Wij zijn ook weer terug van wedstrijd. Vanmorgen was Fred eerst aan de beurt. Ze ging voor het eerst mee, dus toen ze de trailer af kwam keek ze d'r ogen uit Toen ik opstapte scheurde zo ineens mijn rits van mijn laars open . Nouja, dat werd dan dus maar een dagje concours met een kapotte laars! Met losrijden was ze erg druk en vond alles nogal interessant. De eerste proef bleef ze maar gillen, ze is hengstig en d'r liep een hengst op het terrein. Tweede proef ging netter, maar nog lang niet zoals ze thuis kan. Uiteindelijk 175 en 173 punten. Daarna een hele tijd zitten wachten voordat we met Jack mochten. Hij voelde gelijk vanaf het eerste moment al fijn aan, dus de eerste proef ging echt heerlijk! Tweede proef lagen hekjes aan de kant en dat bracht een beetje spanning, maar ik kon hem toch nog fijn rijden. Uiteindelijk had ik voor de eerste proef 219 en was ik 2e, voor de tweede proef 207 punten
Hilde; Fijn dat ie beter lijkt te gaan met Uk ! Kim; Goed zeg! Gefeliciteerd met je wp's en prijzen! MM; Gefeliciteerd met je wp's. Nickeltje; Leuke foto's! Jammer dat ze zo aan het auwehoeren was. Hopelijk gaat ie volgende week beter!
Wij gaan zo maar even een pizza bestellen, heb best honger
Donderdag heb ik samen met mijn vader een buitenritje gemaakt. Hij op Lipso en ik op een paard van een stalgenootje. Lipso was erg braaf en mijn vader vond het helemaal leuk. En nu wil mijn moeder hem vanavond wel even proberen Zal mijn fototoestel wel even meenmen
Haha moet nog op gaan passen ook, straks moet ik hem nog delen
Scum: ga zo kijken IS: gefeliciteerd met je prijzen en winstpunten. Wollie: wat een lekkerding zeg Nickeltje: balen dat ze er een potje van maakte leuke foto's Kim: gefeliciteerd met je prijzen en winstpunten
vanmiddag bij luuk geweest gepoets, helemaal ingepakt met vliegendeken + hals en masker Koude natte lap en bandage om zijn been gedaan en op stukje wei gezet, toch blijkt het weitje iets te lang te zijn en gaat hij galoperen van voor naar achter, toen hem eruit gehaald en op het kleinere weitje gezet waar hij heel rustig stond.
Altos: volgende week niet maar die week daar op ga ik weer bij jan rijden. Ik mag nu een week nog nie rijden. Ik heb wel een leuk dier gevonden die te koop sta