Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jesicaaaa schreef:wie weet toevallig ook hoe het met die winstpunten zit met de sgw?? me moeder heeft helemaal foutloos gecrosst en bij hoeveel winstenpunten kan je de L gaan doen??
_Sim_ schreef:jesicaaaa schreef:wie weet toevallig ook hoe het met die winstpunten zit met de sgw?? me moeder heeft helemaal foutloos gecrosst en bij hoeveel winstenpunten kan je de L gaan doen??
Had ze ook voldoende dressuurpunten, springfouten niet meer dan 12 en voldoende voor stijl? Want dat telt allemaal mee voor het wel of niet krijgen van winstpunten.
muts_marijke schreef:Dan heeft ze 2 winstpunten
Als je met dressuur > 165 haalt, springen tot en met 12 strafpunten (tijd geeft niks) en voldoendes voor je stijl hebt dan krijg je een wp. Mits je foutloos crosst of met 1 weigering (correct me if im wrong)
Bij 4 WP mag ze naar de L.
muts_marijke schreef:Dan heeft ze 2 winstpunten
Als je met dressuur > 165 haalt, springen tot en met 12 strafpunten (tijd geeft niks) en voldoendes voor je stijl hebt dan krijg je een wp. Mits je foutloos crosst of met 1 weigering (correct me if im wrong)
bij 1 weigering 1 wp, en bij een foutloze cross 2 wp.
M_i_R schreef:muts_marijke schreef:Dan heeft ze 2 winstpunten
bij 1 weigering 1 wp, en bij een foutloze cross 2 wp.
Jij bent te goed voor deze wereld
mistid schreef:Maar iedere ruiter behoort het reglement te kennen. Natuurlijk weet niet iedereen het tot in de puntjes, maar de winstpuntenregeling is niet zo moeilijk om te onthouden.
_Sim_ schreef:Ik vind het vaak luiheid om het hier maar te vragen ipv moeite te doen het zelf op te zoeken. Zo lastig is dat niet.
jesicaaaa schreef:_Sim_ schreef:Ik vind het vaak luiheid om het hier maar te vragen ipv moeite te doen het zelf op te zoeken. Zo lastig is dat niet.
Ik was al aan het zoeken maar ik kon het nergens vinden in het regelementen me moeder heeft wel eens gecrosst maar nooit officieel