[SGW] [HK] 4 jarige cross-toppers (in spe)!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 18:08

Proficiat mama Madelein *\o/* *\o/* Jammer dat je een spoed keizersnede hebt gehad maar komt vast helemaal goed met je kindje. Geniet ervan!

marloes_s

Re: [HK] 4 jarige cross-toppers (in spe)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 19:00

Madelein: Gaat het allemaal goed met de kleine?

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 19:06

Ik ben deze winter hard aan het werk met de dressuur, dat is even prioriteit.
Hoe leuk de indoorcrossen ook lijken. Ik heb er nu meer aan om even vaker dressuurles te rijden.
Moet zeggen dat het steeds beter gaat, Fame laat zich fijner aan elkaar rijden.
Laats bij de les heeft mijn zus nog leuke plaatjes geschoten.

Afbeelding

Afbeelding

Hier werd ze even achter d'r vodden gezeten door mijn instructrice. Moest wel lachen om de foto :P
Afbeelding

Afbeelding

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 19:23

Gaat super met onze kleine meid! Het is een tevreden kindje. Heerlijk. Alleen de borstvoeding is nog even investeren. Ze komt elke 1.5-2.5 uur dus dat kost een hoop energie. Maar dat zal met de tijd beter gaan.
Buik herstelt goed maar herstel gaat minder snel dan ik hoopte. De eerste dagen ging super maar nu best snel last. Dus rustig aan maar. Eddy inmiddels 10 dagen niet gezien, ook wel erg raar.

@marloes: zo mooie foto's! Mooi paard heb je toch!

Even foto's spammen:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

kikkerdril4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 19:39

Ziet er goed uit marloes! Bij ons is de dressuur inderdaad ook wel een aandachtspuntje.

Ahh wat een lief poppetje madelein, kost wat energie maar dan heb je ook wat :) geniet ervan!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 21:57

Wat een prachtig meisje heb je Madelein. Wil wel oppassen tijdens een wedstrijd hoor <3

Ziet er goed uit Marloes!

Gaan we je vast nog wel tegenkomen Kikkerdril, las dat je naar de Brabantse mag. Goed gedaan1

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 09:08

Marloes: wat ga je goed vooruit. Knappert!

Madelein: trotste mama!! Wat een schatje <3

kikkerdril4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 09:40

Percy we gaan dit seizoen wat vaker weg dus zal jullie inderdaad wel tegenkomen, gezellig :D
En dankjewel! Erg leuk om gewoon een keer te rijden en had niet verwacht dat we naar de brabantse zouden mogen :)

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 11:07

Wat een mooie foto's Madelein.
Knappe meid!

Kikkerdril veel succes op de Brabantse.

Dank jullie!

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 12:27

Ziet er goed uit Marloes +:)+
Wat een schatje Sanne <3
Veel succes kikkerdril +:)+

Hier niet veel te melden, heb griep ;(

kikkerdril4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 01:25

Voor mij was vandaag het cross seizoen echt begonnen! Ben naar de indoor SGW geweest in utrecht en we kwamen zowel in het springparcours als de cross foutloos rond *\o/* mooie 8e prijs mee naar huis mogen nemen van de 43 :D nog even beetje werken aan de afstanden voor de hindernissen, maar ze is zoveel vooruit gegaan ten opzichte van vorig jaar!

kikkerdril4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 07:11

Was weer even een stressmomentje maar als het goed is zijn we er dit jaar eindelijk bij in Alphen-chaam! *\o/*

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 11:33

Wat een fijn begin kikkerdril! Gefeliciteerd met je prijs.
En fijn dat je Alphen chaam kunt starten.

Ik moet zeggen dat ik ook weer erg zin heb in t crossseizoen. Maar nu eerst nog paar keer dressuur en springen starten. Vorige week nog fijn n wp in t springen gereden.

Welke SGW's gaan jullie nog rijden? Ik heb vannacht markelo opgegeven, en wil me ook nog inschrijven voor maarsbergen. Hangt er dan nog n beetje vanaf of ik beide start of er 1 uitkies. En dan sws Renswoude nog 16 april.
Verder laat ik t een beetje afhangen van mijn rooster. Ik werk in de zorg. Ga dan niet voor elke SGW vrij vragen

kikkerdril4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 11:53

Dankjewel! Fijn van je springen :) Lijkt me inderdaad lastig met de zorg, zou ik ook niet elke keer vrij gaan vragen. Ik studeer nog dus werk alleen doordeweeks 2 ochtenden dus in m'n weekend lekker vrij voor t paard en vriendlief :P

Ik heb deze planning, weet nog niet zeker of ik alles ga rijden maar wil wel graag veel weg dit seizoen!
Afbeelding

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 14:24

Goedzo kikkerdril *\o/* _/-\o_
Ik wil ook naar Heerjansdam en vlietland. Kunnen we meeten.
Ik werk in de gevangenis, werk ook om t weekend. Probeer af en toe dienst te ruilen, maar dan moet ik 3 weekenden achter elkaar, dus moet dan wel echt leuke wedstrijd zijn. Vind mijn lessen moeilijker plannen. Jij niet?
Renswoude wil ik misschien wel heen, maarsbergen is te kijkers voor die van mij. Die liep op Lisse t fijnst, alles beetje opgesloten.

