Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 hoop dat er van 't voorjaar weer zulke trainingen zijn? dit jaar zal het er niet meer van komen helaas.                                                         

Meer naar luffB omdat die aangaf geen/weinig commentaar te hebben gekregen. Ik rijd vaak nog even langs Michiel en dan kan hij het van dichtbij nog wat beter uitleggen of iets meer zeggen.

ik kan me voorstellen dat het moeilijk inschatten is bij de indeling. is erg vervelend als iemand te hoog ingedeeld wordt en vervolgens bang wordt omdat het niet goed gaat.                                                         
 Mijn pony kan wel goed springen, en vind het super leuk, dus dat is mooi meegenomen en helpt mij ook zeker om langzaam (heeel langzaam) over mn angst heen te komen.Snoekiej schreef:Het is heel moeilijk om te schatten hoeveel ervaring iemand heeft. Als je nog nooit gecrosst hebt, heb je ook geen idee hoe je paard/pony reageert. Ook al spring je wekelijks.. In de beginner en puppyles doe je ongeveer even veel. Ik vind de manier van Michiel voor de puppy's/beginners erg fijn. Je moet ze heel rustig overal aan laten wennen. Zou jammer zijn als je nou net iets te veel hebt gedaan, en je pony het daardoor niet leuk meer vindt.
 Ik vond ze allebei enorm leuk namelijk 
 Haha.                                                         

)

miesred schreef:Hey Cobiie, komen jullie toevallig ook as zondag???? Zal ik de laarzen poetsen, ik neem de schoenenpoets mee. Heel erg bedankt voor alle hulp.![]()
Zo dachten wij, dat de puppygroep, een groepje was voor kleine kindjes met hun ponietjes, maar wat bleek, het waren allemaal grote paarden, Xena schrok haar rot Hahahaha. Ik ook wel een beetje.
Maar wij vonden het ontzettend leuk om te kijken.

niet zo zeer dat er een klein meisje mee deed, maar mijn paard kan nogal onstuimig zijn, en ik zat ook steeds te kijken waar de pony liep om haar niet omver te rijden 
 maar het ging hardstikke goed toch?!