sfranken schreef:Susy_Q schreef:ik had volgens mij een bericht geplaatst maar kan deze niet weer vinden (had er ook een starttijd ingezet volgens mij)
maar ik hoef pas net voor de middag te dressuren dus als mensen van ver nog willen ruilen, zodat ze niet om 4 uur s'nachts het bed uit hoeven, dan mag dat altijd van mij.
Welke klasse rijd je?
Het gaat me niet zo zeer om niet te vroeg weg willen maar mijn zus en ik moeten gelijk en zouden graag elkaar willen helpen? (B en L paarden, zondag)
Suzanne Baars
klasse B paarden,
dressuur ring 13 dacht ik rond elf uur drie-en-veertig,(als ik een getal zet, gooien ze dit bericht weg...)
Nog mooier dan vorig jaar en veel betere 'beginhindernissen'. 1 t/m 4 zijn namelijk lekker om erin te komen. Ook verschillende lange paden waar je lekker kunt galopperen. Voor de b niet al te moeilijk maar voor het m verschillende technische uitdagingen. Echt schitterend gebouwd jullie gaan allemaal genieten. Het begint bij mij wel te kriebelen nu misschien is mijn paard volgend jaar klaar. Toekomstplannen.
), de dubbele torens, trakhener, verschillende boomstammen. Geen gastanken.
Na de waterbak nog een houten stronkensprong voor het L (een dubbel voor het M die nog niet gebouwd was) en een afsprong hindernis. Dan voor het M na een galoppad een smalle boomstam. Voor het L een steil of was het een oxer dat weet ik niet meer. Weer een galoppad je kom nog een hindernis tegen, de bocht om richting manege. Je komt nog een soort wagen met boomstam erop tegen. En als laatste een boomstam en dan is de finish net als de start naast de manege. Ik heb geen foto's want alles was nog niet aangekleed of helemaal af. Denk dat ik 1 dag van te voren nog even een fotorondje maak. Zo globaal een overzicht de meeste hindernissen waren al wel genummerd maar sommige nog niet op de goede manier of helemaal niet. Maar dan hebben jullie een idee hoe het parcour loopt. Het ziet er nu al prachtig uit dus dat beloofd wat als het helemaal afgemaakt is.
Ik heb een camera mee dus ik maak hier en daar wel wat foto's
Markelo dat was het!