[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 17:25

Hooooi!!! :D

@Vief: Graag gedaan ;)
@Jetske: Leuke foto's!!

Wat een superweer en wat een superrit heb ik gemaakt. Heb heerlijk met een stalgenoot rondje polder gereden, is ook al weer 3 weken geleden dat ik naar buiten ben geweest, gezien het feit dat Wolin 'bootcamp' had :o .
Was gezellig en de paardjes waren relaxed (nu is dat voor een fjord die bomvast niet heel bijzonder, maar Wolin was erg ontspannen :) ) en het weer was heerlijk, zo in het zonnetje 8-) .

Ben nu al weer aan het werk, vanavond na m`n werk even lekker de stad in, cocktailtje drinken ;) .

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 18:01

@ Jetske; balen dat ie op dezelfde weigerde!

Heb vandaag ook gereden en voor de rest niet zo veel gedaan.. :)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 18:04

Lotte: fijn dat Wollin mooi relaxed was :).

Jetske: Het gaat heel goed met Amaretto. Sheila start hem nu bij de paarden omdat ze 18 is geworden. Tussen de paarden valt het nog niet mee en is erg wennen. En Amaretto heeft natuurlijk zijn streekjes nog steeds, wat het ook niet altijd makkelijk maakt ;).
Al doet ie het bij mij veel minder := de smeerlap :P.

Jetske

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 18:08

Lekker zo'n buitenritje Lotte :)

Hihi ja die streekjes ken ik nog wel ja :)) maar mooi dat het goed gaat :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 19:45

Lotte *\o/* volgens mij is Wolin de laatste dagen niet ondeugend aan je verhalen te lezen :D

Ik heb vandaag galoptraining met Yoer gedaan. Ging lekker :)
Ook helemaal geen spierpijn ofzo, maar wat niet is kan nog komen :Y)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 21:02

@Mistid: Wolin is de laatste dagen inderdaad erg relaxed :) . Zij heeft erg moeite met mentale nageeflijkheid. Overgave is een lastig punt, Wo is en blijft een vechter en wil ook echt tot het naadje gaan. Vorige week was ik eraf gekukeld, maar had toch ontzettend lekker gereden, echter... Wolin was er 80%, al voelde het alsof ze er 100% was.. dus niet, zo bleek :o . Afgelopen donderdag was Wolin er absoluut 100% en liep ze zó ongelooflijk super :oo !! Het moet dus beetje, bij beetje gaan, dit kan absoluut niet afgedwongen worden. Sommige paarden kun je nog enigszins aanpakken en zeggen:"Nu is het klaar!! Meewerken en gedraag je!", Wolin absoluut niet, die wordt woest. Heb je haar eenmaal, gaat ze voor je door het vuur.
Het blijft altijd opletten, Wolin denkt 10 stappen vooruit, ik moet er 11 of 12 zijn. Ben ik een stap achter, dan heb ik al een bronco onder m`n kont. 't Is een superpeerd, want ze is dapper en lief :+: .
Vandaag was heerlijk :) . Morgen kan het weer anders zijn, dit geeft niks.. Ik weet dit namelijk, ik ben ook geen dag hetzelfde ;) , kan dan ook niet verwachten van m`n paard dat ze dit is. Ik wissel dan ook zoveel mogelijk af in de training, anders zorgt Wolin voor vermaak, kwestie van een stap voor zijn.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 21:16

Ben even online jet netjes gedaan!!! dat voor de eerste x :) volgende x beter :)

Mooie jasjes zal maandag even reageren :)

Ik wil ook een grijs en een bruin jasje :P

Ik heb een lekker luchtje gehad van jean paul gautlier :)
en een heeeele grote kaart :D echt lief

Heb op het kussensloop een leuke reactie gehad als hij zijn rijbewijs weet erug heeft gaat hij hem in de vracht wagen hangen :D

Mensen tot maandag :) :wave:

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 23:28

Leuk Corien!! Klinkt goed, jij bent ook verwend ;) !

