[SGW] Tripalon Bussloo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Caithlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 18:44

Ik heb vandaag lekker genoten van bussloo is zeker voor herhaling vatbaar,

Alleen vanochtend wilde de pony de trailer niet in een uur overgedaan, toen bijna te laat voor dressuur de
jury wou al bijna al gaan. Dus ik heb niet kunnen los rijden al met al toch nog 175 1e officele wedstrijd dus
nog best knap.
Cross waren we met 3 haflingers. Ik heb alles gesprongen, maar toch een paar balkjes laten vallen XD
springen helmaal foutloos.

Helaas op de terugweg wou ze weer niet in de trailer, met behulp van andere mensen naa een klein 3 kwartier
de trailer in gekregen :P

Linnietje

Re: Tripalon Bussloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 18:54

Wat vervelend joh!! Doet ze dat vaker?

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 19:00

@mistymuis: was dat al vrij ver aan het eind? Wij fietsten nl langs een haf in de ankers voor een trailer.

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:14

Wat een geweldige dag was het!
Alles tip top georganiseerd (routebordjes, ruime parkeerplaatsen, vriendelijk secretariaat, práchtige hindernissen en fijne starttijden voor ons ;) )

Ik heb 2 filmpjes gemaakt tijdens het crossen. Inclusief mijn gezever, dus geluid uitzetten als je daar geen zin in hebt :o
Geen filmpjes tijdens de prachtige pompoen-hindernis, want daarbij had ik wel even 2 handen nodig O:)

jetluinstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:51

Dank jullie wel allemaal voor jullie complimenten!! Het was een lange dag, maar wij van de organisatie hebben genoten van jullie enthousiasme.
@calippo wat een leuke filmpjes, heb genoten van je 'gezever' erg leuk om zoiets vanaf het paard te filmen

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:51

Vanmorgen liep er een groot bruin paard los bij de trailers, weet iemand van wie die was en of zij toevallig op bokt zit ?
Laatst bijgewerkt door curly2day op 18-09-11 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:56

ja die zag ik ook nog los rennen met hoofdstel om zijn hals.
die stond vlak achter mij. :P

Linnietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:59

Ja, dat paard is van mijn vriendin.
PSM in dit topic..

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:00

R_emkee schreef:
ja die zag ik ook nog los rennen met hoofdstel om zijn hals.
die stond vlak achter mij. :P

Jij weet toevallig niet wie dat was ?
Of welk nr zij had ?

Trouwens een dikke pluim voor de organisatie, het was keurig geregeld, al duurde het lang voor de prijsuitrijking aan het einde van de dag plaats vond.

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:02

Zie antwoord onder mijn berichtje ;)

Jaa opzich was het verder allemaal wel goed geregeld ja alleen dressuur lag wel erg ver weg.!
en die prijsuitrijking was echt zooooo laat.!

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:05

curly2day schreef:
Vanmorgen liep er een groot bruin paard los bij de trailers, weet iemand van wie die was en of zij toevallig op bokt zit ?

Dat was ik :P tenminste, mijn paard.....

Linnietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:05

De organisatie was zeker goed.
Vond de quads soms een beetje lastig.. En de prijsuitrijking erg laat...
Maar zo is er altijd wel wat te klagen!! Je kan niet iedereen tevreden stellen... ;)

apollootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:17

Ik vond het ook goed geregeld, grote pluim voor de organisatie!

Wij zijn wel meteen na het rijden naar huis gegaan, ik vond de dag al lang genoeg.
Het was voor ons de aller eerste keer dat we zoiets hebben gedaan, maar we hebben genoten! :D Paardje lief was erg braaf en nam bijna alle hindernissen zonder aarzelen.
Dressuur ging bagger maar door het terrein durfde ik ook niet te rijden, jammer maar niets aan te doen. Cross was gewoon super leuk om te doen! Wel wat balkjes laten slingeren, ook weer doordat ik zelf erg voorzichtig was. Springen waren we foutloos, hierna zijn we dus snel naar huis gegaan.

