Freggle_Edge schreef:O, Lielle, dat lijkt mij idd vreselijk voor de familie!
Een val kan gebeuren, zeker met een heet paard die met losrijden uit zijn stekker gaat. die van mij was in MB net een rodeostier. Maar ik voelde dat ik hem uit kon zitten en het aankon, dan ga je er toch voor. OK daarentegen liep hij met de dressuur al op eieren, springen liet hij mij zitten waardoor ik de cross niet in mocht. Maar goed ook, hij voelde echt niet safe en crossen had vragen om ongelukken geweest. ookal baalde ik toen echt heel erg, door uisluiting kom je dan iig niet verder in de problemen en de gevaren die daarbij horen.
Tuurlijk, is zwaar piep. Daarvoor kom je niet naar een sgw. Maar het leidt er wel toe dat je nog meer bent gaan trainen, lessen, overleg met instructeur, veel parcourtjes meepakken enz enz zodat dit je een volgende keer niet meer gebeurt.
Ik was er niet bij maar ken Edge, het gewone springen zegt niets over het crossen bij hem. Maar desalniettemin ben ik het eens met de reglementen en mag je dan gewoon niet de cross in. Je wilt zelf sgw rijden, natuurlijk kom je voor de cross, maar de andere 2 onderdelen moet je gewoon beheersen.