[SGW] Crosstraining Michiel Brons Moordrecht Nieuwe data op p. 17

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 08:37

Linsey_X schreef:
Heb ook fijn gereden vandaag, ik zat in de les van 10 tot 11 op een haflinger :)
Hij heeft alles heel braaf gesprongen en voelde fijn :D

Jij zat bij mij :D Ik heb je nog gezegd dat ik je haf zo cool vond springen, hij ging echt goed!!

maximiliano

Re: Crosstraining Michiel Brons Moordrecht 1e helft 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 08:51

Ik heb ook weer heerlijk gereden! Lekker weertje hadden we ook!
Max was echt super enthousiast en ook lekker aan het huppelen tussen de sprongen door!
Trok heerlijk aan!

lambiek_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 09:11

floorpenp schreef:
Ik heb ook een super fijne les gehad! :)
Van 16.00 tot 17.00 uur op m'n Groninger . Hij heeft z'n angst voor de waterbak eindelijk overwonnen. Daarna deed hij het prima. :)
Was de eerste crosstraining bij Michiel, maar ben harstikke tevreden! Zo maar even kijken of ik in juni weer een keertje kan.

Hey, ik zat bij jou! Ik vond het echt super leuk! Dus maar even kijken of ik in juni nog een keertje kan!

floorpenp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 16:02

lambiek_lief schreef:
floorpenp schreef:
Ik heb ook een super fijne les gehad! :)
Van 16.00 tot 17.00 uur op m'n Groninger . Hij heeft z'n angst voor de waterbak eindelijk overwonnen. Daarna deed hij het prima. :)
Was de eerste crosstraining bij Michiel, maar ben harstikke tevreden! Zo maar even kijken of ik in juni weer een keertje kan.

Hey, ik zat bij jou! Ik vond het echt super leuk! Dus maar even kijken of ik in juni nog een keertje kan!

Haha, ja, ik zie je schimmel in je profiel staan! Het was echt een fijne les! Dacht eerst dat met z'n 6e wat veel zou zijn, maar dat viel best mee.

Weet iemand toevallig of er ook al datums van de 2e helft van 2012 bekend zijn?

10 juni vind ik een beetje vroeg, me paard gaat 2 weken daarvoor ook al met m'n zus erop naar crosstraining en we zijn zondag ook al geweest. Net wat later zou ik toch fijner vinden.

steP

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 19:46

Ik zat ook in de les van 1600 tot 1700!

Ging echt super..
Wereld van verschil met vorige maand :D
Alles gesprongen zonder weigeringen..
Ik ben tevreden!
Misschien omdat hij zaterdag 5 is geworden haha :+

Drie boomstammen achter elkaar komen volgende keer,
dat was nu nog even te veel van het goede :j

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 20:18

Splinter wanneer komen de foto's???? ;)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 20:34

foto's waar??

Michiel ging binnenkort weer data uitzoeken voor de andere helft van 2012.
Maar had ze nog niet, helaas.

Linsey_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 20:35

daffodil schreef:
Linsey_X schreef:
Heb ook fijn gereden vandaag, ik zat in de les van 10 tot 11 op een haflinger :)
Hij heeft alles heel braaf gesprongen en voelde fijn :D

Jij zat bij mij :D Ik heb je nog gezegd dat ik je haf zo cool vond springen, hij ging echt goed!!

Owja!
Jaa hij word helemaal blij als hij weer mee mag naar de cross haha.
Jou paard doet het ook goed!
Ga je 20 mei weer?

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 21:11

Freggle_Edge schreef:
Edge had er ook weer zin in en trok lekker aan maar bleef dit keer wel fijn te rijden. Niet zo kijkerig als anders, wel met regelmaat een paar bokken. Volgens Michiel leert hij dat bokken echt niet af. Ach, zolang hij zo blijft groeien in het werk, zal ik niet zeuren over wat handstandjes. ;)
Greppeltje netjes zonder twijfel of overdreven reusachtige sprong. :+

Mielo, oefen jij thuis wel eens op een lijntje met in-uitjes? Zou voor jouw paard denk ik heel fijn zijn.

Ik zit wel elke week in een springles, maar het verschilt echt per week van we doen. We hebben een tijdje geleden wel in-uitje gedaan, Miek wist niet wat haar overkwam := Bedoel je dit vanwege haar lange sprongen?
Merkte dat het gister naar mijn idee niet zo heel top ging, ben gewoon het vertrouwen kwijt in Miek.
Ben vandaag onder begeleiding van een vriendin wat intensiever begonnen met grondwerk, pakt ze wel goed op (ze is heel dominant en dat moet toch even wat anders gaan).

10 Juni weer, ben benieuwd hoe het dan zal gaan (ben door mijn vorige springles ook weer even de lol in het springen kwijt geraakt door die hoogtes :( maar komt wel weer goed :D )

@ sjolvir, nu moet ik door jou ook aan de freggles denken :=

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 21:22

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 21:33

wat een onwijs leuke foto's weer allemaal :D ben vaak te lui om foto's opbokt te zetten :=

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 21:52

MieLo schreef:
Freggle_Edge schreef:
Edge had er ook weer zin in en trok lekker aan maar bleef dit keer wel fijn te rijden. Niet zo kijkerig als anders, wel met regelmaat een paar bokken. Volgens Michiel leert hij dat bokken echt niet af. Ach, zolang hij zo blijft groeien in het werk, zal ik niet zeuren over wat handstandjes. ;)
Greppeltje netjes zonder twijfel of overdreven reusachtige sprong. :+

Mielo, oefen jij thuis wel eens op een lijntje met in-uitjes? Zou voor jouw paard denk ik heel fijn zijn.

