[SGW] Voorbespreking SGW Maarsbergen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 21:03

Hahaha ja die heb je dan wel nodig ja :+
Maar gezellig was het zeker :D :))

Marijke ik wacht even wat de tijden zijn op vrijdag.
Anders idd misschien een leuk idee :) Ik kom erop terug!

muts_marijke

Re: Voorbespreking SGW Maarsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 21:06

als het niet nodig is doen wij het ook niet Valyra. :) maar anders is het een super leuk idee :D

MissBay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 21:09

hahaha! ja! straks worden we weggestopt in het kinderspeelparadijs!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 21:37

texelse schreef:
Maar als ik een bevestiging wil, dan stuur ik toch een mailtje met leesbevestiging. Dat is simpeler dan iedereen te moeten mailen.

een leesbevestiging betekent niet dat je op de startlijst staat... ;) en DAT is juist hetgeen iedereen wil weten....

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 21:51

dat is waar, maar goed, iedereen doet het op z'n eigen manier natuurlijk, en het is wel een service om ruim 400 mailtjes te beantwooden.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 21:54

texelse schreef:
dat is waar, maar goed, iedereen doet het op z'n eigen manier natuurlijk, en het is wel een service om ruim 400 mailtjes te beantwooden.

Dat zeker!!!, het zou eigenlijk perfect zijn als er een programma te ontwikkelen valt die dmv een formulier jou inschrijving herkent en jou indeelt in die klasse en automatisch jou mailt en zegt : startplek bevestigt of u staat op wachtlijst plek nummer xx.

Er is een organisatie die dat heeft in de dressuur volgens mij dan schrijf je in via hun website en dan krijg je ook zo'n mail retour. Maar dat is alweer lang geleden dat ik daar startte.

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 22:04

muts_marijke schreef:
ik zou zowiezo oordoppen meenemen als je Anke, Lotte en mij in 1 mc donalds stopt :+

en ook genoeg geld want wij eten de hele macdonalds leeg :D

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 22:12

Lekker bezig dames _O-

Misschien dat ik donderdag middag wel vrij ben en dat ik dan ook vast ga :))

Kan nu zelf met de auto, en zelfs nog op de fiets als het mooi weer is :D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 06:55

@Bianca, dat zou helemaal mooi zijn. Of alvast een soort programma maken met de starttijden er bij, en dat je dan kiest op welke plek je inschrijft, dan wordt het 's nachts helemaal druk met inschrijven :D

digo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 06:58

De KNHS kent z'n inschrijfsysteem voor de subtop dressuur. Werkt heel mooi, je kunt meteen zien hoeveel plaatsen er nog vrij zijn. Je krijgt een bevestigingsmail met daarin een link als je voor sluitingsdatum wilt afmelden dat dit ook gelijk digitaal verwerkt wordt.

xsannlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 07:34

ik vind het systeem dat de knhs voor de zomerinstuctieweken gbruikt echt perfect!
zo zou startlijsten er eigenlijk uit moeten zien! :D

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 08:23

Jobke schreef:
Dames,

KarinL zag ik al voorbij komen. Nu ik dus ook. Deelnemers lijst wordt eind van de de week geplaatst. We hebben een record te pakken. Binnen 24 uur alle klassen vol. Het loopt storm, vooral in de L. Enig idee waarom?

:wow:

Omdat het (imo) de mooiste wedstrijd van het jaar is. Het landgoed straalt gewoon iets uit. *baalmoment*

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 08:38

texelse schreef:
@Bianca, dat zou helemaal mooi zijn. Of alvast een soort programma maken met de starttijden er bij, en dat je dan kiest op welke plek je inschrijft, dan wordt het 's nachts helemaal druk met inschrijven :D

Dat bestaat al > inschrijfsysteem.nl
Wordt in Brabant veel gebruikt (2 jaar geleden in elk geval toen ik daar nog springwedstrijden reed). Echt ideaal :j

