[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-12 17:51

noor pff 7km goed hoor
marijke dan heb je geluk met je hondjes. hier zijn ze niet lui helaas
mootje heeft een hoofd wat op ontploffen staat. Gaat het al weer iets beter?
suikermeisje waar ga je starten? hier in een 20x40 of zelfs iets smaller vaak ook wel met 4/5 man los rijden. (niet altijd fijn)
margriet heeft thuis lekker gesprongen
jantine heeft best lekker gesprongen in de L
joki balen maar ik snap dat je er nu zo over denkt. :(:) zit er geen medisch probleem?
sann schattig ding :D

zo vanmorgen eerst even hardgelopen met de hond. stukje minder ver als noor maar liefst 2.5km. Stukjes rennen worden al veel langer en stukjes lopen tussendoor worden heeel veel korter dus gaat de goede kant op.
Daarn les gegeven een uurtje
en met vriendin even een uurtje het bos in geweest. zij op ol en ik met bay.
maar wat een kou.
Nu even warm worden en dan stallen doen spullen opruimen en paarden weer naar binnen. ben ik mooi klaar met 1x naar buiten gaan

Mootje

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 17:54

Super Mendy! Zo is Noor ook begonnen hoor ;)

Hier nogsteeds mega koppijn, maar inmiddels wel het stucwerk van de WC roze geschilderd :D

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 18:11

Lekker kleurtje voor de plee, mootje :D
Noor heeft lekker gelopen! veel plezier met de vakantiekiekjes van Margreet!
Leuk ding voor op je slaapkamer, sann ;)
Joki, balen zeg! :(:)

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 18:11

Joki balen zeg dat het niet wil. :(:)
Mootje roze??

Iedereen is hier toch wel goed aan het sportief doen nog steeds! Ik heb vanochtend ook alweer gekorfbalt. Net verloren, maar ik heb wel 2 punten gemaakt. Doe nu ook de wii active. Maar mijn moeder is vandaag jarig, dus vanavond even taartje eten.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 18:36

Hoi hoi

@ Joki wat balen zeg! Verder ben ik het wel helemaal met Laura eens :)
@ Jantine wat fijn dat Uk zo super sprong in de L!!! Moet je het B rondje lekker snel vergeten.
@ Margreet is weer lekker thuis!
@ Noor wat goed zeg 7 km!!! Ik doe het je niet na!
@ Mootje heb je echt een roze muur in je wc??? :wow:

Wij zijn terug van oma, was nog gezellig ook :)
Heb heeeerlijk in het bos gereden met een vreselijk gek en blij paard.
En ik ben aan het aftellen!!! Donderdag mag ik eindelijk naar de osteopaat!!!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 18:36

Lastig hoor dat Ferrose zo lastig is. Ik zou er ook al heel gauw klaar mee zijn als een beest pertinent weigert mee te werken.
Wat een schattig beestje Sannn. Leuk voor Sem :D
Mendy, goed bezig hoor!

Dat Uk misschien geen B meer wil springen, ben ik nog niet over uit. haha. Ik heb het geestelijk wel nodig. Even lekker ritme krijgen en dan de L in. Zie de B dan ook als '' oefenparcoursje''. Al was ritme vanmorgen ook ver te zoeken. Hij was niet vooruit te krijgen en kijkerig. Zo ken ik hem helemaal niet!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 18:55

dat is erg lastig joki :/ zou het dan zelf ook niet zo goed weten. Heb dakar gelukkig ook echt als springpaard gekocht omdat mijn pony nooit verder zou komen dan L SGW of springen. Dressuur haat hij echt, als hij maar hard mag dan is die vrolijk.
Gister tijdens de cross kwam er in de groep na mij een vrouw met haar dressuurpaard die als afwisseling lekker crosst en ik reed langs haar in het parcourtje zegt ze die van jou heeft er echt plezier in he. En anders zeiden het ook al. Nja ben er blij mee dat ik een paardje heb die leuk vind wat ik ook leuk vind, die pony vond het wel leuk maar heeft het vermogen er niet voor.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 19:05

en 7km hardlopen, poepoe... 5km is het meeste wat ik ooit gedaan heb, wel in de recordtijden van de school. (22min)

lekker in de L zeg jantine!

