Maar gezellig was het zeker

Marijke ik wacht even wat de tijden zijn op vrijdag.
Anders idd misschien een leuk idee
Ik kom erop terug! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
maar anders is het een super leuk idee

texelse schreef:dat is waar, maar goed, iedereen doet het op z'n eigen manier natuurlijk, en het is wel een service om ruim 400 mailtjes te beantwooden.

Jobke schreef:Dames,
KarinL zag ik al voorbij komen. Nu ik dus ook. Deelnemers lijst wordt eind van de de week geplaatst. We hebben een record te pakken. Binnen 24 uur alle klassen vol. Het loopt storm, vooral in de L. Enig idee waarom?

texelse schreef:@Bianca, dat zou helemaal mooi zijn. Of alvast een soort programma maken met de starttijden er bij, en dat je dan kiest op welke plek je inschrijft, dan wordt het 's nachts helemaal druk met inschrijven
heel veel zin in! bianca1980 schreef:Dan wil iedereen als laatste...nog mooier als je een slim systeem hebt die ziet wat de woonplaats is en daarmee zelf de kilometers zou kennen tot de wedstrijd locatie, dan moet in feite iedereen dezelfde tijd van stal vertrekken per klasse. **Droomt verder**

bianca1980 schreef:texelse schreef:dat is waar, maar goed, iedereen doet het op z'n eigen manier natuurlijk, en het is wel een service om ruim 400 mailtjes te beantwooden.
Dat zeker!!!, het zou eigenlijk perfect zijn als er een programma te ontwikkelen valt die dmv een formulier jou inschrijving herkent en jou indeelt in die klasse en automatisch jou mailt en zegt : startplek bevestigt of u staat op wachtlijst plek nummer xx.
Er is een organisatie die dat heeft in de dressuur volgens mij dan schrijf je in via hun website en dan krijg je ook zo'n mail retour. Maar dat is alweer lang geleden dat ik daar startte.
. Gekoppeld aan het concours programma dat gebruiken wij aangepast al. Mijn voorkeur zou niet zijn om meteen zelf je plek uit te zoeken. (Aan de andere kant wel als een ruiter met 3 paarden in 1 klasse komt, dan hoeven wij niet meer te puzzelen).