Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
marije1987 schreef:saden schreef:Ik doe volgende week ook weer mee, maar ben aan het twijvelen of ik bb doe of dat ik me laat overschrijven naar de B( als dit mogelijk is)
Vanaf welke klasse wil je dan? Wil je je klasse en paardnaam doorgeven?
@BVW: is doorgegeven
Dwyne schreef:De BB deelenemers zijn inderdaad niet gebeld. Hier hebben we ook geen telefoonnummers van. Op startlijsten en de site staat ook vermeld met de vraag of de BB deelnemers ons willen mailen of ze mee doen. Zo hopen we toch iedereen te kunnen bereiken.
@Maribel, ik haal je van de lijst, als je toch onverwachts kan volgende week horen we het graag.

Dwyne schreef:Als jullie nog willen meedoen dan heel graag mailen naar info@sgwoenkerk.nl anders gaan er dingen mislopen als iedereen via een andere weg gaat opgeven...
. Zou mooi zijn?
Hopelijk volgende week ook! Zonder voorafgaand al die buien
maar ivm de vele vragen hebben we vast de voorlopige startlijst online gezet omdat we deze al hadden. Deze is in principe ook erg duidelijk, alle blauwe namen hebben zich bevestigd voor 3 september de rest weten we het nog niet van. (de lijst op startlijsten is overgens van gistermiddag)