Leuk kleurtje op de wc mootje :P

fijn marijke, ik zou willen dat ik zo het bos in kon. Hier kan ik crossen onderlangs de dijk, alleen staat er nu heel veel water. Als het weer wat gezakt is kan ik er doorheen rijden, goede watertraining.

Ik wil echt heel graag springen maar moet van mezelf rustig aan doen ermee. Da's best moeilijk

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 19:06

die mini shet bij sporthorses lijkt wel kromme benen te hebben. Maar waarom bij sporthorses :')

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 19:11

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 19:33

:wave:

Mootje: Wat mooi je wc zo! Ik heb in mijn kamer bij mijn ouders alles ook wit met lichtroze. Staat ook zo leuk :D
Suikermeisje: Leuk cross-topic heb je gemaakt :)
Margriet: Gefeliciteerd met je moeder!
MisterT: Tim en je mama hebben het dus goed gedaan :D
Tientje: Jammer van je B-parcours, maar kan me voorstellen dat het fijn is om er even 'in' te komen.
Joki: :(:)

Mijn wedstrijd was vooral keihard werken voor mij.. Met het lopen van het parcours wist ik al gelijk waar het mis zou gaan als ze wat zou gaan verzinnen. Hindernis 4, een oxer welke je over de lange zijde richting de uitgang moest aanrijden, met na een andere hindernis een wending naar binnen toe.. Ik was er dus op bedacht en niet ten onrechte. Woll maakte er weer een potje van. Wilde natuurlijk alleen naar de uitgang en kreeg haar niet meer bij de sprong. Echt een poosje staan martelen en uiteindelijk kwam ik in de buurt van de hindernis en haar toen vanuit draf en 3 meter aanloop erover heen gekregen. Daarna nog 3 hindernissen met 1 hand gesprongen en met de andere hand haar een 'bemoedigend tikje' boven de sprong gegeven. Gelukkig na deze oxer nog 7 sprongen en de laatste oxer + dubbel gingen wel weer fijn :) Maar vooral erg blij dat ik het gewonnen heb :) Nog wel mijn jasje gesloopt...

Mijn ouders zijn op de terugweg nog even langs GG gereden. Ze konden hem eerst niet vinden, maar hij stond in een aparte box met een zielig vriendje met een heel dik been. Omdat die natuurlijk niet alleen kon staan zetten ze er om de paar dagen een ander bij. GG was nu aan de beurt omdat hij zo mooi tam is. Hij heeft vreselijk staan kroelen met mijn ouders en verder zag hij er vooral niet uit, nogal uit verhouding := Ga er donderdag even kijken :)!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 19:35

Volgens mij heb jij echt een mooi huis Mo! Als ik die foto's zo zie. :j
Waar in Gelderland woon je Suikermeisje?
Jammer Vief, maar vooral mooi dat jij 'gewonnen' hebt!! Wanneer is je volgende? Arme GG dus. ;)

Heb net heerlijk in bad gezeten, nu weer lekker warm. :D

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-12 19:38

vief jammer dat het 'parcours niet zo fijn ging. maar mooi dat je door bent gekomen.
Hier waren de laatste 3 jaarlingen helemaal niet uit verhouding. groeien mooi geleidelijk op.

heb me nu een pijn aan me schouder. volgens mij spiertje/zenuwtje klem ofzo

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 19:39

Lekker warm dus :D Ik ga zo ook maar eens douchen, is er nog helemaal niet van gekomen..

Over 3 weken ga ik naar Wierden. Heb al gekeken of er tussendoor nog iets te rijden was, maar helaas. Nu maar even kijken of ik nog een oefenparcours wil gaan rijden, want denk wel dat Woll dit nu even nodig heeft en dat kan hier gewoon dagelijks :+

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 19:45

Sann @ ik heb nog niet Z gestart. Bull blijkt last gehad te hebben van een hoefzweer wat waarschijnlijk ook zijn dwarse gedrag in de laatste M proeven verklaard. De zweer was eruit gesneden, maar hij bleef dreigen en springen ging ook niet fijn, dus 1 week terug is hij verder nagekeken door de DA die dus wel de hele zweer eruit heeft gehaald. Heb nu vandaag voor het eerst weer fijn gereden en travers ed zitten er dus weer op. Ik wil even kijken om in februari te starten om te kijken hoe we ervoor zouden staan, maar ik doe nu nog even een paar dagen kalm aan.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 19:46

