[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tientjeh

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 14:00

haha, zo wilde ik dat ook graag bij mijn ouders thuis. Helaas ziet ook mijn vader dat nog niet zitten. Kinderachtig hoor! haha

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 14:01

muts_marijke schreef:
hahaha is nu nog niet de moeite waard Jantine, maar dat soort dingen moet altijd langzaam aan ingevoerd worden bij schoonpaps... eerst 2, dan 4 en dan huppa!

ah zo begon het hier ook, met 2 stokkies praktisch waar je overheen kon. Nu staan er 11 hindernissen en de trakhener over de sloot is in aanbouw! (maar we kunnen alleen bouwen als de paarden niet in die wei staan want Beat valt de trekker aan :+ )

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 14:02

@ Jantine Maar misschien moeten bij jullie de koeien er nog grazen? Dat hoeft bij ons niet meer. En toen dat gestopt is, is schoonpaps wel makkelijker geworden met zn weides. Maar dit hebben we nog nooit voor elkaar gekregen :D
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 20-02-12 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 14:02

Sim, Ik heb ook Asics... Ik was ook even over de 100 euro kwijt.
Ik had ook Saucony's en Nike's gepast maar die zaten niet lekker!

Ik heb ze bij de plaatselijke hardloopwinkel aan laten meten :)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 14:04

Ja er moeten ook koeien en schapen lopen. Het voornaamste was dat het lastiger is om te maaien. Paardenwei is te klein om vanalles neer te leggen, zonder dat de paarden niet compleet uit hun plaat kunnen gaan tijdens het los lopen.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-12 14:09

mootje ik heb wel die saucony's en ze zitten bij mij wel goed. ik heb dan de schoen die het meest ondersteunend is.

Hier ook wel wat crosshindernissen in de wei (picknicktafel, paddestoel, dakje, dikke boom, inuitjes die de dames van de plek hebben gekregen) maar alles moet verplaatsbaar zijn voor evt maaien/mesten etc.
dit jaar komt er nog wel wat bij. mag helaas geen waterbak of slootje maken in de wei dus een soort van slootje doen we met een stuk blauw zeil haha.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 14:18

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-12 14:19

lekker dat weer maar hier in nl zit er telkens zoveel verschil in.. daar wordt je ziek van haha.

nu maar eens snel omkleden en richting werk.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 14:28

Middag :)

Gefeliciteerd Margriet *\o/* *\o/* *\o/*
Vief, ik vind de tegels wel wat hebben!
Eef, super! Carriereswitch? :P
Sterkte met de spierpijn Mo!
Texelse, zulke pony's zijn echt goud waard!
Evie, filosofie is best wel leuk! Ik kreeg daar altijd hoge cijfers op toen ik nog vwo+ deed. Helaas was dat ongeveer het enige vak waar ik hoge cijfers op had :+
Karen, mooie keuken laat je zien! Mijn smaak :D . Er rijdt iemand anders op Ul, ik had niet zoveel uitdaging meer. Na het ongeluk is hij eerst weer bij ons op stal gekomen, maar hij staat nu weer bij Barbara in de buurt zodat ze niet zolang hoeft te reizen.
Keukens, die van ons is saai en niet mijn smaak. Ik ben meer van het strak en chique, met een eilandje het liefst. Iets wat veel geld kost zegmaar :+
Tientje, wat leuk die tegeltjes zo in de wc en badkamer! Echt heel gaaf! Is jullie douche alleen niet heel donker?
Jeroen, jullie badkamer lijkt wel op wat wij bij het oude huis hadden. Alleen de vloertegels hadden wij groot wit.
Fijn Texelse dat je snel terecht kan!
Sanurie, je had toch een vriend? Of is dat uit?
Marijke, bij ons ligt de site eruit van de bank, ook erg hinderlijk
Vief, bah zeg, van die oogjes!
Saar, ik heb bvw ook al poosje niet gezien. Zelfs niet aan de kassa hahah
Bij ons begon de crosswei ook klein. Inmiddels staat er al veel meer, maar niet echt van niveau helaas.

Ik hoest zo'n beetje m'n longen eruit, maar mijn stem is weer redelijk terug. Ga nu Beautje even rijden. Wil graag wat sprongetjes doen, dus doe wel even mijn bodyprotector om voor mam haar gemoedsrust :o
Edit: toch maar niet :o jeetje nu echt hard op dieet want ik heb geen zin om met de vetertjes te gaan prutsen :+

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 14:35

Verstandig mirthe haha!
Hmm bvw zal wel veel bij het vriendje zijn! We zijn gewoon ingeruild :+
Ik ga mijn moeder een dokter fish ervaring geven voor haar verjaardag haha! Ben erg benieuwd hoe dat gaat bevallen :D

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 14:55

Bezig met grote opruimbeurt op me kamer, waar de vakantie wel niet goed voor is!!

