martinev schreef:Ik snap je reactie wel Sannn, en ik had ook zeker anders gereageerd als de inschrijfprocedure in mijn ogen eerlijker was verlopen. Als ik gewoon te laat was geweest met het opsturen van mijn coupons had ik er helemaal vrede mee gehad. Maar als je vanaf 1 januari mag inschrijven en ik mijn coupons op 31 december op de bus doe, en ze dan op de eerste mogelijkheid na 1 januari binnen zijn, en op die dag ook de wachtlijst begint,dan geloof ik niet dat er niet al inschrijvingen van voor 1 januari zijn aangenomen.
Martine, ik moet het toch even opnemen voor Corry. Je kunt veel van haar zeggen, maar niet dat ze "oneerlijk" is met de inschrijving. Het kan heel goed zijn dat, ook al heb jij je coupon 31 maart verstuurd, de TNT er langer over heeft gedaan om jou coupon te bezorgen. Dan is het heel goed mogelijk dat jouw coupon een dag later binnen is gekomen dan bijvoorbeeld de andere coupons. Dat is nu eenmaal een risico van verzenden; je kunt er niet meer van opaan dat je post de volgende dag bezorgt wordt. Tis verschrikkelijk balen, maar door de TNT pies je dan naast de pot.
Snap dat men graag wil starten, maar ik kan me Sannnn's reactie wel voorstellen en ben het wel met haar eens.
dus dat kan ook nog.