Haha nee maar de stal waar ik sta had een paard verkocht en aangezien ik nog "vakantie" heb mocht ik hem, samen met mn schoonmoeder, wegbrengen.
Puera
Geplaatst: 22-04-10 18:21
Hier ook eentje die twijfelt... paard heeft RV een dik en pijnlijk been... mok. Had 't eerst niet in de gaten, dacht dat het een wondje was en aangezien ze bij m'n ouders staat, heb ik er niet meer goed zicht op. Volgens moeders viel het wel mee, maar heb even met peerd gestapt en ze was er licht onregelmatig van.
Ga er morgen weer heen om te kijken hoe 't gaat...
Puera: Moet je zinkzalf halen van zwitsal. Die verzacht en de mok droogt op en huid wordt soepeler. Hierdoor doen de kloofjes minder pijn.
reeskees
Geplaatst: 22-04-10 19:50
Karen en Puera, hopelijk knapt het snel op en kunnen jullie er zaterdag wel bij zijn.
Heb er echt weer super veel zin in Sta ingedeeld in de 1e les. Zitten daar nog meer bokkers in? Zag wel dat er een oude bekende aan toegevoegd was
Puera
Geplaatst: 22-04-10 20:31
Mocht mijn merrie morgen nog niet goed zijn, ga ik RK vergezellen als ramptoerist met mijn digi.
Bedankt voor de tip, PB. Ik maak 't eerst altijd schoon met betadineshampoo en spuit er daarna Acederm op. Maar kan wel eens kijken of de zinkzalf wat is.
Vind het zo jammer dat Minderhout de laatste al op 12 juni is.. Dan kan de mijne echt nog niet mee (educated gues, aangezien ik afgelopen zondag voor het eerst 1 balk heb gedraaft... ) Ik verder nauwelijks rij, omdat ik nog ziek ben, schiet dus niet echt op, mopper.
Maar ehh, komen er nog meer, na die datum? Vorig jaar had je ze ook later in het seizoen!!!! bv. in Baarle-Nassau???
Simmie, thanx!! Er is weer hoop! Lang leve het naseizoen!
_lautje_
Geplaatst: 22-04-10 20:47
Wat trouwens ook heel goed werkt is een exceem zalf die je bij de huisarts kunt krijgen. Daar zit cortisone in, dus je moet wel opletten met de dopingtest. Maar als je dat smeert is het geheid binnen een week weg.
_Jitske_
Geplaatst: 22-04-10 20:54
Ik kan onverwachts toch wel trainen dit weekend en er was nog een plaatsje dus ik ga zaterdag eindelijk eens het terrein in Lelystad ontdekken
Net gekoeld en gestapt en leek toch al een stuk dunner. Ook ingesmeerd met traumeel gel. Ben benieuwd hoe die morgenochtend van stal komt. Heb gezegd dat ie niet in de molen mag ivm de imo te gladde ondergrond. DUs ga hem aan de hand stappen.
Poe wat een hoop (bijna) pech gevallen hier zo vlak voor een training.
Ik ga ook mee met sim: sudocreme doet het hier ook erg fijn. Verzacht echt enorm en helpt ook herstellen. Smeer het zelf ook fanatiek als ik zelf ergens een kapotte blaar oid heb en dan is de huid echt sneller hersteld.
Mijn eerste training van het jaar wordt hernen. Dat is nog lang wachten zeg.
Veel bokkers in de groep dus.. Laat morgen even weten als je een bokker bent want mijn vriend gaat foto's maken en dan maakt hij ook van jullie foto's die ik dan naar jullie verstuur. Ik ben makkelijk te herkennen met mijn roan merrie
Aantal combinaties 70 Aantal ruiters 61 Totaal aantal deelnemers 93 Totaal aantal afmeldingen 20 Totaal aantal no-shows 2 Totaal Aantal groepen 19 Totaal aantal overgebleven op wachtlijst 1
(hierbij is de training van morgen al meegenomen, kan zijn dat er dus nog eea verandert)
Heb je iemand op de wachtlijst voor morgen staan, Lielle? Anders moet diegene mijn plekje maar hebben... betwijfel of mijn merrie vandaag wel weer goed is.