Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eef_Bam schreef:Nee want ik ben zo'n dom licht![]()
Jij vind het niet kunnen dat ik het achteraf ter sprake breng en wel de cross ben gestart.
Citaat:Ten eerste ben ik de cross wel gestart omdat ik een goed vermoeden wat er veranderd zou worden, ik heb nou eenmaal eerder in WW en Oudkarspel gereden heb, toch kwam ik tijdens de cross, voor het eerst bij deze parcoursbouwer, ineens voor een flinke verassing te staan wbt de palisade.
Achteraf bedacht ik me pas hoe link dit eigenlijk was, midden in het heet van de strijd had ik geen tijd om daar even bij stil te staan.
Citaat:Ik had inderdaad ter plekke een TA aan kunnen spreken,is op dat moment alleen niet in me op gekomen.
Maar ik neem aan dat die toch goed op de hoogte is van de regels en tijdens het controleren van de cross hier iets van had kunnen zeggen? Blijkbaar heeft ook de TA maling aan deze regel, of is er gewoon niet van op de hoogte.
En daarom wil ik graag weten van de knhs wat hun beleid hierin is.
_Sim_ schreef:Citaat:Ten eerste ben ik de cross wel gestart omdat ik een goed vermoeden wat er veranderd zou worden, ik heb nou eenmaal eerder in WW en Oudkarspel gereden heb, toch kwam ik tijdens de cross, voor het eerst bij deze parcoursbouwer, ineens voor een flinke verassing te staan wbt de palisade.
Achteraf bedacht ik me pas hoe link dit eigenlijk was, midden in het heet van de strijd had ik geen tijd om daar even bij stil te staan.
Sorry maar dat vind ik toch een teken dat je niet helemaal weet waar je mee bezig bent. Ook in het heetst van de strijd houd je ten alle tijden je verstand op superscherp!!
Citaat:Citaat:Natuurlijk heb ik mijn rijden naar de hindernis hierop aangepast zodra ik dit zag, maar als ik je goed begrijp vind jij dat ik hierom per direct de cross had moeten verlaten? zeg het gerust als ik je verkeerd begrepen heb.
Zodra ik die hindernis zag was het enige waar ik aan dacht rijden! en niet stop!, er kan altijd iets gebeuren wat je niet verwacht in een cross, het is dan aan de ruiter om hier op in te spelen, alleen achteraf gezien is dit iets wat simpel voorkomen had kunnen worden.
Ik had inderdaad ter plekke een TA aan kunnen spreken,is op dat moment alleen niet in me op gekomen.
Maar ik neem aan dat die toch goed op de hoogte is van de regels en tijdens het controleren van de cross hier iets van had kunnen zeggen? Blijkbaar heeft ook de TA maling aan deze regel, of is er gewoon niet van op de hoogte.
En daarom wil ik graag weten van de knhs wat hun beleid hierin is.
Misschien kun je eerst proberen contact te zoeken met de TA? Kun je vragen wat zijn beweegreden is en gelijk melden dat je aan de KNHS gaat vragen wat hun beleid is tov TA's/parcoursbouwers die zich niet aan de regels houden. Lijkt me wel zo sociaal.
Eef_Bam schreef:Natuurlijk heb ik mijn rijden naar de hindernis hierop aangepast zodra ik dit zag, maar als ik je goed begrijp vind jij dat ik hierom per direct de cross had moeten verlaten? zeg het gerust als ik je verkeerd begrepen heb.
Zodra ik die hindernis zag was het enige waar ik aan dacht rijden! en niet stop!, er kan altijd iets gebeuren wat je niet verwacht in een cross, het is dan aan de ruiter om hier op in te spelen en verder te rijden, alleen achteraf gezien is dit iets wat simpel voorkomen had kunnen worden.
Citaat:Heb je gezien wie er in het vraagprogramma staat als TA?
cillusion schreef:texelse schreef:Ring 6 had over het algemeen wel vrij lage punten. Maar om dan te zeggen dat er "slecht gejureerd" is, dat klopt denk ik niet. Je kunt ook zeggen dat er in ring 6 slecht gereden is.
Helemaal mee eens; maar toch..... vraag mij dan wel af wat hij wil zien in een B proef. Bij een normale wedstrijd zou ik toch heel benieuwd zijn naar een mondelinge toelichting van de jury (heb ik normaal geen behoefte aan hoor) In dit geval wordt toch alles omgerekend naar percentage's. Maar als je resultaat in dressuur zo laag is dat je geen winstpunten krijgt is dat wel heel jammer! Om in te kunnen schatten wat deze jury wel kan waarderen had ik wel graag daar willen schrijven!
Mijn dochter had als commetaar dat ze rukkende handen had denk dat het ook wel een beetje met de bodem te maken had, en ze kan het vast verbeteren maar de omschrijving vind ik wel onvriendelijk. Tja, als je daarop gaat letten dan blijft dat met elk onderdeel storend natuurlijk! Ach, op de kampioenschappen had ze met twee jury's op een proef op een zelfde onderdeel meerdere keren een 5 en een 7!
_Noor schreef:Tja, de TA kregen wij pas enkele dagen van tevoren toegewezen door de KNHS dus vandaar dat ie ook niet op het vraagprogramma staat....
We gaan nog evalueren, dus ik zal het briefjesverhaal bij RB ter sprake brengen. Voor degenen die naar Texel komen: er hangen geen briefjes bij de hindernissen
_Noor schreef:Tja, de TA kregen wij pas enkele dagen van tevoren toegewezen door de KNHS dus vandaar dat ie ook niet op het vraagprogramma staat....
We gaan nog evalueren, dus ik zal het briefjesverhaal bij RB ter sprake brengen. Voor degenen die naar Texel komen: er hangen geen briefjes bij de hindernissen
bianca1980 schreef:[ROOS @ dat je je hart vast hield in het Z was diegene waar ik bij stond?? of nog meer??....dat was idd schrikken ja....dankzij een heel braaf paard bleef die klungel zitten.daar had hij echt rete mazzel aan.