Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Of het handig is weet ik nog niet, daar komen we snel genoeg achter.
) Mootje schreef:Yvet, Ik ben van plan donderdag te gaan lopen*gaat kijken in het VP*
Edit: Het wordt om 14.00 vrijgegeven, maar ik kan er pas rond 6 uur zijn.
maar ik heb diploma uitreiking helaas.. 
Simmie schreef:Trouwens, Bianca, ik vind jouw opmerking niet terecht. Ik kan mij herinneren dat jij zelf vanwege het weer en daardoor de vermeende slechte bodem, die overigens helemaal niet slecht was, zonder afmelden niet op bent komen dagen voor de SGW in Etten-Leur. Was 2 jaar geleden.
!!!! Echter waren de weersvoorspellingen toen al wel heel erg slecht ( wat achteraf, maar dat is altijd achteraf erg overdreven werd door de KNMI, maar daar heb ik wel op moeten beslissen) en aangezien ik al een paard had "in de stop"" kun je er op een slechte gladde bodem alleen maar meer kwaad mee doen en wil ze helemaal niet meer springen. Zal jou dan ook bekend zijn dat mijn paard later zelfs op de goede bodem niet meer wilde springen...bianca1980 schreef:Simmie schreef:Trouwens, Bianca, ik vind jouw opmerking niet terecht. Ik kan mij herinneren dat jij zelf vanwege het weer en daardoor de vermeende slechte bodem, die overigens helemaal niet slecht was, zonder afmelden niet op bent komen dagen voor de SGW in Etten-Leur. Was 2 jaar geleden.
Dat hou je goed bij zeg !!!!!!!petje af hoor!!!! Echter waren de weersvoorspellingen toen al wel heel erg slecht ( wat achteraf, maar dat is altijd achteraf erg overdreven werd door de KNMI, maar daar heb ik wel op moeten beslissen) en aangezien ik al een paard had "in de stop"" kun je er op een slechte gladde bodem alleen maar meer kwaad mee doen en wil ze helemaal niet meer springen. Zal jou dan ook bekend zijn dat mijn paard later zelfs op de goede bodem niet meer wilde springen...
Ik heb al vaker met slecht weer gewoon gestart hoor, dus dat is bij mij echt het punt niet. Maar als een paard dan later in de L helemaal niet meer wil houd het wel op.
Alleen op vrijdag en zaterdag.
. Ik kon vrijdag geen vrij krijgen voor de sgw en ben er weer eens achtergekomen dat mijn paard heel slecht tegen de warmte kan. Vorig jaar heb ik haar bevangen gehad van de warmte en dat is niet leuk om te zien. Gisteren met de warmte alleen maar staken door de warmte .Daarnaast krijg ik haar temperatuur bijna niet naar beneden of heel langzaam. Daarnaast kijk zij nu met die warmte ook niet happy uit haar ogen. Ik neem geen risico met haar zeker omdat ik van "ver "kom en zij lang op de trailer moet.bianca1980 schreef:Ik vind de warmte dus geen reden om af te zeggen. Dat zou ik echt banketstaaf vinden naar de organisatie als er ineens heel veel afmeldingen om die reden komen. Ik heb Vlietlanden 2 of 3 jaar terug in de stromende regen en onweer gereden, gewoon rustig aan. Als het paard lekker kan drinken en goed verzorgd word moet er naar mijn idee niets aan de hand zijn.
In de trailer heb je ook veel rijwind.
Dus ik ga er niet heel anders om rijden
Bovendien was zijn hartslag in Vlietland heel goed 
We werden zelfs gebeld wat ons het beste uitkwam, we hadden er namelijk gevraagd of we laat konden starten ivm eind rijden en dat m'n vader 's ochtends nog melken moet
(ik neem aan dat we door jou gebeld werden Jobke? M'n moeder heeft het verder geregeld