Paul_H schreef:cobrst55 schreef:Echt waarde hecht ik er ook niet aan het is een momentopname, maar een paar winstpunten op je CV staan zo leukdie loop ik dus nu bijvoorbeeld mis, had een gemiddelde van 5,83 (?) maar wel een foutloze cross.
drie zessen van de ene stijljury, twee zessen en een vijf van de andere. Of iets dergelijks.
Ja klopt, volgens het protocol had ik dus 5 5/6, dacht dat er alleen halve en hele punten werden gegevens, zit nu wel erg dicht bij de 6

Maar nogmaals het is een momentopname, dus zal het wel door de Bulfin komen, Max keek op het laatste moment in het gat en maakte een toen wat "aparte" sprong

Ik rijd maar een paar crossen in het jaar, en dan ga ik gewoon voor de winstpunten. Dan is het lüllig als je ze na een foutloze cross niet krijgt. Waarom vind jij dat het strenger moet? Ik vind dat bij de jakkeraars de winstpunten moeten worden 'afgepakt', maar bij de rest moet er gewoon nuttig commentaar op staan.
Ik vond het zaterdag een super wedstrijd, heb echt genoten. Veel bekenden gezien, lekker bijgekletst en volgend jaar hoop ik weer mee te doen.
Dan is het toch jou woord tegen die van de jury. Wat wil je er mee bereiken?
, ik hou mooi mn eigen telling aan en niet de stand van de KNHS. 
, als ik straks met Wo een BB-crossje rijdt zou ik graag willen weten wat hun indruk is. Nou ja.. en anders vraag ik een aantal bokkers wel om punten te geven
Cross ging in ieder geval super. Tempo was zeker hoog genoeg en ik heb eigenlijk eens gevoeld dat hij echt zelf wat terugkwam op de hindernissen. Ik kreeg hem alleen na het lange gallop stuk naar de afsprong toe niet helemaal naar wens terug waardoor ie nog te ver doorsprong, maar verder ging eigenlijk alles volgens planning. Op het water moest ik wel even goed aanpakken maar het ging wel gelijk goed, en we hebben zelfs de punt bij de mexicaans hoed gedaan
Op de coffin trok hij wel iets naar rechts maar die ging wel goed. Ik dacht dat ik daar goed op schema zat, maar toen ik naar de laatste hindernis reed zag ik dat ik nog 35 sec over had
en de cross was weer heel mooi. Best netjes gebouwd, vrij pittig maar niet echt te zwaar. Complimenten ad organisatie