Ik zit wel elke week in een springles, maar het verschilt echt per week van we doen. We hebben een tijdje geleden wel in-uitje gedaan, Miek wist niet wat haar overkwam := Bedoel je dit vanwege haar lange sprongen?
Merkte dat het gister naar mijn idee niet zo heel top ging, ben gewoon het vertrouwen kwijt in Miek.
Ben vandaag onder begeleiding van een vriendin wat intensiever begonnen met grondwerk, pakt ze wel goed op (ze is heel dominant en dat moet toch even wat anders gaan).

10 Juni weer, ben benieuwd hoe het dan zal gaan (ben door mijn vorige springles ook weer even de lol in het springen kwijt geraakt door die hoogtes :( maar komt wel weer goed :D )

Tuurlijk komt het goed. Maar een rij in-uitjes zorgt ervoor dat je paard terug moet komen (moet je ze natuurlijk niet te ruim zetten) en je kunt heel mooi de controle zien te houden.En jouw paard maakt zich enorm lang, in deze lijntjes moet hij wel sluiten. Gewoon laag lekker gymnastieken met in-uitjes is echt heerlijk werk. Edge is ook een race-eend en ik zet met regelmaat 5 in-uitjes op rij voor hem neer. Zowel onder het zadel als los.

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 21:56

probleem is dat ze bij ons niet mogen springen. Die in-uitjes met gewoon rijden is inderdaad wel een goed idee! ik ga binnenkort ook met galopbalken voor de sprong oefenen. Die in-uitjes zijn ook goed qua balans, blijft lastig dat haha

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 13:31

Het is hier ontzettend aan het kriebelen eens mee te doen met zoiets, en het is niet ver van ons vandaan... maar wij hebben nooit springles gehad :o Ik laat haar wel eens vrijspringen, en we springen wel eens boomstammetjes in het bos of buiten, niet heel hoog of iets hoor. Maar zou het dan ook iets zijn om toch eens te proberen? Ik zie dat ze in de puppy les niet heel hoog gaan en je hoeft het niet te doen als je niet wilt neem ik aan. Desnoods kuier ik alleen maar rond of door de waterbak :+ Wat denken jullie? Lijtk mij namelijk wel leuk eens mee te doen. Zowel hier als op de site van de zuidplasruiters zie ik een hoop data's staan, is dat ook altijd voor uber-beginners?

steP

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 13:57

Tancreda4 schreef:
Het is hier ontzettend aan het kriebelen eens mee te doen met zoiets, en het is niet ver van ons vandaan... maar wij hebben nooit springles gehad :o Ik laat haar wel eens vrijspringen, en we springen wel eens boomstammetjes in het bos of buiten, niet heel hoog of iets hoor. Maar zou het dan ook iets zijn om toch eens te proberen? Ik zie dat ze in de puppy les niet heel hoog gaan en je hoeft het niet te doen als je niet wilt neem ik aan. Desnoods kuier ik alleen maar rond of door de waterbak :+ Wat denken jullie? Lijtk mij namelijk wel leuk eens mee te doen. Zowel hier als op de site van de zuidplasruiters zie ik een hoop data's staan, is dat ook altijd voor uber-beginners?

Gewoon doen!!! :D
Mijn eerste training had ik nog nooit gesprongen met m'n pony.
M'n pony had zelf ook nog nooit gesprongen (5jaar)!
Het was even wennen en nieuw, maar we hebben wel wat leuke boomstammetjes gesprongen en inderdaad door de waterbak.
De tweede keer ging het al een stuk beter, en gingen we weer een stapje verder.
Michiel kan perfect inschatten wat jullie kunnen :j

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 14:53

Maakt het nog uit via welk email adres je het doet? Hier in het topic staat een ander adres & andere data dan op de site. Of maakt dat geen verschil? Wil natuurlijk wel les van Michiel Brons :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 15:07

De lessen oude site van de Zuidplasruiters worden georganiseerd door hun, en wordt gegeven door Michiel. Michiel organiseert zelf ook trainingen. De data & mail in het topic zijn van deelden georganiseerd door Michiel, en de andere door de zuidplasruiters.

_inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 11:23

Ik ga zondag samen met een lesgenootje! Hebben er heel veel zin in! Voor haar word het de eerste keer. ik heb al een keer bij Richard gelest wat me ook erg goed beviel!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 11:25

Ik heb gewoon een email gestuurd (email adress van de openingspost) ik ben benieuwd :D Hopelijk is er dit seizoen nog ergens een plekje vrij voor ons :)

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 13:39

Ik heb net voor 10 juni af moeten melden... dus wie weet kun je dan terecht :)

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 15:41

ik ga zo ook nog afmelden voor as zondag, kan helaas niet :(

kimosi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 20:30

ook weer ingeschreven voor 10 juni jammer dat ik de 20e niet kon vanwege me examens dus nog even wachten :(

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 20:39

Balen voor de afzeggers.

Ik heb er weer helemaal zin in, net op stal iemand vroeg heel leuk of ik nog op dressuur wedstrijd ging.
Ik, nee joh!!! We gaan lekker crossen!!!

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 07:38

Sjolvir schreef:
Balen voor de afzeggers.

Ik heb er weer helemaal zin in, net op stal iemand vroeg heel leuk of ik nog op dressuur wedstrijd ging.
Ik, nee joh!!! We gaan lekker crossen!!!

Vind ik leuk :D haha
vind het ook wel jammer, maar moet beetje zunig aandoen deze maand. qua benzine ben ik ook rond de 40/50 euro kwijt :(

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 12:28

Tijden zijn binnen, moet om 13.45 uur, wie nog meer?