Ja, klopt, dat wel, maar qua aanrijden is ie hetzelfde
Hillady
Geplaatst: 08-04-13 18:11
Rosa_ schreef:
Ja, klopt, dat wel, maar qua aanrijden is ie hetzelfde
Ja dat is waar . Maarja .
bvw
Geplaatst: 08-04-13 18:13
AnkeVivaldi schreef:
Hmm oke. Kan voor mij een probleempje gaan worden, controle gaat goed tot 2 galopsprongen voor een sprong, dan neemt hij het graag over. We zullen zien hoe het gaat. Dat verander je toch niet in een week
krijg er nog meer zin in...SGW markelo fijn gereden dus ga dat proberen vast te houden in Westerbork!! met mooi weer en zulke mooie hindernissen gaat dat vast goed komen!!!
Ik kom (helaas nog steeds als toeschouwer) zondag. En ik neem de camera waarschijnlijk weer mee.
Iedereen succes! En heel veel plezier! Want, helaas heb ik me dat niet altijd gerealiseerd, is het allemaal niet zo van zelfsprekend als het lijkt.. Dus, ik wil allemaal breedlachende (of geconcentreerde) gezichten voorbij zien komen!
Fijn om een berichtje te lezen van je Pollemaster!! Ik geef het aan de "chauffeur" door, dat ze de hele cross moet lachen en ik hoop dat je van haar een mooie foto kan maken.
Helaas heb ik mij zojuist afgemeld voor de wedstrijd. Door omstandigheden ga ik het niet redden om naar Westerbork te komen. Mijn M debuut wordt dus nog maar even uitgesteld tot Castenray
PolleMaster
Geplaatst: 09-04-13 19:23
@Bar, ik zal m'n best doen @Texelse, ik ben er denk ik alleen op zondag, jullie zaterdag toch?
@ pollemaster leuk dat je er weer bij bent. Dat je een ongeluk had gehad wist ik maar niet dat je vorig jaar nog een keer ziek bent geweest. Heftig! Heb je die knappe moviestar nog?
Leuke hindernis. Ben benieuwd wat voor nieuws er allemaal is
bianca1980
Geplaatst: 09-04-13 19:48
Ik ben ook wel weer benieuwd naar de route en alles !!!
Goofke
Geplaatst: 09-04-13 21:01
Jullie praten heel wat af!
Vrijdag rond uurtje of 16 ga ik het parcours alvast lopen. Zaterdagochtend vroeg op pad, maar lees dat er genoeg zijn die nog veel eerder moeten!
Gaan vrijdagavond nog kijken in Ermelo, Emiel Voest gaat paarden beleren. Doe dan vast nog genoeg inspiratie op, maar wordt dan wel een kort nachtje.
Ik heb er wel steeds mee zin in! Zondag nog naar het strand geweest. Hele rit, maar het absoluut waard en Cas uiteindelijk ook goed door de zee gekregen.
Zie positieve en minder leuke berichtjes voorbij komen... Sterkte iedereen die helaas niet (meer) mee kunnen doen