[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:04

Zozo dames.. zijn we hier op de 'Behoefte aan mannen-tour'...? :D Ik ben ook alweer een poos single, mede omdat ik heb geleefd als kluizenaar :o .. Komt je sociale leven niet ten goede.. Inmiddels uit mijn grot gekropen en alweer wat mooi 'Man material' ontmoet :D .. Jahoor, een leuke man aan mijn zijde zou best welkom zijn ;) ..

Alweer even een poosje niet wezen bokken in het topic.. zoals jullie misschien is opgevallen :P ... Had er geen zin in, had iets meer aan mijn hoofd :) , heb er flink wakker van gelegen.

De DA was vandeweek weer bij Wo langs geweest, omdat ik vond dat Wo niet helemaal lekker ging, ondanks dat ze verbeterde. Dat vond de dierenarts ook.. Dat gekwakkel sinds juni.. Er moest nu eens even goed naar gekeken worden..
En dus ben ik de hele afgelopen week lekker in touw geweest om van alles te organiseren voor het vervoer van Wo.. Gister hebben we Wo al naar de kliniek gebracht, kon ze mooi een nachtje overblijven, omdat ze vandaag om 8 uur al aan de beurt was :) .
De röntgenfoto's wezen uit dat ze een geïrriteerd en actief kniegewricht heeft.. Dit is al wat ouder (dus vanaf juni), dit ontstaat door een trauma, verdraaiing en overbelasting. In juni zijn er drie jonge merries bij gegooid in de groep en zij is er achteraan gegaan, daarna haalde ik haar niet rad uit het land. Hierna ging ze goed, minder goed, weer goed en weer wat minder goed. Dus dat past bij het beeld. De slijtage in haar knie in vergelijking met de foto's van 2008 is niet verslechterd, dus er is geen progessieve artrose.. niks ernstigs dus.. Het is alleen geïrriteerd. Op het uitverdoven van de kogel werd ze ietsjes beter, wat aantoont dat er in de voet (mogelijk geïrriteerde collateraalbanden) ook wat irritatie is.. Maar bij de verdoving van de achterkant van de knie vertoonde ze goede verbetering.
Nu moet Wolin rustig aan doen, knie moet rust krijgen, mag stappen onder de man voor 3 weken en dan weer terug. Ze is ingespoten met ontstekingsremmers in de knie en voet.
Dus.. al met al.. valt het gelukkig mee.. Het heeft nooit de rust gekregen, die het had moeten hebben en dat moet nu dus wel even gebeuren :) . Over drie weken weer terug en dan kan er altijd nog een scan gemaakt worden als het niet echt verbeterd is, maar daar gaat de DA niet vanuit, want hij vind het 'niet schrikbarend'.
Het laden ging super, heel rustig en goed de tijd er voor genomen en uiteraard werkt dat uitstekend.

En Wo was lekker zichzelf op de kliniek :+ .. Voor de mensen die bijna een voet te pakken had van haar: SORRY!!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:04

Vief wa een spook ook he :P

Ja ik ben aan het klungelen met muziek voor me kür ;)

WL gelukkig niks ergs! gekke wolin!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:07

Ik had je idd al gemist, Lotte! Goed dat je het even tot de bodem hebt laten uitzoeken én dat het allemaal mee lijkt te vallen! Hopelijk ziet het beeld er over 3 weken rustiger uit!

Nog even over de mannen: volgens mij hebben wij als paardenmeisjes óf iemand nodig die paarden ook leuk vindt (en dus meegaat) óf iemand die zelf ook een druk leven (lees: hobbies en een sociaal leven) heeft óf beide! ik heb de tweede optie getroffen

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:11

_Noor schreef:
Gaat lekker hier dames! :D

Moet jij zeggen:
_Noor schreef:
Veel plezier met jezelf
:oo

:D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:13

Fijn dat het meevalt Lotte! :)
Hopelijk knapt Wolin gauw op van de rust.

Mijn schimmel is soms inderdaad maar een monster :P

Ik heb een combinatie van. Optie C dus :+

_Noor

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:14

@ Simmie: tja, dan doe ik ook een duit in het zakje hoor :P

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:15

Jij boft met je tweede optie Noor :D .. Fijn dat hij je daar ook lekker vrij in laat!

