peanutbutter schreef:Haha, we zijn het wel vaker eens toch.
Moet je daar nog een speciale cursus voor doen voor stijljury zijn Roos?
Ik ben destijds door Pleun van der Marel en Gert Naber benaderd. De laatste had mij zien rijden tijdens een regiotraining bij hun. Hij is naar Pleun gegaan en samen zijn ze naar me toe gekomen, hebben mij en mijn paard wat veren in de kont gestoken en toen ben ik gevraagd. Kon teon geen nee meer zeggen
Nu even serieus, ben wel door hun benaderd en heb gezegd dat het me heel leuk leek. Pleun had mij al een keer meegemaakt als hindernisjury met een dispuut en ik kon mijn mening goed onderbouwen, had een getuige en liet me niet afschrikken door de functie van de persoon.
Ik ben toen een keer op uitnodiging van Pleun naar een bijscholingsavond voor springjuryleden geweest die specifiek over verlichte zit ging, echt heel leerzaam.
Afgelopen jaar was er een (bij)scholing voor terrein juryleden in Bathmen gegeven door Roelie Bril. Was wederom heel leerzaam en ik was met afstand de jongste
De een na jongste was Gert Boonzaaijer en ik was de enige vrouwelijke deelneemster. Als het je wat lijkt kan je natuurlijk altijd contact opnemen met Pleun. Moet zeggen dat de dagen soms wel lang zijn, maar dat het eigenlijk nooit verveelt.