[SGW] Voorbespreking Chaam 20/27 maart

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 20:04

martinev schreef:
Ik snap je reactie wel Sannn, en ik had ook zeker anders gereageerd als de inschrijfprocedure in mijn ogen eerlijker was verlopen. Als ik gewoon te laat was geweest met het opsturen van mijn coupons had ik er helemaal vrede mee gehad. Maar als je vanaf 1 januari mag inschrijven en ik mijn coupons op 31 december op de bus doe, en ze dan op de eerste mogelijkheid na 1 januari binnen zijn, en op die dag ook de wachtlijst begint,dan geloof ik niet dat er niet al inschrijvingen van voor 1 januari zijn aangenomen.

Martine, ik moet het toch even opnemen voor Corry. Je kunt veel van haar zeggen, maar niet dat ze "oneerlijk" is met de inschrijving. Het kan heel goed zijn dat, ook al heb jij je coupon 31 maart verstuurd, de TNT er langer over heeft gedaan om jou coupon te bezorgen. Dan is het heel goed mogelijk dat jouw coupon een dag later binnen is gekomen dan bijvoorbeeld de andere coupons. Dat is nu eenmaal een risico van verzenden; je kunt er niet meer van opaan dat je post de volgende dag bezorgt wordt. Tis verschrikkelijk balen, maar door de TNT pies je dan naast de pot. |(
Snap dat men graag wil starten, maar ik kan me Sannnn's reactie wel voorstellen en ben het wel met haar eens.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 20:18

Sannnn schreef:
Wees blj dat je uberhaupt op de wachtlijst staat en dat je paard en jij gezond zijn zodat je kan starten!!
Sorry, maar ik word er een beetje moe van hier. Er zijn er genoeg die dolgraag willen starten maar wiens paard of wie zelf een blessure hebben. Of vanwege andere omstandigheden. Hou daar ook een beetje rekening mee. De wereld vergaat niet als je 1 cross niet kan starten ondanks dat jullie beiden gezond zijn.
Kan me voorstellen dat je hoopt op een startplek, maar dat kan ook wat minder in mijn ogen. Het is voor diegene die zich af moesten melden i.v.m. een blessure niet fijn om te zien hoe er om hun gejuichd wordt.

Daarbij zal het best kloppen dat het secretariaat dingen fout heeft, als ze zoveel mutaties krijgen is het in mijn ogen niet meer dan logisch dat er fouten gemaakt worden.

Sorry hoor, maar erger me er al poosje aan en moet het toch even kwijt.

AMEN _/-\o_
Ik ben het er echt 100% mee eens!

CoriienRN

Re: Voorbespreking Chaam 20/27 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 20:53

Ik heb een mail gestuurt en me coupons op de bus gedaan :) dus dat kan ook nog.
Ga ook wel met sann mee idd.
jammer maar je kan er toch niks aan veranderen!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 21:24

Conclusie: er moet iets gebeuren aan de manier van inschrijven. Maar wat is de beste oplossing?? Wie het weet mag het zeggen, maar daar zijn de meningen ook al over verdeeld.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 21:28

De inschrijvingen pas 2 maanden van tevoren openstellen zou heel fijn zijn, heb je ook minder mutaties.
En voor het inschrijven zelf: Misschien online aanmelden via Startlijsten.nl en pas na acceptatie inschrijving de coupon opsturen?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 21:32

Voor de dressuurwedstrijden bij onze vereniging gaat het met digitaal inschrijven via Startlijsten regelmatig mis. Waar het aan ligt weet ik niet. Of dat bij het ontvangende secretariaat fout gaat, of een foutje ergens in het systeem van startlijsten. Dus ook niet helemaal betrouwbaar.
Wij proberen dit jaar het inschrijven via het inschrijfformulier op de site te laten verlopen. Wij denken dat we dan voor iedereen gelijke kansen hebben om in te schrijven. Hoe het gaat lopen, tja, dat wachten we af. Dit jaar is het 3 maanden van te voren inschrijven, maar dat is misschien nog wel te lang hoor, en dan zal het volgend jaar idd wel 2 maanden van te voren worden. Maar dat is op de zaken vooruit lopen, eerst dit jaar maar afwachten.

sorry, dit is wel offtopic geloof ik. :o

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 10:43

Idd ik zou zelf ook voor digitaal gaan maar dat is volgens mij best een gedoe met iedereen terug mailen :=
Mischien idd maar een topic starten :P

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 10:50

Een topic over 'verbetering mbt inschrijvingen' bedoel je? Alle suggesties zijn welkom. Wij stoeien ook ieder jaar met inschrijvingen wachtlijsten afmeldingen.... En iedereen mag er van vinden wat ie wil, maar ga er maar aan staan, zo'n organisatie met zoveel deelnemers in drie disciplines (vaak nog met meerdere paarden op 1 dag). Dat valt echt niet mee om dat voor elkaar te krijgen en al helemaal niet naar iedereens zin. Wij kregen in dec al coupons binnen voor oktober! Moet niet gekker worden, vraagprogramma is niet eens bekend. En dan krijgen je vaak te horen dat ze moeten afmelden omdat ze niet op de zaterdag gerekend hadden, maar op de zondag of andersom... Paard verkocht, vergeten in te schrijven, weet niet meer of de coupon nou wel op de bus is gegaan of niet enz enz, je kan het zo gek niet bedenken... Wij zijn al een tijdje bezig met het bedenken hoe dit beter kan, zowel voor de deelnemers als de organisatie. Dus suggesties zijn welkom...

