Linsey_X schreef:Heb ook fijn gereden vandaag, ik zat in de les van 10 tot 11 op een haflinger
Hij heeft alles heel braaf gesprongen en voelde fijn
Jij zat bij mij

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
floorpenp schreef:Ik heb ook een super fijne les gehad!![]()
Van 16.00 tot 17.00 uur op m'n Groninger . Hij heeft z'n angst voor de waterbak eindelijk overwonnen. Daarna deed hij het prima.
Was de eerste crosstraining bij Michiel, maar ben harstikke tevreden! Zo maar even kijken of ik in juni weer een keertje kan.
lambiek_lief schreef:floorpenp schreef:Ik heb ook een super fijne les gehad!![]()
Van 16.00 tot 17.00 uur op m'n Groninger . Hij heeft z'n angst voor de waterbak eindelijk overwonnen. Daarna deed hij het prima.
Was de eerste crosstraining bij Michiel, maar ben harstikke tevreden! Zo maar even kijken of ik in juni weer een keertje kan.
Hey, ik zat bij jou! Ik vond het echt super leuk! Dus maar even kijken of ik in juni nog een keertje kan!
daffodil schreef:Linsey_X schreef:Heb ook fijn gereden vandaag, ik zat in de les van 10 tot 11 op een haflinger
Hij heeft alles heel braaf gesprongen en voelde fijn
Jij zat bij mijIk heb je nog gezegd dat ik je haf zo cool vond springen, hij ging echt goed!!
Freggle_Edge schreef:Edge had er ook weer zin in en trok lekker aan maar bleef dit keer wel fijn te rijden. Niet zo kijkerig als anders, wel met regelmaat een paar bokken. Volgens Michiel leert hij dat bokken echt niet af. Ach, zolang hij zo blijft groeien in het werk, zal ik niet zeuren over wat handstandjes.![]()
Greppeltje netjes zonder twijfel of overdreven reusachtige sprong.![]()
Mielo, oefen jij thuis wel eens op een lijntje met in-uitjes? Zou voor jouw paard denk ik heel fijn zijn.
hennydehart schreef:Splinter wanneer komen de foto's????
MieLo schreef:Freggle_Edge schreef:Edge had er ook weer zin in en trok lekker aan maar bleef dit keer wel fijn te rijden. Niet zo kijkerig als anders, wel met regelmaat een paar bokken. Volgens Michiel leert hij dat bokken echt niet af. Ach, zolang hij zo blijft groeien in het werk, zal ik niet zeuren over wat handstandjes.![]()
Greppeltje netjes zonder twijfel of overdreven reusachtige sprong.![]()
Mielo, oefen jij thuis wel eens op een lijntje met in-uitjes? Zou voor jouw paard denk ik heel fijn zijn.
Tancreda4 schreef:Het is hier ontzettend aan het kriebelen eens mee te doen met zoiets, en het is niet ver van ons vandaan... maar wij hebben nooit springles gehadIk laat haar wel eens vrijspringen, en we springen wel eens boomstammetjes in het bos of buiten, niet heel hoog of iets hoor. Maar zou het dan ook iets zijn om toch eens te proberen? Ik zie dat ze in de puppy les niet heel hoog gaan en je hoeft het niet te doen als je niet wilt neem ik aan. Desnoods kuier ik alleen maar rond of door de waterbak
Wat denken jullie? Lijtk mij namelijk wel leuk eens mee te doen. Zowel hier als op de site van de zuidplasruiters zie ik een hoop data's staan, is dat ook altijd voor uber-beginners?
Sjolvir schreef:Balen voor de afzeggers.
Ik heb er weer helemaal zin in, net op stal iemand vroeg heel leuk of ik nog op dressuur wedstrijd ging.
Ik, nee joh!!! We gaan lekker crossen!!!