[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 14:58

CarpeDiem: juist wel, daar kun je het verbeteren

Kim : Mijn oude pony was ook erg lief

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 15:00

Mijn moeder heeft me net een dressuurproefje voorgelezen toen ik op Virma zat. Dat valt nog wel tegen een proefje met zo'n paard.

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 16:08

MM; leuke foto's
renske; leuk dat je nog een foto van je oude pony met nieuwe berijdster vond

Ik heb net heerlijk buitengereden met een overenthousiaste Britt
Nu maar eens opschieten, moet om 4 uur schrijven bij de paarden

Die kopers voor Okkie zijn vandaag trouwens ook weer langsgeweest, meisje(9) heeft even buitengereden met Ok, en ze hebben nieuwe deken voor dr gepast

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 16:30

Ik geloof niet dat ik verbeterd kan worden

Wanneer gaat Okkie weg?

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 16:31

Ok ik zal die andere foto ook nog wel laten zien! Niet lachen! k ben de voorste trouwens! Ik was 3 en ben er meteen afgestuiterd!

Afbeelding

Dankje iedereen!! Mijn enige punt waar ik zo op moet letten is mijn hakken boven de sprong!

Ik ben net terug van dressuurwedstrijd! Nou ik vond het slechter gaan dan vorige week alleen de jury niet! Ik had 155 dus net niet! Maar wel positief! Het enige rare vond ik dat ik een 8 had op van hand veranderen in middendraf en een 3 op van hand veranderen in middenstap met als commentaar: niet regelmatig. En op de gangen een 4. Nou dan mag ze wel kreupel hebben gelopen maar niemand zag wat en ik heb niks gevoeld! Dus dat is een beetje raar!

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 16:40

ahh jammer,, ik had ook een tijdje steeds 155 punten,, gek werd ik er van.. doe dan 154 ofzo..
maar wel vaag dat je een 4 op de gangen had

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 16:45

Ik heb vanavond wedstrijd

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 16:46

spannend! Waar?? En ja 4 is wel apart dan moet ze echt gewoon kreupel hebben gelopen maar niemand heeft wat gezien!

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 17:07

MM : balen dat je net geen winst had. Maar Pierrot kan ook niet stappen als hij aan de teugel moet lopen. Heel vreemd. Mijn moeder reed met hem M dressuur en kreeg ook daarom vaak een onv. voor de gangen terwijl hij voor 8en de middendraf en galop liep. Kan die van jou wel stappen of was die 3 ook wel verdiend?

Kim: Succes!!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 17:09

nou vorige week had ik op dat onderdeel een 7! Nou ja dat is wel een beetje raar dan! Maar ach over de punten was ik tevreden en over de proef niet! Maar in de zomer loopt ze toch beter en ik heb nu nog 1 wedstrijd en dan train ik haar af ivm veulentje krijgen! Ben erg benieuwd wat er inzit! Ik heb haar al verteld dat het een merrie moet worden maar vorig jaar luisterde ze ook nie!

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 17:20

mm: in gaasterland/harich... Dressuur
moet half 9 ofzo? later nog dacht ik

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 17:31

pfff laat!! Nou iig succes!

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 17:34

Hallo mensen, kom ik ook weer is langs waaien!
Ik kom de laatste tijd niet veel meer op bokt... slecht slecht! Ik zal mijn leven weer gaan beteren...

Nou ff bijlezen hoor...

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 18:30

Ik ga!! Kom ook niet weer online!! Ga vanaaf op vakantie!! Tot over 1,5 week!!

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 18:36

Heel veel plezier MM!!

Ik ga zo ff springen met mijn zusje in de manege.

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 18:39

Fijne vakantie MM! Jij hebt straks heel wat bij te lezen als je 1,5 week weggaat!

AntheaV

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 18:54

@kim: veel succes vanavond
@mm: veel plezier op vakantie, dan kun je goed uitrusten om daarna weer bij te lezen
MM & renske: leuke foto's
@sjaan: je hebt iig goede voornemens

Ik ga vanavond naar de bios, pas om half 10 begint die film en morgen moet ik er weer vroeg uit omdat ik bji de onderlinge wedstrijd moet schrijven

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 19:02

Kim: veel succes.
MM: fijne vakantie. (niet dat je het nog leest maar toch.) Wel een hele leuke foto! Was dat je eigen shet? Of ja van je zus ofzo?
Anthea: veel plezier in de bios.