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 11:01

Volgens mij zag ik je nog lopen op chaam klopt dat mamabird? :P
Ja volgens mij moet het toch makelijker kunnen lijkt mij?

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 11:03

Ja klopt. Heb ring 8 gejureerd (L) en zuslief was mee als schrijver. Met het mooie weer maar meteen drie keer de cross bewondert! Heerlijke dag gehad. Geen idee wie jij in real life bent trouwens hoor, dus als ik je straal voorbij gelopen ben dan mij excuses...hahaha

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 11:05

Had idd mooie punten van jou mamabird :D

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 11:06

mamabird schreef:
En dan krijgen je vaak te horen dat ze moeten afmelden omdat ze niet op de zaterdag gerekend hadden, maar op de zondag of andersom... Paard verkocht, vergeten in te schrijven, weet niet meer of de coupon nou wel op de bus is gegaan of niet enz enz, je kan het zo gek niet bedenken... Wij zijn al een tijdje bezig met het bedenken hoe dit beter kan, zowel voor de deelnemers als de organisatie. Dus suggesties zijn welkom...

Een deelnemerslijst "open" zetten voorkomt al een hoop gemail. Zoals Etten Leur heb ik gelijkertijd met iemand opgestuurd, Zij staat op de wachtlijst, die kon je zien, maar mijn naam stond daar niet op. Omdat mijn coupon in Chaam niet aankwam (na een paard dagen ineens wel ) ben ik gaan ook gaan mailen met EL. Dit hadden ze al kunnen teckelen door de deelnemrslijst in te voeren en in excel op internet te zetten met alle relevante gevens. Zoals coupon binnen, welke klasse op coupon staat en zo ??? datum binnenkomst misschien ??
dan hoeven mensen om dat soort dingen al niet te mailen, want ik moet eerlijk bekennen dat ik nu ook wel wat nerveus word van de TNT af en toe. (niet alleen omtrent sgw)
Ik ken een wedstrijd die dit dus doet (geen sgw) en ik vond het behoorlijk goed werken.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 11:06

Ik heb je ook gezien MB, maar je was zo druk in gesprek dat ik geen gelegenheid zag je even aan te spreken.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 11:09

Mamabird eehm heb vorig jaar parcour opgebouwt bij julie :=

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 11:17

:o :o :o :o :o :o Hoe kan ik jou vergeten!!! We hadden het er maandag nog over op de club dat we zo blij waren met de spontane hulp! hahaha Sorry!!!!

Sim: klopt ik heb wat afgebabbelt...was helemaal schor 's avonds. Al die bekenden weer zo'n eerste cross van het seizoen, iedereen weer uit de winterslaap.....

Lautje: Fijn paard heb je zeg! Was erg blij met oa jou in de ring. Heb veel 'aparte' dingen gezien die ochtend. Misschien een tip: je schouders. bovenlijf lijken erg verstrakt zeker icm met je handen die wat te hoog werden gehouden. Dat maakte het beeld minder soepel, terwijl je je paard fijn voor elkaar hebt, wellicht kun je er wat mee....

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 11:18

Thanks bianca, dit soort info is altijd welkom!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 11:27

Jammer dat ik niet bij jou in de ring reed! die jury van mij was wel erg streng :+

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 11:30

Hahaha, of ik veel soepeler ben weet ik niet hoor... de laagste score bij mij was 146punten.......en heb veel naar boven afgerond tijdens die proef... Maar de hoogste score was 210, dus dat trekt het weer in evenwicht....
Had je zo weinig punten gekregen?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-11 11:31

ik vond dat je heel reeel hebt gejureerd, ik had iig geen reden tot klagen (en wel lage punten)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 11:32

mamabird klopt. Hij was net wat rennerig en rolt zich dan snel op en ik reageer daar verkeerd op. Ik weet wat dat paard kan en wil dan gewoon te graag. Was ook echt niet tevreden met de proef, omdat ik zelf te gespannen was.

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 11:34

Herkenbaar! Heb zelf ook zoiets (maar dan met iets minder talent, haha) Altijd lastig om dan ontspannen te blijven. Had heel veel combi's met veeeeel te weinig impuls, dus vond dit wel weer een welkome afwisseling! hahaha

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 11:35

Thanks Lielle, altijd fijn om te horen!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 14:34

Vind het altijd lastig op zo'n bodem om het juiste ritme te hebben voor me proef :+

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 14:36

Ik ben blij als ik dit jaar zonder ongewild raceacties weer netjes binnen de hekjes blijf .. ging vorig jaar niet zo best.

Chartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 15:18

mamabird schreef:
Ja klopt. Heb ring 8 gejureerd (L) en zuslief was mee als schrijver. Met het mooie weer maar meteen drie keer de cross bewondert! Heerlijke dag gehad. Geen idee wie jij in real life bent trouwens hoor, dus als ik je straal voorbij gelopen ben dan mij excuses...hahaha

Ik heb ook bij je gereden. Nr 169 met een paard dat bij het aanspringen in de linker galop een hele rare sprong maakt.(die ik zelf ook niet helemaal snapte.) Vond dat je fijn gejureerd had. :D