Ik ben zo klaar met werken en ga dan direct door Leiden in, aan de cocktails 8-) ..
Vriendin staat zo klaar om me op te pikken.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 23:44

Vinden jullie dat mijn hengst wat week gekoot is ? :=

Afbeelding

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 00:14

Ik heb de foto's in je profiel even bekeken, maar het lijkt mij niet. Ik vind veel fjorden erg stijl, jouwe is minder stijl, misschien juist wel functioneler. Op de foto lijkt het wel week, maar dat is maar een foto, van een jong paard vol in de groei.
Zegt iemand dat of zo?

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 00:27

heleenxx schreef:
Ik heb de foto's in je profiel even bekeken, maar het lijkt mij niet. Ik vind veel fjorden erg stijl, jouwe is minder stijl, misschien juist wel functioneler. Op de foto lijkt het wel week, maar dat is maar een foto, van een jong paard vol in de groei.
Zegt iemand dat of zo?

Jaa kwam ter sprake, omdat hij toch voor keuring keer gaat. (zijn vader staat 'bekend' om slecht beenwerk)
Ik heb hier een foto van voor de hoefsmid (2 weken terug), daar werd het op gezegt.

Afbeelding

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 00:31

Viel mij ook al op WL ... dat Wolin vrij rustig is de laatste paar dagen als ik je verhalen mag geloven ;) :P

@ Kim ... wat leuk dat Amaretto weer aan het werk is. Ik wist alleen niet dat ie ook alweer in de wedstrijden werd uitgebracht? Meende dat ie iets had met z'n benen? :)
@ Amber ... op deze foto? achter beslist niet, voor lijkt een beetje. Wat een leuke kop zit daarop zeg! :D
@ Heleen ... hey, jij komt de 24e ook weer bij ons langs heb ik vandaag vernomen ;)
@ Corien ... zo, doe maar chique direct 2 speciale kleurtjes :P

Morgen dressuurwedstrijd met de Band, we zullen zien. Ben de laatste paar dagen zo stijf en moe (eigenlijk sinds m'n val :o ).

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 00:36

Lappie_Lap schreef:
@ Amber ... op deze foto? achter beslist niet, voor lijkt een beetje. Wat een leuke kop zit daarop zeg! :D

Dank je :D
Voor ietsje he ? Maar erg of dat niet ?

Succes trouwens morgen !

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 00:54

Ik ben geen expert en durf geen uitspraak te doen :o Het valt alleen wel op als ik zo naar de foto's kijk. Maar zoals Heleen ook al zei, mss trekt het wel helemaal bij ... hijs nog jong en in de groei tenslotte.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 03:57

@LL: Jep, Wolin is de laatste dagen erg braaf :j , met name onder het zadel. Ik moet wel toegeven dat ze nog 3x ontsnapt is, sorry... :o ik zal het niet langer meer ontkennen. Ze onsnapt nog steeds.. dus.. met mij op de hielen := . Ze is zo braaf onder het zadel, dat ik dat door de vingers zie _O- .

Ben weer thuis, was gezellig met vriendinnetje.. Pfff... exen zijn alleen ongelooflijk vermoeiend, ben dan ook blij dat het een ex is, met name als je opeens weer opnieuw een liefdesverklaring krijgt.
Nou.. m`n klomp die brak hoor mensen :o .. in zes stukken :)) ..

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 08:08

:wave:

zo springwedstrijd. :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 08:56

Ook zo springwedstrijd :)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 10:04

Goeiemorgen!
@WL: Fijn dat het zo gezellig was en dat Wolin zo braaf is met rijden de laatste dagen!
@Jetske: Netjes gedaan hoor, gewoon vaak meenemen, dan wennen ze er vanzelf aan.
@Mistid&Hilde: Veel succes met de springwedstrijd!
@LL: Veel succes met je dressuurwedstrijd!

