Vinet is trouwens helemaal sloot proof (ja, het gras aan de andere kant is toch net wat lekkerder)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
grapje
Verder is ze trouwens wel lief hoor (soms dan) 
ook het water vond ze niet te drinken, zelfs leidingwater uit Z-H wou ze niet
Arrogant paard

lotjaa93 schreef:Eefiesvenna schreef:Organisatie vond ik wel super, vriendelijke mensen allemaal! Werd vlot geholpen bij de DA en bij de start werd ik ook even wegwijs gemaakt hoe dat in z,n werk gaat.
Ben trouwens nog een blauwe springschoen verloren bij één van de eerste hindernissen van epplej*ck, als iemand die gevonden heeft...
Een neoprene? Die heb ik namelijk uit het water gevist..
Citaat:Lielle schreef:Citaat:Lielle schreef:
Uiteindelijk hebben we dus onze eerste plek van de dressuur (194 punten) vastgehouden en was ons Ukkie dus eerste Ik ben ongelooflijk trots op haar, ze heeft vorig jaar met Sjoerd (van Rob) een paar crossen gelopen en na ruim een half jaar pakte ze weer helemaal super aan. We zijn zo blij met haarCitaat:SaskiaStar schreef:
Je bedoelt vast 2e plek, er was in ring 3 namelijk ook nog iemand met 195 punten , die verpestte alleen haar springparcours zeer grondig.
verrek, dat klopt. Die lijst heeft er nooit gehangen, of mss beter gezegd die heb ik nooit gezien. De enige lijst voor de crossuitslagen die ik gezien heb stond ik al bovenaan, maar je hebt helemaal gelijk.
Dank voor je correctie, ere wie ere toekomt Maar ik blijf desondanks supertrots op Ukkie
Hihi, klein detail en dat trots zijn op jouw Ukkie is dan ook wel heel terecht, echt super hoor.
Vond je actie zaterdag ook wel leuk, na de coiffin, ook een heerlijk paard.
In ieder geval van harte gefeliciteerd!

pol013 schreef:nee hoor. Je moet speciaal water hebben.
Ik had zelfs speciaal een pak (goedkope) appelsap bij om bij het water te doen. Helpt wel. Hij wilde zowaar drinken.
Slobber extra soepig gemaakt en zo heeft hij toch nog wat water binnen gekregen.
dacht al dat vinet zo arrogant was, we waren nog voorbij rotterdam naar een benzinepomp gegaan om water te halen en een ijsje maar dat wou ze ook niet 
pol013 schreef:wahahaha mijn water foto is echt verschrikkelijk.
Het lijkt of mijn paard zwaar mishandeld uit de waterbak komt en bang kijkt. In werkelijkheid grabbel ik mijn teugels bij elkaar, zeg ik 'braaf hoor' (met een duidelijk gearticuleerde O) en geeft hij even een knipoog(oor) naar mij van 'ja, hé baas'.

)
! dorisss94 schreef:Citaat:SaskiaStar schreef:
Je bedoelt vast 2e plek, er was in ring 3 namelijk ook nog iemand met 195 punten , die verpestte alleen haar springparcours zeer grondig.
Hihi, die 195 punten, dat was Star! Maar het springen ging super, foutloos binnen de tijd, en een geweldige cross gelopen. Bij elkaar opgeteld goed voor een 5e plaats
Al met al een geweldig weekend, complimenten aan alle medewerkers!
en voel mee met wie 't minder ging
. Zelf was ik beide dagen "in dienst" - zaterdag als hindernisjury (palissade en piratenboot), zondag als chauffeur en groom van Anne en Ups. Anne is met een prijs thuis gekomen, heeft ze goed gedaan.