Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

andrea16 schreef:Kitty: leuke foto! Is dat in Exloo?
) in de wei krijgen ze gewoon kuil, best veel omdat ze dus niet altijd op gras staan.. en 's avonds en s'ochtend krijgen ze ook gewoon brokken.. maarja, ze staan dus niet altijd op gras zoals ik al zei..
Kitty schreef:andrea16 schreef:Kitty: leuke foto! Is dat in Exloo?
Ja, dat is in Exloo. Even na mijn springwedstrijd erdoorheen. Even afkoelen...![]()
Jammer dat ze daar niet meer de complete baan hebben staan.
Even lekker er doorheen crossen. Inderdaad erg jammer dat ze bijna alle hindernissen weg hebben gehaald. Of ja, er staan nog wat trakheners maar die zijn echt onmogelijk aan te rijden. Wel staan er in het bos nog wat sprongen; een piano, een oxertje en nog wat wat ik al niet meer weet...

Wat zijn het voor paarden?
(en je pb ga ik nog beantwoorden, maar dat komt morgen, ben zo duf als een konijn
)
)
Simmie schreef:Leuke foto Bitwise. Maar ik zie HM denken: "puh, die deken past niet bij mijn bandages!"
Kitty schreef:Is het niet mogelijk eens een SGW-clinic in Noord Nederland te organiseren voor aanstaande en beginnende SGW-ers? In Roden ofzo... of in Zweeloo.
En misschien ook wel voor de gevorderde, maar ik weet niet of er daar veel van zijn in het noorden...
Maar ik ben het met HM eens, die kleur staat haar niet.
Het was buiten en door de wind kregen we nog heel wat sproeiwater over ons heen
Wel leuk, als bedrijfsuitje. Grappig genoeg was het op de High Tech campus van Philips (ik werk voor Philips), terwijl het een uitje van Bruns (bedrijf van Antoine) was.
Ze liep er niet kreupel op, maar het was wel pijnlijk. 

Hopelijk blijft Pablo rad, dan kan ik toch nog starten daar.
Nu moet iedereen wel even zo'n sgw boekje van Gorssel kopen hè!