Ik ga ook even een hapje eten en de spulletjes inpakken. Ga ook naar springwedstrijd. Is kijken of we het nog kunnen :P

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 10:11

Goedemorgen!

@ WollinLotte: fijn dat ze zou braaf is met rijden rijden de laatste dagen. Alleen dat ontsnappen is wel lastig zeg!
Haha liefdesverklaringen van ex-en (soms hebben ze echt een bord voor hun kop).
@ wedstrijdgangers nogmaals succes!
@ Jetske: voor een eerste wedstrijdparcours netjes gereden hoor. Samen weer wat ervaring opgedaan en de volgende keer beter!
@ Amber: hij lijkt inderdaad ietswat weekgekoot. Maar ik vind het persoonlijk in deze mate niet erg. Maar wat de keuringscommissie er van vind kan ik je niet zeggen.

Hoop dat ik vandaag nog kan rijden. Nu is de bak nog stijf bevroren en om een uur of 11 gaat het volgens buienradar een uurtje regenen. En een bevroren bak met regenen er overheen gaat meestal niet zo goed. Dus ik hoop maar op het beste. Anders wordt het denk ik weer een rondje bos. Ook leuk trouwens hoor!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 11:40

Goeiemorgen :wave:

Succes Hilde, Benthe en Mirthe!!!

@ jetske: netjes gedaan hoor :j

Ik heb geen idee of hier de bak bevroren is eigenlijk... heb hem iig vrijdag gelukkig nog gesleept.

Ik heb na 21,5 week wachten eindelijk nieuwe leren rijlaarzen. Alleen zijn het niet degene die ik besteld had. Ik was het wachten zat en ben naar een andere zaak geweest, daar de rectiligne Maryland aangepast en de eerste laars zat direct goed. Mijn maten lagen daar op voorraad. Eindelijk dus nieuwe laarzen :D

Oh ja... ik ben ook geen vrijgezel weer *D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 11:48

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 11:51

Morgen :wave:

Iedereen die zo op concours gaat veel succes!! :)

Mandy: Kan me voorstellen dat je het zat was :( Tof dat je nu eindelijk nieuwe laarzen hebt en wat leuk dat het weer aan is :D
Lotte heeft een leuke avond gehad :))
Amber: Volgens mij valt het best mee toch..? Ik heb er ook niet heel veel verstand van maar vind het er niet schokkend uit zien ;)

Hier sneeuwt het al zachtjes.. :z

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 12:06

Hier sneeuwt het ook al heel zachtjes :( Wil vanmiddag eigenlijk wel graag rijden, want heb donderdag concours en morgen lukt ook al niet!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 12:07

Lappie-Lap, is dat op jouw stal?
Zie ik jou ook nog daar?

Iedereen succes met de springwedstrijden, ik heb vanmiddag oefencross *\o/*

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 12:13

LL: Klopt, hij had peesblesure. Maar dat is al hele tijd weer over. Omdat hij er toch gevoelig voor is nu, word er alleen dressuur met hem gereden. Absoluut niet meer mee gesprongen. Hij doet het erg goed :D.

Hier sneeuwt het ook, Wim's voetbal wedstrijd is al afgelast, was hij niet zo blij mee :P.

Ik dacht gister even goed bezig te zijn en ben gaan hardlopen. Wim had een programma voor mij gemaakt en dat heb ik gedaan. Daarna meteen al spierpijn :+. Maar Wim kan heel goed masseren :D. Nu geen spierpijn meer dus.
Maar mijn grote tenen zijn blauw :(. Had niet het idee dat mijn schoenen te klein waren.. Maar blijkbaar dus wel :? Erg klote, want doet super zeer :=. Vanacht elke keer als ik tegen het dekbed aanstootte was ik weer wakker. Niet veel geslapen dus :=. Zal zo even kijken of ik wel in mn rijlaarzen kan komen. Ben bang van niet |( .