Ik ga avondje idols doen denk ik Of iets van cabaret! in elk geval, Lui en op de bank

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 19:10

Was nog ff online moet nog iemand mailen!

Dankje iedereen!

En CD--> Nee dat is de shet van Anica Kortekaas!

En nu ben ik echt weg!! Ik heb nog niet eens ingepakt!

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 19:24

Veel plezier MM!

Canter

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 19:32

Leuke foto MM, en jammer dat ze bij die 4 geen commentaar zetten, dan weet je waarom ze je die hebben gegeven.

Lekker dat het goed is gegaan Whoopylover!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 19:54

leuke foto's allemaal!!
M_M: jammer van je punten!! maar als er gezegd wordt dat ze voor haar gangen onregelmatig loopt, dan zul je als hij wel goed loopt, zeker wel goede punten halen!!

mijn dressuur ging gister best redelijk ik mocht echt niks van madame vragen, want ze was snel beledigd dus ben maar dom rondjes gaan hobbelen ze liep met inrijden best wel braaf, maar toen ze die ring in moest met witte hekjes(jeetje wie verzint dat nu ) had ik een tijdbom onder me kont!! niet zo'n succes, drafstukjes gingen wel, maar kreeg haar niet de hoeken in in galop wat gebok, maar ach ze moet het maar leren hoor, ik had 148 punten en dat vond ik wel goed gejureerd

vandaag lekker naar het bos geweest, (dijkgatbos) ze deed het water, de greppels en de op en af sprongen erg super!! beetje kijkerig, maar verder was ze super braaf, bij een heel smal boomstronkje(zonder aanleuning) had ze zoiets: wat is dit...ik kan er beter langs maar toch deed ze het best braaf Indoctro die mee was, was weer als vanouds, zo fanatiek die loopt waarschijnlijk over een maandje weer haar eerste oefen rondje (1m)

en het vosje hebben we vandaag nog even naar gekeken, maar die liep zo kreupel als wat dat is echt einde verhaal, hij gaat terug naar de fokker en waarschijnlijk gewoon een jaar weg gezet... erg jammer, maja het is niet anders

en als laatste hebben we de 3 jarige (veulen van de Indoctro) laten vrijspringen, nou op 1.20m deed ze nog geen moeite om eroverheen te komen leuk voorbeentje, achter was nog niet zo geweldig, maar ze sprong wel zo hoog dat ze er niks van af gooide, de volgende keer maar een oxertje proberen

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 21:03

Misschien toch ook een leuk crosspaard BT! Ga je nog vaker dressuur rijden?

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 21:16

Ik heb vandaag besloten dat ik spring lessen ga volgen. Ik kom nu wel over een hindernis heen, ook wel met enige overtuiging, maar ik vertrouw volledig op me paard . Bedacht me dat het misschien wel handig is, zeker dalijk in de cross, om een stuur te hebben enzo
Ik heb in me hele leven nog nooit een springles gehad (wel op de manege, maar da was zo van: "gas geven en over de hindernis kijken". Ik vind het kei leuk om te doen, en ga nu dus maar met mama Kim (mijn 2e verzorgpaard) beginnen. Stalgenootje gaat wrs ook mee, dus kunnen we gezellig met zijn 2en gaan.
Ga maandag ff overleggen met de eigenaar van Kim en Utah en dan maar eens bellen.

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 21:27

BT, ze leert het heus wel. Het was toch pas de eerste keer dat ze in de dressuurring liep? Allemaal best spannend voor een jong paard. Komt wel goed.
Jammer van de vos.

CD: verstandig dat je echt springlessen gaat volgen. Zeker, zoals je zelf al aangeeft, is het in de cross wel fijn als je weet wat je moet doen als je een keer niet pas zit of door moet drukken.
Na je springlessen volgen zeker wel de crosstrainingen!?