Dit is wel de beste proef die ik van hen tot nu toe heb gezien. Hij heeft nu meer ontspanning gevonden. Vorige keren was het allemaal nog wat hectisch.
bianca1980
Geplaatst: 14-07-11 15:48
Lielle schreef:
mooie proef, ik heb alleen een hakkeltje in het begin van de eners gezien
en toch vind ik de piaffes niet zo mooi als bij Gal en ook de aanleuning in de passage is bewegelijker, maar pirouettes en de rest van de proef ging al wel beter dan voorheen net als de galopwissels idd.
Grootste probleem met de woning is dat het nu waarschijnlijk weer hetzelfde gaat opbrengen als waar ik het voor gekocht heb.... dan blijf ik met die 10% KK zitten.......zucht.......maar blijven zitten zie ik niet zitten, tword me veel te duur alleen en de hypotheek die ik ooit heb aangemeten gekregen is dus ook niet zo gunstig......
Laatst bijgewerkt door bianca1980 op 14-07-11 15:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Lielle
Geplaatst: 14-07-11 15:48
eens sussie, het zag er veel tevredener uit.
Eerste, alleen bij de mexicaanse jury 2e achter Laura B
Bianca, vergelijken met Gal vind ik lastig, ik kijk gewoon wat ik van deze combi vind.
(Bokt heeft trouwens een perskaart voor de Olympische spelen volgend jaar, Cayenne gaat live verslag uitbrengen!)
Dat hebben we gelijk al gedaan. Dus heb nu zware antibioticakuur. BEn benieuwd hoe ik morgen in pupms met 9cm hak ga heisen. Maar ik zal ze aan Heb niks anders voorbij mijn mooie zwarte jurkje..
texelse
Geplaatst: 14-07-11 15:55
En nu Lau? In de biotexe ermee en een AB-kuurtje? Sterkte, hopelijk pas je je laarzen/schoenen etc. wel gewoon.
Hier spreekt de oude doos weer: tijdens een hardloopwedstrijdje in de koeienstal liep ik op de heenweg de mestvork om en op de terugweg, toen ik bijijijijijna op kop lag, trapte ik er in, en stond in 1x stil. Onderin m'n voet er in, en in m'n grote teen er weer uit. Een voet die zo dik werd als een voetbal, hartstikke ziek, en heel vaak in de biotex gezeten, maar het kwam weer goed. dit bedoel ik met mistidtype, volgens mij zou zij dit ook op kunnen lopen
Hebbie morgen een feestje, Lau? Sterkte met je voetje Ik heb nog wel wat schoenen, maar dan moet je zo'n eind rijden Bianca, wat balen zeg. Maar kun je dan niet beter nog een poosje blijven zitten waar je zit?
Lau: AB is dan wel fijn ja. Ik vind het wel grappig dat je persé je hakken aan wilt . En ontstekingsremmers tegen de zwelling, maar als je al zwelling hebt heeft het natuurlijk niet veel zin meer .
Ik heb trouwens ook een zwart scherm bij de livestream.. Totilas dus net ook gemist! Ga zo maar eens taarten bakken, morgen vier ik mijn verjaardag..