Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjaan schreef:Andrea, ja kan ik me voorstellen.. Wordt dat feest bij jou leuk? Op het ROC hebben ze ook een feest na de diploma uitreiking vrijdag maar ik schat zo dat ik daar geen ene klap aan vind, ik ken daar namelijk geen kip!
floor01 schreef:ik had het eigenlijk tegen Anthea! maar leuk dat jij ook ff reageert!
Talida schreef:ik ook niet! maar als ik dat zo lees ben ik blij dat ik het gewoon heb laten vallen toen het kon!
Tal was wel braaf met rijden, maar heb ook niet zo veel gevraagd. Ze liep wat kort, misschien toch een beetje spierpijn van gister? Alhoewel ze na een crosstraining ook nooit stijf is. Dus ik ga me gelijk weer zorgen maken (ben beetje doemdenker)
Talida schreef:ik ook niet! maar als ik dat zo lees ben ik blij dat ik het gewoon heb laten vallen toen het kon!
Tal was wel braaf met rijden, maar heb ook niet zo veel gevraagd. Ze liep wat kort, misschien toch een beetje spierpijn van gister? Alhoewel ze na een crosstraining ook nooit stijf is. Dus ik ga me gelijk weer zorgen maken (ben beetje doemdenker)
Lielle schreef:Gomir, nog wat vertraagdGoed gesprongen met Ot zeg, jullie gaan hard
Waar werk je nu?
Talida schreef:Ze voelde wel ok hoorde vraag is of Tal het ook fijn vond haha. Het is echt gewoon jammer dat de afstand te groot is, anders had het echt wel vaker voorgekomen![]()
Citaat:@lielle: Gomir is hard aan het werk bij die stoeterij, ze moest er vandaag ook weer om 6 uit, en morgen helemaal gekkehuis, dan is de keuring. arme zij!
Sjaan schreef:Wiskunde,scheikunde, natuurkunde.. bij mij moet je er niet mee aan komen zetten.
gomir schreef:Tallie was iig heel braaf(over het algemeen) en ze deed goed haar bestze vond het alleen erg vreemd dat ze moest blijven wachten en op eigen benen moest lopen.
Vooral hindernisje uit draf vond ze maar raar, ze zat echt te wachten tot ik met been zo komen![]()
Kon haar later ook mooi wat dicht onder rijden. Dan maakt ze nog wel af en toe een foutje, maar daar leert ze alleen maar van