Ik heb asics. Ben begonnen op nikes en daardoor scheenbeenvlies ontsteking opgelopen, alle slechtste schoenen voor mij die ik maar kon hebben. Ik heb nu asics gel kayano 17, koste 170 euro. Niet weinig dus. Deze zijn speciaal voor overpronerende lopers. Ook wel dat ik te veel over de binnenkant loop.

Mirthe: ja dat is nu al weer 1,5 maand bijna 2 maanden uit ofzo. Veel gezeik mee gehad.. En hij was niet zo lief voor me geweest. Eigenlijk was niet bedoeling om weer iets aan te gaan met een jongen, maar hij heeft de tijd en wacht zo lang tot ik er klaar voor is zegt ie, dus het proberen waard laat ik maar zeggen. Eerst maar eens goed leren kennen ;)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 14:58

Sanuarie: hoe ben jij gaan opbouwe na je scheenbeenvliesontsteking? Want ik heb hem ook gehad en wil dus voorzichtig aan gaan opbouwen en niet meteen weer met een zere scheen zitten.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 15:01

Karen, wat leuk! Ik ben dol op kleine hondjes en heb bijvoorbeeld helemaal niets met collie achtige honden, vind het maar nerveuse mormels. Als ik een grote hond zou kopen zou ik een Ridgeback nemen of een Bull Mastiff. Ben eigenlijk gewoon dol op Bull achtige honden.

Mooie keukens komen er voorbij! Ik vind moderne keukens ook mooier maar het ligt er ook wel aan in wat voor huis.

Net gelest en Scene deed het echt super! Hopelijk is het kwartje gevallen.....

Lau, succes met je scripte! Nog eventjes!

Ik heb net bijna twee afbakbroden laten verbranden. :+ bij de tweede poging kon ik hem er nog net uitvissen.

Filmpjes van gister: www.youtube.com/watch?v=8Fs5eZKXZd0

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 15:08

Wat een heerlijk tamme proef... Je kunt er gewoon aan rijden :D
Wijken is niet zijn hobby geloof ik!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 15:11

Nee hij wilt altijd te veel opzij en te weinig naar voren. :+ Proef is inderdaad heel braaf, het is een wonder haha! Nu nog ontspannen en wat flitsender en dan gaat het goed komen.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 15:22

Proef ziet er inderdaad fijn uit Eef. Hij heeft inderdaad wat moeite met het wijken. En hij geeft nogal eens wat verzet met de staart in de oefeningen waar jij wat meer beenhulpen geeft.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 15:40

Evony: je hebt pb ;)
Evelien: Ziet er niet verkeerd uit!! Ga zo door! Door trainen en dan kan je er vanzelf echt aan gaan rijden.
Mooie accommodatie trouwens!

Wow, me kamer ziet er echt weer top uit!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 17:08

Jantine, dat zwiepen heeft hij altijd heel erg gedaan. Het is wel minder geworden maar denk niet dat het er ooit helemaal uit gaat. Op cc is het wel erger dan thuis maar het is echt een gewoonte van hem geworden.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 17:49

Goed bezig, Sanurie.
Eef, nette proef :j Flitsen komt wel weer. Als je de ontspanning zo vast kunt houden, ben je al een heel eind op weg!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 18:32

Hallo mensen!
Op het moment dat jullie mij gingen missen of dat ik jullie ging missen... bedacht ik mij dat ik me maar weer een moest inloggen op bokt :+

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 18:36

haha telepathie!

ik ben lekker aan m'n huiswerk bezig geweest, geeft altijd een rust als ik daasr stuk mee klaar ben. en dit is inhoudelijk vrij lastig. ander vak is heel veel maar niet moeilijk... zucht!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 18:38

ik heb trouwens een donkerblauw oornetje van Schockemohle besteld, hoop dat hij er voor zaterdag is.
Hoef pas om kwart voor 11 en tien over 11 te starten, heb ik even mazzel! (vorige keer half 9 :+ )

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 18:41

Noor, we doen ons best ;)
Dat zijn mooie orennetjes Suikermeisje!

Ik ga donderdag met Lau trainen! Eindelijk :):)

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 18:48

Haha leliaardje denk niet dat de pup carnaval kent. Hij was gewoon vrolijk. ;)
Sim ik heb ook asics.
Dat zijn mooie tijden suikermeisje!

Hier gereden, ze hadden beide de wind in de bol. Het was ook erg koud in de wind.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 19:10

Lekker Eef. Waar gaan jullie naar toe?

Lekker klaar met je hw dus suikermeisje. Fijn gevoel en heb je verder alle tijd voor jezelf. Mooie starttijden.
Gefeliciteerd Margriet, maar op FB had ik je vanmorgen al gefeliciteerd.

Schoenen zijn dus heel persoonlijk merk ik al. Ben benieuwd waar ik straks mee thuis kom.
De hut hier is ook weer schoon, zo nog lekker koken. Roerbakgroenten met argentijnse beefreepjes.