Curly, dat was ik dus

nr. 119

Had mijn mama van jullie een hoofdstel geleend??? Mijn mama had er namelijk twee tegelijk geregeld, en van één van de twee kwam ik op het terrein nog weer de sperriem tegen in de auto, en die heeft ze later nog even netjes terug gebracht

Iemand had mijn paard ook snel een halster omgedaan, die heb ik ook keurig terug gelegd in de trailer

Wil iig even via deze weg de mensen die mij hebben geholpen op het moment dat mijn paard los liep, even bedanken, op dat moment had ik flink stress, was als de dood dat hij in de fietsenstalling zou gaan springen... Gelukkig heb ik alleen mijn hoofdstel in twee kleine stukjes terug gevonden en de rest is nu nog zoek, maar is mijn paard heel gebleven

bit met teugels wel heel terug gevonden...
Pff was helemaal van slag toen even, mijn paard is eigenlijk altijd heel braaf, maar stond nu vooraf al te bokken en steigeren aan de trailer, ik heb hem nog helemaal gecheckt op vliegen enzo, maar kon niks vinden....
Al met al zijn wij na het hoofdstelincident met een ander hoofdstel een uur later de dressuur ingegaan, daar liep mijn paard helemaal niet slecht,maar de verrotte bodem trok hij gewoon niet een proef lang

174
Cross was lachen, heel veel in stap gedaan, lekker rustig aan, en vooral gewoon lekker de tijd nemen om goede ervaringen op te doen

Was dan ook erg happy met het complimentje wat ik kreeg van de hindernisjury bij de brug

Ik reed er erg netjes overheen na wat getwijfel van mijn paard zijn kant
Springen een balkje, dus ook helemaal happy...
Wbt organisatie, super gedaan, vond alleen de quads die overal over de losrijvelden scheurde persoonlijk beetje erg onhandig, menig paard ging ervan aan de kletter