(Nick, hoe durf je, dat arme vermoeide beest dat zondag na Vlietlanden op het strand geen stap meer kon verzetten zomaar al op vrijdag weer in een cross te starten )
hee ik zie nu pas dit topic ik doe zaterdag mee in de oefencross.... heb er zin in , vidn het wel jammeer dat er geen springparcrous voorzit
MelanieB
Geplaatst: 23-06-09 17:25
marrie1996 schreef:
Yeeeh, kom voor de 3de keer kijken!
Sta stiekem altijd keihard te lachen om de mensen die in het water vallen
Is mij al eens overkomen
Hozie
Geplaatst: 24-06-09 06:53
Misschien is het hier al eerder gevraagd, maar ik kon het zo gauw niet vinden. Is in Maarsbergen alles ver uit elkaar, of niet? Ik heb nl. tussen dressuur en springen niet zoveel tijd om cross te lopen anders moet ik voor de dressuur lopen (is dus afhankelijk van hoe ver alles uit elkaar is).
Ja, het parkeerterrein evenals het dresuurterrein liggen een stuk van het hoofdterrein af. Er rijden golfkarretjes heen en weer, maar een fiets is wel aan te raden!
Zensation
Geplaatst: 24-06-09 08:23
Mijn paard moet ik terugtrekken voor de oefencross, hij heeft dusdanig erg last van zn rotstraal (overgehouden uit zn periode waarin wij hem verwaarloosd kochten) dat ik het niet verantwoord vind om hem te starten, hij moet nu dus verplicht rust houden op de wei... Dus, gelijk een goede reden en motivatie om mijn jonge (4) paard te starten! Vrijdag nog even wat oefenen bij Gert Boonzaaijer, ben heel erg benieuwd!
Weet iemand of je in Maarsbergen wel een optie hebt om langs de hindernissen te rijden? (Voor het geval ik haar nog iets niet wil laten springen?)
is er toevallig iemand die zaterdagochtend mijn B proefje voor zou kunnen lezen? (nr 76)
Nickeltje
Geplaatst: 24-06-09 08:30
Zenzation, in Maarsbergen kun je langs de meeste hindernissen, alleen de waterbak moet je eigenlijk wel door om verder te komen. En vorig jaar mocht je ook kiezen of je af en toe een hogere hindernis nam dan degene die eigenlijk bij de oefencross hoort...