Vief := Mooi dat je gewonnen hebt! Balen van je jasje, maar daar heb je er toch genoeg van :P
Mendu, Balen van je spiertje!
Sannn, Dank je wel :o Ik wil heel graag naar een 'echt' huis, maar zit hier eigenlijk wel goed!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 19:49

Vief jammer van je parcours maar fijn dat je gewonnen hebt
Mo gaaf hoor

Nou deel 1 van mijn plan ga ik maar ten uitvoer brengen: Chaam afzeggen. Maarsbergen geef ik niet op. Castenray laat ik even staan maar die zal ook nog wel afvallen. Verder laat ik mijn komende springlessen maar even mijn springinstructrice rijden en dan ga ik wel weer eens kijken hoe en wat

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 19:55

Ah zo! Dacht al dat ik wat gemist had omdat je Z dress in je onderschrift had staan, maar debuut komt eraan dus. :) Fijn dat de hoefzweer nu goed weg is.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 19:58

Wauw Mootje wat mooi!!! Dat had ik echt niet verwacht!!!! Echt echt mooi!
Goed bezig Vief! Je hebt het wel mooi gewonnen :D

@ Suikermeisje Hier kunnen we een stukje langs de weg en dan komen we in een echt bos, en als we minder tijd hebben rijden we door het park.

Nou wij gaan Mac-cen <3 :9

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:20

Zo, het zit erop, die 2 dagen weekend, bol van de activiteiten zijn ook zo weer om.

Joki, ik heb het al eerder gezegd, respect en bewondering voor je geduld, en dat je nu gaat overwegen wat je moet doen, is alleen maar logisch. Het lijkt erop, dat Ferrose andere dingen in het leven leuker vindt dan jij. Tja en dan?? dan valt een beslissing nemen niet mee. Ik wens je sterkte en wijsheid.

Mootje, gelukkig ben je weer een beetje opgeknapt, en je "gemakshuisje" vind ik heel leuk zo met dat roze.
Verder heb ik braaf alles bij gelezen, maar het zijn er ondertussen zoveel, dat het me niet altijd lukt om overal op te reageren.

Vandaag voor de 2e x in 48 uur gevallen. Vrijdag op een 80 km weg die ik overstak, dat is dankzij (denk ik) een heel aantal beschermengeltjes goed afgelopen, en vandaag zet de jongste het paard op de trailer en ik zou de stang er achter doen en wat er gebeurd is weet ik niet, maar het paard STOND rechts en ik LAG links..... m'n bril krom en verbogen, m'n lippen dik, een schaafplekje op "m'n snor", 2 blauwe geschaafde knieën, een ingescheurde half verdwenen vingernagel en de houtmot compleet met pies en poep in m'n neusgaten, haar, jaszakken, broekomslag en noem maar op, het leek wel of ik had liggen rollen......... Lekker actie dus. Nou vanavond er maar lekker vroeg in, dan is er morgen weer een nieuwe dag. Paard was ook erg boefig, liep super travers o.a., maar ja, beetje jammer dat dat in de L2 nog niet gevraagd wordt. Buiten inrijden, in de vrieskou maakt hem wel heel fris, en de week rust vanwege de vakantie en afgelopen week ook niet zo veel gedaan, was genoeg reden om even heerlijk uit z'n plaat te gaan.... volgende keer weer beter.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:31

Jeetje Texelse, 2x gevallen :oo Heb je daar vaker last van?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:34

nee, pas sinds 2 dagen........ maar het bevalt me echt niet..... blijf liever gewoon op m'n (kreupele) pootjes staan.... ik ga zo maar naar bed, dan lig ik tenminste, en kan ik niet meer vallen :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:37

:= Hoogstens je bed uitrollen :')

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:39

Nou ik rol wel lekker tegen Chris, aan, dan is dat m'n buffertje, dan lig ik wel veilig ;)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-12 20:51

texelse kon niet meer op de benen staan. alvast weltruste dan maar ;)

oh ik heb het koud :brr: :brr: