te zien valt.... Dus dan maar ff via een omweg, indien je de video nog niet gezien hebt en je op mobiel zit, gebruik dan de volgende link: http://www.mobileyt.com/1042206.php

Franciska15 schreef:
Ik heb niet echt een merk ervan kunnen vinden. Het is in ieder geval een 1080p Full HD sportcamera? Het is deze in het zwart: Moet zeggen dat ik erg tevreden was met de kwaliteit. Had minder verwacht, was de eerste keer dat ik er mee reed.

Staat jou filmpje ergens online? Zolang je er maar tevreden mee bent. 't zal vast wel stuk goedkoper zijn dan een GoPro.

Hij staat op youtube en heb hem al eerder in dit topic gepost. Als je op youtube zoekt naarsgw ermelo 6 juli vind je hem. Ja via dealextreme is hij 65,-

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 14:10

Sue_ schreef:
Foto's van zaterdag staan inmiddels ook op eventingphoto.com :) :D
Leuk! Ik moest wel even zoeken maar heb twee leuke foto's van mezelf gevonden. :D

Afbeelding

Afbeelding

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 12:21

Spuit elf dan ook nog maar even met een verslag van afgelopen vrijdag. Onze dag was kort maar krachtig. Niet verder gekomen dan 4A in het springparcours en toen weer braaf naar huis gegaan. Niet echt aanwijzingen vooraf maar mijn paard liet het er even bij zitten in het springparcours en ik was veel te verbaasd om in te grijpen. Bij de trailer stond hij mij echt heel verwachtingsvol aan te kijken. Nee paard, nu geen cross meer! Gelukkig wel gewoon fit en na 2 rustdagen 'voor de zekerheid' even aan het sleutel met de basisafrichting. Daar lijkt het probleem gezeten te hebben. Ben al een tijdje te lief voor mijn boefje }:) Hij deed het ook zo goed tot nu toe. :j
Nu even de afspraken :list: hernieuwen en weer verder.

*edit* even bij gelezen. Blijk ik ook nog eens geen verliespunten gehaald te hebben omdat ik er bij het springen al uit ging? Damn, dat is oneerlijk }:0 ;)

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 13:00

Oh balen joh!

Ja, ook verliespunten als je er bij het springen uit moet? Pfff een paar jaar geleden mocht je gewoon nog crossen als je er in het springparcours afviel en kon je nog twee winstpunten halen ook.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 13:22

nee juist niet......