Zolang je er maar achter staat
dan maakt leeftijd niet uit vind ik Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zolang je er maar achter staat
dan maakt leeftijd niet uit vind ik
Hahahaha! Mijn eerste en nog steeds huidige vriend. Ben nou 17 en over 3 maanden hebben we alweer 2 jaar. Doe vandaag niet echt aan valentijnsdag.

haha
En toen kwam hij er net mee aan dat ik 28 februari moet afrijden. Dat wist ik helemaal niet, ik had hem 2 weken geleden gevraagd wanneer ik kon afrijden, dat zou na 1 april worden omdat het erg druk bij het CBR was ivm het nieuwe rijexamen. Volgens mij is ie een beetje in de war haha. En nu heb ik dus niet zoveel lessen meer dan ik had verwacht

rowo schreef:Ach komt vast goed met je afrijden!!
Wij komen wel veel overeen of niet qua jongens etc

Dank je
ben eigenlijk best moe, maar oke. 

Scheelt wel een beetje veel...
Zolang je er zelf achter staat... Heb een kettinkje gekregen, zelf kreeg hij van mij chocola, snoepjes, en badeendjes met hartjes!
!! Dom!!luxket schreef:is vlietland een fijne cross? Waarschijnlijk start ik daar voor het eerst sgw.. daarvoor al veel wat vol zit

!!!
Ik ging met mijn springzadel rijden, het zadel van mijn instructrice (die goed ligt) mocht ik alleen lenen tot de wedstrijd. Met rijden liep Vorstin weer helemaal met haar oren in haar nek, met dr hoofd omgoog, en in galop sprong ze steeds onwijs omhoog ipv naar voren. Morgen mag ik van iemand anders een zadel lenen, en als ze dan weer zo loopt, kap ik voorlopig met rijden. Ik weet echt niet wat ik er mee aan moet. Het betekent dus dat mijn springzadel wss ook niet lekker ligt, dus die kan ik miss ook gaan verkopen.