Ik heb hem nu ook, wil je weten wanneer je 'moet' marieke?
Ik doe volgende week dinsdag een keertje mee.
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 04-07-11 22:50
Nou... ik ga toch eens kijken of ik mijn privéles op een andere dag kan verzetten hoor.. wil altijd mensen op de foto zetten bij het crossen en dan kan ik zelf niet.. Bummer.
ff 3 voor Marieke. Heb er nog wat meer maar ben nu met die van Maroes bezig
Ik heb hem nu ook, wil je weten wanneer je 'moet' marieke?
Ja, ik ben wel benieuwd wanneer ik "moet".
Cynn_x schreef:
JE KAN LACHEN!
Ja, en meteen drie vliegen tussen m'n tanden, hahaha.
Jetske
Geplaatst: 04-07-11 23:20
Asjeblieft
Donderdag 7 juli 20.00 Donderdag 14 juli 20.00 Donderdag 28 juli 20.00
Leuke foto's! Kom je dinsdag 12 juli ook foto's maken, Cyn ?
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 04-07-11 23:26
Ik zal mijn best doen, weet nog niet zeker.. heb normaal gesproken zelf op de dinsdagavond les namelijk! Zal proberen het een keertje te verzetten.. wil namelijk wel graag komen.
Met welke topper kom je eigenlijk? Lasko of Borex ?
Motje11
Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-11 00:34
Bedankt voor de tijden Jetske en voor de foto's Cynthia!
Ik heb nog steeds geen mail ontvangen...
Ben ook benieuwd naar de foto's van Maroes. Misschien kun je hier ook wel een paar zetten, is tenslotte ook crosstraining op Bronsveld nietwaar? Maar eerst maar even met haar overleggen.
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 05-07-11 00:42
Graag gedaan!
En wel erg trouwens hoor, die vliegjes.. om sommigen foto's zie je de zwermen gewoon hangen.. Vieze beesten, blegh.
En Maroes krijgt ze morgen al van me, heeft er al een aantal in het klein gezien op stal, ze zei dat ze, ze (is dit een zin ?) al erg mooi vond
Ik heb de lesindeling ook Mooi om 8 uur beginnen 12 juli aangezien ik van m'n werk moet komen. Hoop stiekem dat ik de bus mee mag nemen van het werk ipv de auto met trailer. Even vragen morgen dan maar.
Leuk filmpje Rianne, ziet er goed uit! Ik was nog even komen kijken met Otto maar ik heb me maar rustig gehouden om jullie niet te storen. Wij hebben vandaag ook lekker getraind. Er was nog een afzegging dus er was één groepje van vier. Ik hoorde op het laatste moment dat ik een uur eerder moest en ben iets later ingestroomd. Daardoor had ik weing losgereden en Otto was erg fris. (understatement) Maar hij sprong goed en we hebben lekker geoefend. Zijn jullie er volgende week weer?
Leuk! wil graag een keer meedoen! Ik doe mee met de cross in broekeloo (oktober) Zoek nog een cross instructeur (op locatie) Is dit mogelijk bij jullie stal?? zou heeul fijn zijn!
Nou ik ben vandaag héél even geweest, maar door de stortregen heb ik mijn camera maar mooi in mijn tas gelaten..
Motje11
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-11 22:19
Haha, ik was aan het dressuren terwijl de eerste groep aan het crossen was. We zijn tot op het bot natgeregend! De tweede groep kreeg ook nog een flinke bui over zich heen! Er was vandaag een invaller voor Roxana: Sanne.
Ja Roxana zit lekker in Ibizia had ik begrepen ? Jaloersss, haha
Motje11
Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-11 13:10
We hebben gisteren weer fijn getraind. Otto werd nu eindelijk weer wat rustiger...
Rutger vertelde me dat zijn mailbox vol heeft gezeten en dat hij mogelijk mailtjes gemist heeft. Dus mensen die de laatste tijd Rutger gemaild hebben en geen reactie hebben ontvangen, stuur je mailtje nog een keer dan ontvangt hij hem nu wel.
Motje11
Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-11 15:02
Ook in augustus zijn er weer crosstrainingen op Bronsveld. En wel op dinsdag 9, 16 en 23 aug. en donderdag 11, 18 en 25 aug.
Er zijn nog een paar plekken vrij, met name op de dinsdag. Dus, wie interesse heeft kan zich nog opgeven. Morgen maakt Rutger de definitieve indeling.
Laatst bijgewerkt door Motje11 op 07-08-11 15:09, in het totaal 1 keer bewerkt