leuke foto's allemaal!!
M_M: jammer van je punten!! maar als er gezegd wordt dat ze voor haar gangen onregelmatig loopt, dan zul je als hij wel goed loopt, zeker wel goede punten halen!!
mijn dressuur ging gister best redelijk
ik mocht echt niks van madame vragen, want ze was snel beledigd dus ben maar dom rondjes gaan hobbelen
ze liep met inrijden best wel braaf, maar toen ze die ring in moest met witte hekjes(jeetje wie verzint dat nu
) had ik een tijdbom onder me kont!! niet zo'n succes, drafstukjes gingen wel, maar kreeg haar niet de hoeken in
in galop wat gebok, maar ach ze moet het maar leren hoor, ik had 148 punten en dat vond ik wel goed gejureerd 
vandaag lekker naar het bos geweest, (dijkgatbos) ze deed het water, de greppels en de op en af sprongen erg super!! beetje kijkerig, maar verder was ze super braaf, bij een heel smal boomstronkje(zonder aanleuning) had ze zoiets: wat is dit...ik kan er beter langs
maar toch deed ze het best braaf
Indoctro die mee was, was weer als vanouds, zo fanatiek
die loopt waarschijnlijk over een maandje weer haar eerste oefen rondje (1m)
en het vosje hebben we vandaag nog even naar gekeken, maar die liep zo kreupel als wat
dat is echt einde verhaal, hij gaat terug naar de fokker en waarschijnlijk gewoon een jaar weg gezet... erg jammer, maja het is niet anders
en als laatste hebben we de 3 jarige (veulen van de Indoctro) laten vrijspringen, nou op 1.20m deed ze nog geen moeite om eroverheen te komen
leuk voorbeentje, achter was nog niet zo geweldig, maar ze sprong wel zo hoog dat ze er niks van af gooide, de volgende keer maar een oxertje proberen