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 08:58

Dan wil iedereen als laatste... :P nog mooier als je een slim systeem hebt die ziet wat de woonplaats is en daarmee zelf de kilometers zou kennen tot de wedstrijd locatie, dan moet in feite iedereen dezelfde tijd van stal vertrekken per klasse. **Droomt verder**

MissBay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 09:50

dat zou best ontwikkeld kunnen worden. probleem is alleen dat er natuurlijk wel geld mee verdiend moet kunnen worden door diegene die het ontwikkelt, aangezien ik niet denk dat verenigingen massaal de portemonnee zullen trekken voor zo'n systeem...

nou, als ik jullie ervaringen en enthousiasme zo lees, word ik zelf ook een stuiterbal! *\o/* heel veel zin in!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 09:58

bianca1980 schreef:
Dan wil iedereen als laatste... :P nog mooier als je een slim systeem hebt die ziet wat de woonplaats is en daarmee zelf de kilometers zou kennen tot de wedstrijd locatie, dan moet in feite iedereen dezelfde tijd van stal vertrekken per klasse. **Droomt verder**

:))
Klinkt wel ideaal.

Maar ja dan is het gewoon wie het eerst komt wie het eerst maalt. Overigens vond ik het heerlijk om in EL vroeg te starten en weer vroeg thuis te zijn (Beter dan de hele dag wachten zoals in Chaam).

Jobke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 11:15

bianca1980 schreef:
texelse schreef:

Dat zeker!!!, het zou eigenlijk perfect zijn als er een programma te ontwikkelen valt die dmv een formulier jou inschrijving herkent en jou indeelt in die klasse en automatisch jou mailt en zegt : startplek bevestigt of u staat op wachtlijst plek nummer xx.

Er is een organisatie die dat heeft in de dressuur volgens mij dan schrijf je in via hun website en dan krijg je ook zo'n mail retour. Maar dat is alweer lang geleden dat ik daar startte.

KarinL is hiermee bezig. Iig met zoiets, ik ben een leek daarin :o . Gekoppeld aan het concours programma dat gebruiken wij aangepast al. Mijn voorkeur zou niet zijn om meteen zelf je plek uit te zoeken. (Aan de andere kant wel als een ruiter met 3 paarden in 1 klasse komt, dan hoeven wij niet meer te puzzelen).

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 11:39

AnkeVivaldi schreef:
muts_marijke schreef:
ik zou zowiezo oordoppen meenemen als je Anke, Lotte en mij in 1 mc donalds stopt :+

en ook genoeg geld want wij eten de hele macdonalds leeg :D

eindelijk mensen die ook bunkeren in de Mac :')

@ SM zou gezellig zijn!

Ooooh jongens ik heb er zoooooo'n zin in! :j

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 11:47

Zeg als jullie gaan bunkeren bij de Mac in Maarsbergen dan hoor ik t graag :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 11:55

Je bent welkom! hihi kunnen de kinderhoek met ballenbak wel afhuren met zo'n grote groep!

katje24

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 19:47

Ik meld me ook graag aan voor de MAC groep!! :))

Mocht het nodig zijn om donderdagmiddag alvast te gaan verkennen,
dan wil ik ook graag mee met de meiden uit het oosten des lands! *\o/*

Als dat van jullie mag natuurlijk. :? ;)

MissBay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 20:18

doorzakken bij de Mac! zelfs als vega: I'm loving it! :D

ik neem die dag wel een "compensatiemiddagje" op voor alle onbetaalde overuren die ik maak...

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 20:44

hahahaha alleen het idee vind ik al leuk! Eerst met zn allen verkennen en daarna mac-cen. En de dag er na lekker rijden! Leuk!

@ Katje Leuk !!! :D

MissBay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 20:52

precies! die calorieën moeten er ook ergens weer af... ;)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 20:57

nou dan mag je wel 6 x de cross rond rijden... :D