Brielle is ook niet Moordrecht, topografisch gezien. Mail technisch gezien denk ik wel dat het van Michiel afkomstig was!
Nou ja, als het vol is, stalgenoot dus mazzel, heeft ze haar vaste voorlezer. Had me er alleen best wel op verheugd, eigenlijk..... En mijn paard volgens mij ook, die krijgt ondertussen punthoofd van al dat gedressuur.
Mag overigens toch niet in jouw groepje, ben puppy springer, denk dat ik anders Michiel een beroerdte bezorg. Heb helemaal niet meer gesprongen buiten cross les van juni om.
Michiel kijkt niet naar de ervaringen, hij doet bewust alles door elkaar. Heeft ook veel voordelen, als een paard onervaren is, kan een ervaren paard hem verder helpen
Dat is volgens mij niet helemaal waar... Want mijn stalgenootje (volkomen groen met volkomen groen paard) en ik konden niet bij elkaar in het groepje ivm niveau verschil.
gr_roos
Geplaatst: 05-10-11 06:39
De keren dat ik bij Michiel getraind heb, heeft hij het ook zo veel mogelijk op niveau ingedeeld. De lol zou er voor mij snel af zijn als ik met groene ruiters/groene paarden of hele groene combinaties moet trainen
Daarom ben ik destijds ook met de regiotraining gestopt, het laatste jaar zat ik met B of nog geen eens B ruiters in de groep en de merrie moest Z gaan lopen. Het schenen wel de beste B ruiters te zijn, er was nog 1 andere gevordende groep, maar daar kon ik niet meer bij en onze vaste groep was door allerlei blessures uitgedund tot 1 combinatie. Ik wil gerust iemand helpen, maar ik wil ook waar voor mijn geld en iedere les weer dezelfde paarden op sleeptouw nemen en daardoor niet aan hoger werk toekomen wordt erg vervelend.