Wel super gave foto's van jullie!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

met dank aan Jetske voor prachtige fotoos. Nooit durven dromen ooit eens zo'n coffin te springen, maar het liep zo simpel dat we een extra rondje hebben gereden en het nu wel deden. Hier ga ik vannacht nog van dromen...

Yesorno schreef:Vlekpaard die na mij moest, volgens mij van Bianca1980, was populairder dan mijn paard bij de foto's van CindyUniek
Maar vind t al leuk dat ik erop sta
.....
maar dat vlekpaard zal de mijne zijn als het ook in het geel en blauw was...
kennis van mij noemt het altijd " hoe gaat het met je lappendeken", bianca1980 schreef:Ik ben verliefdmet dank aan Jetske voor prachtige fotoos. Nooit durven dromen ooit eens zo'n coffin te springen, maar het liep zo simpel dat we een extra rondje hebben gereden en het nu wel deden. Hier ga ik vannacht nog van dromen...
bianca1980 schreef:Yesorno schreef:Vlekpaard die na mij moest, volgens mij van Bianca1980, was populairder dan mijn paard bij de foto's van CindyUniek
sollyyyy..........
kennis van mij noemt het altijd " hoe gaat het met je lappendeken",

bianca1980 schreef:Yesorno schreef:Vlekpaard die na mij moest, volgens mij van Bianca1980, was populairder dan mijn paard bij de foto's van CindyUniek
sollyyyy..........
kennis van mij noemt het altijd " hoe gaat het met je lappendeken",
'
). 

Sim reed trouwens naast mij 

MargreetW schreef:Maar als dochterlief bij het inrijden iets erover zegt met de beste bedoelingen, dan is het niveau echt erg. En deze dame pakte het gelukkig wel goed op want we zagen haar later meest in draf over het terrein gaan.