Ik verder niet veel te melden :D

kikkerdril4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 14:38

Waarschijnlijk wordt het castenray voor mij ivm vervoer maar gezellig als we een keer kunnen meeten ja! :D
Lessen vind ik inderdaad ook heel lastig plannen, zeker omdat ik meestal doordeweeks niet zelf kan rijden en dus alles in m'n weekenden moet plannen...

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:01

Hier staat Alphen-Chaam op het programma. Shetan M en Daimler Z. Daarna wil [naam] graag naar Arville. We moeten een beetje plannen omdat het financieel natuurlijk nogal er in hakt.

kikkerdril4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:52

Leuk Percy, ik kom kijken de 20e dus zie jullie dan wel :) Inderdaad een duur grapje die Internationale wedstrijden! Ik vind het ook al duur en ik rijd ze gewoon op B niveau haha

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:32

Dat is leuk Kikkerdril, we hebben elkaar al veel te lang niet meer gezien. We proberen het hier wel te realiseren maar dat valt niet mee.

kikkerdril4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 09:32

Ja inderdaad alweer even geleden! Komt vast goed dit seizoen :)
Jammer dat sommige crossen die goed te doen zijn qua afstand voor mij samenvallen of in ieder geval in dezelfde week, hou niet zo van kiezen haha

kikkerdril4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 11:14

Vandaag de laatste regiotraining eventing gehad en ze ging zo goed! Ook wat M combinaties meegepakt en zelfs die lukte :D Rene zei dat ik zo in het M zou zitten dus dat is leuk om te horen :) Krijg steeds meer zin in het crossseizoen!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 23:50

Las het op fb Kikkerdril. Jullie gaan goed *\o/*

Hier heb ik even een kink in de kabel gegooid. Ben van de trap gekletterd en heb mijn hielbeen gebroken. Schijnt een nogal vervelend bot te zijn om te breken.

Eigenlijk had ik afgelopen donderdag geopereerd moeten worden maar er is morgen Rabo crosstraining in Renswoude en de orthopeed begreep gelukkig wel dat het toch wel belangrijk was dat ik haar en haar paard daar naartoe kan brengen. Het is gelukkig mijn linkervoet en ik heb een automaat dus morgen gaan we samen op pad. Ze zal het daar wel allemaal alleen moeten doen want ik ben compleet rolstoel afhankelijk. Heb ook iets gekneusd, beschadigd in mijn rechterbeen. Op mijn linkervoet mag ik totaal geen gewicht zetten, zelfs niet een beetje. Kan misschien net twee stappen voor of achteruit.

Nu ga ik maandag onder het mes maar de revalidatie neemt een half jaar in beslag en de eerste drie maanden zal ik niet kunnen stappen. Dat gaat behelpen worden dit jaar.

[naam] heeft het EK dit jaar niet als streven maar wel het verbeteren van de dressuur van Daimler en Shetan door het M krijgen. We zien wel waar we komen. Baal wel dat ik nu zo beperkt ben.

Arville is wel in de planning, we zien wel hoe het gaat maar we kunnen elke hulp op wedstrijd gebruiken het komend seizoen.

Hoe is het met je kindje Madelein? Ben wel eens benieuwd naar een foto :)

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 00:09

stoer kikkerdril _/-\o_ Heb je foto's?
Kijk je wel uit Percy :o is aardig eind rijden. Ik ga begin maart naar Minderhout, is dat bij jullie in de buurt?

Ik vandaag fijne les gehad

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 02:09

Mooie foto's thia!

Crossen kan ik even niet over meepraten. Gaat m niet worden dit jaar gok ik.

@percy: he wat vervelend!! Sterkte met je operatie. Heb je veel pijn?
Ons meisje doet het super. Groeit als kool en ontwikkeld snel.
Had ik hier nog geen foto geplaatst van ons spekkie? Nou bij deze :D, dr eerste lachje van de week!
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 11-03-16 08:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Op verzoek poster is de foto verwijderd van haar baby.

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 09:09

Ze is echt liefff <3