Komen de uitslagen nog online? Zou het wel leuk vinden te zien hoe iedereen heeft gereden...

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:21

Curly, dat was ik dus :) nr. 119 :j

Had mijn mama van jullie een hoofdstel geleend??? Mijn mama had er namelijk twee tegelijk geregeld, en van één van de twee kwam ik op het terrein nog weer de sperriem tegen in de auto, en die heeft ze later nog even netjes terug gebracht :j Iemand had mijn paard ook snel een halster omgedaan, die heb ik ook keurig terug gelegd in de trailer :j

Wil iig even via deze weg de mensen die mij hebben geholpen op het moment dat mijn paard los liep, even bedanken, op dat moment had ik flink stress, was als de dood dat hij in de fietsenstalling zou gaan springen... Gelukkig heb ik alleen mijn hoofdstel in twee kleine stukjes terug gevonden en de rest is nu nog zoek, maar is mijn paard heel gebleven :P bit met teugels wel heel terug gevonden...

Pff was helemaal van slag toen even, mijn paard is eigenlijk altijd heel braaf, maar stond nu vooraf al te bokken en steigeren aan de trailer, ik heb hem nog helemaal gecheckt op vliegen enzo, maar kon niks vinden....

Al met al zijn wij na het hoofdstelincident met een ander hoofdstel een uur later de dressuur ingegaan, daar liep mijn paard helemaal niet slecht,maar de verrotte bodem trok hij gewoon niet een proef lang :(:) 174
Cross was lachen, heel veel in stap gedaan, lekker rustig aan, en vooral gewoon lekker de tijd nemen om goede ervaringen op te doen :) Was dan ook erg happy met het complimentje wat ik kreeg van de hindernisjury bij de brug :) Ik reed er erg netjes overheen na wat getwijfel van mijn paard zijn kant :) :D

Springen een balkje, dus ook helemaal happy...

Wbt organisatie, super gedaan, vond alleen de quads die overal over de losrijvelden scheurde persoonlijk beetje erg onhandig, menig paard ging ervan aan de kletter :P

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:23

Leuke filmpjes Callippo! En je gezever is ook leuk :D Tof om te horen dat jullie er zoveel plezier in hadden. Die oren ook, fantastisch :D

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:33

__PSM__ schreef:
Curly, dat was ik dus :) nr. 119 :j

Had mijn mama van jullie een hoofdstel geleend??? Mijn mama had er namelijk twee tegelijk geregeld, en van één van de twee kwam ik op het terrein nog weer de sperriem tegen in de auto, en die heeft ze later nog even netjes terug gebracht :j Iemand had mijn paard ook snel een halster omgedaan, die heb ik ook keurig terug gelegd in de trailer :j

Wil iig even via deze weg de mensen die mij hebben geholpen op het moment dat mijn paard los liep, even bedanken, op dat moment had ik flink stress, was als de dood dat hij in de fietsenstalling zou gaan springen... Gelukkig heb ik alleen mijn hoofdstel in twee kleine stukjes terug gevonden en de rest is nu nog zoek, maar is mijn paard heel gebleven :P bit met teugels wel heel terug gevonden...

Pff was helemaal van slag toen even, mijn paard is eigenlijk altijd heel braaf, maar stond nu vooraf al te bokken en steigeren aan de trailer, ik heb hem nog helemaal gecheckt op vliegen enzo, maar kon niks vinden....

Al met al zijn wij na het hoofdstelincident met een ander hoofdstel een uur later de dressuur ingegaan, daar liep mijn paard helemaal niet slecht,maar de verrotte bodem trok hij gewoon niet een proef lang :(:) 174
Cross was lachen, heel veel in stap gedaan, lekker rustig aan, en vooral gewoon lekker de tijd nemen om goede ervaringen op te doen :) Was dan ook erg happy met het complimentje wat ik kreeg van de hindernisjury bij de brug :) Ik reed er erg netjes overheen na wat getwijfel van mijn paard zijn kant :) :D

Springen een balkje, dus ook helemaal happy...

