Gefeliciteerd!
Ik heb 1x in een proef 3 nullen en een 1 gekregen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tientjeh schreef:Goedenavond! net weer van het werk en moe
Ik wilde ook nog een keer in Renswoude gaan trainen.

wat had je gedaan? Mijn record staat op drie drieën 
). Sofie sprong super hòog over de hindernissen
. Alsof er een M parcours stond ofzo
. Daardoor oversprong ze zich soms wat. Het eerste parcours kwamen we tot hindernis 5. En het 2e parcours tot de laatste. Toch was ik niet ontevreden. In de BB sprong ze eerst ook of er sprongen stonden van 1.20 later begreep ze dat ze gewoon lager eroverheen kon springen. Dat moet ze nu ook nog even doorkrijgen
. Veel mensen spraken me aan dat ze super kon springen, dus dat was wel leuk om te horen
. En grapjes van: heb je brood nodig
. Heel grappig...
. Ze moet gewoon wat meer ervaring opdoen
.
!. Het eerste parcours foutloos en het 2e parcours op de laatste hindernis en balkje helaas. Maar zeker tevreden
! Er werd niet zo heel goed gesprongen viel mij op.
. Wel wat beter dan dat ik dacht eigenlijk. We zijn eteen weer naar huis gegaan, want ik moet om 6 uur werken.
!
Werkse
donerderdag was voetbal ook weer begonnen, dus moest trainen, daarna gelijk een verjaardag tot laat.. Was zondag nog naar de autocross en maandag was ik naar me nieuwe school om te kijken hoe ik de opleiding ga doen(Ik begin met verven van de kappersopleiding), maandag begin ik
Verder heb ik ook nog lekker paardgereden

Scum schreef:Gefeliciteerd TG. Zijn er nog plannen voor het M2?
Alleen een beetje jammer dat ik om 17.00 uur weer moest werken.
En gefeliciteerd met je 3e en 4e plaats met dressuur!

.
. Iets minder voorzichtig mag dus wel
.

.

mooie techniek
met een paard kijken was en eerruug leuk beest
dus even me filmpje laten zien bij me instructeur dinsdag (is nu op vakantie) en dan gaan we kijken hoe en wat,
Dus ben benieuwd.
. In de BB deed ze het eerst ook, maar nu niet meer. Dus in de B zal het ook wel komen. Zondag maar zien hoe ze het dan doet
. 
Ben benieuwd wat je intructeur ervan vindt. Armani is in ieder geval een schatje.