Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
shirleyp schreef:Gaaf! De hele Peggeclub start bij elkaar! Ik mag als laatste van de vier.... Eens kijken of ik nog een zekere oude witte in kan halen met xxlZjorz...
Illusion1990 schreef:shirleyp schreef:Gaaf! De hele Peggeclub start bij elkaar! Ik mag als laatste van de vier.... Eens kijken of ik nog een zekere oude witte in kan halen met xxlZjorz...
Die ouwe van mij gaat niet meer zo heel erg snel, maar hij springt werkelijk alles wat 'm voor zijn hanglip komt. Dusssssssssssss....
Heb je je PAS OP, ZWENKT UIT bordje al geregeld?

Sonja schreef:Anne_GTI schreef:Springen een half uur na aanvang van de cross?? Huh??
Lekker 20 minuutjes stappen, even oppakken en dan nog een rondje springen. Lekkere tijd juist. Wordt doorgaans door mensen van buitenaf ook om gevraagd.
Bij ons zit er langer tussen, maar ik heb natuurlijk gewoon een stal.

Als mijn dochter flink gas geeft kan ze me inhalen. 
Djulita schreef:Ik heb wel aardige tijden, alleen moet ik er morgen even achteraan bellen. Ik kom samen met een stalgenoot en haar haflinger. Haar haflinger heeft nog wel eens kuren en daarom hebben we gevraagd of zij voor mij mag starten, zodat als hij ergens in staking gaat ze achter mij verder kan rijden. Ik moet nu voor haar starten, dus dat schietdan niet op.
!