Wbt organisatie, super gedaan, vond alleen de quads die overal over de losrijvelden scheurde persoonlijk beetje erg onhandig, menig paard ging ervan aan de kletter :P

Ik heb je even een pb gedaan

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 22:47

Ik ben inmiddels een beetje bijgekomen van een geweldige dag. De dressuur ging niet echt super. De baan was erg slecht en mijnheer heeft dan echt moeite met een beetje leuk lopen. Hij gaat struikelen en slidings maken. Toch nog geresulteerd in 180 punten.

De cross was fantastisch. We waren met een groepje van 3 dames met totaal verschillende paarden. Een twijfeldame, een heetgebakerd mannetje en mijn oude leermeester. Toen ik de sprongen op de foto's zag, moest ik even slikken. We stonden netjes klaar voor de start en ik had al besloten de eerste sprong te passeren en ik zou verder per sprong kijken wat ik met met opaatje zou gaan doen. Wel, mijnheer werd heet, té grappig. Zo kende ik hem nog niet. Stuiteren, zijwaarts en aantrekken op de sprongen. Haha! Dussss, we hebben alles (behalve nummertje 1) FOUTLOOS gesprongen. Wat grappig! Enorm genoten dus. Volgend jaar weer.

Maar, eerst 9 oktober nog naar de oefencross in Broekelo :j

@askazita Leuk dat je me hebt gezien in Buurse. Daar sprong ik.op 4 hindernissen na, alles alternatief. In Bussloo was dat dus wel even anders. Zo zie je maar weer, al doende leert men.

En oja, springparcours heb gelaten voor wat het is. Illusion had al zo hard gewerkt. Het was meer dan goed zo. Trots op die knakker!

@calloppootje: Ontzettend leuke fimpjes! En zonder hoofdstel langs de trailers. Top peerd!

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 05:46

Curly, echt, het spijt mij ontzettend....

_Sas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 06:13

Heerlijk om al die enthousiaste verhalen te lezen! Ik moest dit jaar helaas overslaan wegens zwangerschap maar volgend jaar ben ik er zeker weer bij!!
En nu ben ik wel heel benieuwd wat hindernis 1 was, omdat ik lees dat dat voor velen nogal spannend was.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 06:20

Haha een hindernis tussen allemaal zonnebloemen door....

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 07:21

Hindernis 1 vond ik juist de leukste, lekker open, op een heuvel, publiek erbij. Mijn merrie sprong hem ook super!

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 07:49

Hindernis 1 was ook zeker een leuke hindernis, t had van mij alleen wel hindernis 4 mogen zijn :P
Sommige paarden moeten er gewoon even inkomen ;) Je moet weg bij de andere paarden, hebt alleen een spring hindernisje in kunnen springen en dan moeten ze zo de heuvel op naar dat enge gele ding haha.
Maargoed ik ken die van mij en wist dat 1 een probleem kon worden en dan het bruggetje haha :P Had nog gelijk ook ;)

Telden balken in de cross ook als strafpunten trouwens?? Best gek haha.

Wij hadden verder nergens balken en hebben nog een leuke foto op de pompoen hindernis :D

en een filmpje op de laatste waarbij we nog even vragen of we ook de houtstapel nog mogen :+ (want 80 cm moest het stijltje.)

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Valyra op 19-09-11 08:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 07:51

Leuke foto!

Jammer dat ze alleen de uitslag van de dressuur hebben kunnen publiceren op startlijsten.nl

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 08:00

Gave foto!

Inderdaad jammer dat die uitslagen ontbreken.
Was wel benieuwd hoe ik uiteindelijk geëindigd was :)

Mijn teamgenoot had de balk al laten vallen :+
Afbeelding

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 08:19

Goh mijn dressuurpunten waren in vergelijking met de rest nog niet eens heel slecht :P