Ja, zoals het er nu uit ziet valt het allemaal mee :) . Wo heeft alleen niet het karakter om rust te nemen en dat zei de DA ook, want die kent Wo ook wel langer als vandaag, dus het wordt als ik vrij ben twee keer per dag erop onder de man stappen.. bodem maakt verder niet uit.
De kogel, hoefgewricht, straalbeen, etc zien er verder heel goed uit, geen bemerkingen! Dus dat is natuurlijk ook heel goed nieuws.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:15

Simmie schreef:
_Noor schreef:
Gaat lekker hier dames! :D

Moet jij zeggen:
_Noor schreef:
Veel plezier met jezelf
:oo

:D

:')

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:16

Lekkere vent is hier wel welkom hoor...

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:18

caro29 schreef:
Lekkere vent is hier wel welkom hoor...

Misschien moet je gewoon werk maken van die collega van je, Caro. Maak eens stiekem een foto van hem!! :Y)

WolinLotte schreef:
Jij boft met je tweede optie Noor :D .. Fijn dat hij je daar ook lekker vrij in laat!

Gelukkig wel ja, maar dat werkt 2 kanten op hoor! Hij staat nu ook ergens in een feesttent (harddraverij). Ach, je bent jong en je wil wat (bier). }:0

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-10 21:19

Simmie, Scherp :))
Noor, foei }>

Volgens mijn vader komt het met name doordat ik al zo onafhankelijk ben... ;( Mooi huis, leuk paard, goede baan met bijbehorend salaris, leuke vriendinnen!

WL, Fijn dat je nu weet wat het precies is!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:20

Mootje, vaak speelt dat wel mee.. je red je namelijk ook wel zonder man ;) ..

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:21

Dat kan mannen wel afschrikken Mootje :j
Wij kennen elkaar al zo lang dat hij er langzaam aan gewend is :P Bovendien is hij zelf ook druk met zijn eigen onderneming!

Ga zo even douchen, nog even in mijn boeken kijken en dan lekker slapen!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-10 21:22

Alleen kijken is niet genoeg hè ;)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:24

Mootje schreef:
Alleen kijken is niet genoeg hè ;)

ZIE JE WEL MOOTJE! Simmie had toch gelijk! :oo

Ga nu echt! :evaw:

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:26

Kan me idd voorstellen dat het een groot deel wel wat afschrikt. Al begrijp ik het ook weer niet helemaal, maar deel onbegrijpelijke-man wel zijn :+

En een keer speeddaten? 't Is dat ik al voorzien ben, maar dat lijkt me gewoon echt heel grappig om een keer te doen :))

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-10 21:26

Ik had het over in je boeken kijken, Noor :o
Wat moet je moeder wel niet denken als ze weer in 't topic zit :D
Morgen is de dag van de uitslag, toch?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:31

Speeddaten lijkt mij ook nog wel lollig.

Mannen houden idd volgens mij wel van iets wat afhankelijkere vrouwen. Geeft ze denk ik een ego-boost.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-10 21:35

Ik werk ook nog eens in een super mannenwereld, dus dat is ook voor de meeste mannen een beetje 'eng' geloof ik!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:36

Dat geloof ik gelijk. Zie het aan mijn beste vriendin. Haar (23jaar oudere) vriend werkt ook op boorplatformen en die kerels zijn mannen-mannen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:49

Mijn collega is een foute man maar ja eerst maar eens zien waar dit heen gaat. Af en toe krijg ik wat opmerkingen of blikken en ik doe lekker mee. Ik ben single nu hij nog

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:54

Avond :wave:

@Snoekiej: Ik heb meestal geen hals, van de winter had Vero poosje 1 met halve hals op. Maar dat was uitzondering, meestal deken zonder hals. Gave sprong op die foto trouwens!
@BV: Goed gereden in Heino. Op naar de volgende!
@JN: Wat ontzettend baalen. Hopelijk herstelt het goed.. :(:) Wel heel fijn dat je zo lekker gereden hebt in Heino.

Ik bepaal ook per dag of ik Vero deken op doe of niet. Maar ik heb het geluk dat ze thuis staat, dus dat doe ik gauw voordat ik naar de trein ga. Nu heeft ze nog ongevoerde regendeken op maar lees dat het 20 graden wordt, die gaat dan maar gauw weer af! Maar zijn hier heel veel vliegen/ muggen etc. nog steeds, dus doe er wel wat op. Hopelijk zet het door en is het in Neede van het weekend ook droog!

Gaat lekker hier lees ik :D

Mis het hebben van een vriendje momenteel helemaal niet, zit nu meer in de vergissen is menselijk fase m.b.t. mijn ex. Dus vind het wel even lekker zo. Alleen is het wel eens lastig als je naar bruiloften ofzo toe moet waar iedereen met vriend/ man heen gaat. Meeste van mijn vriendinnen zijn al getrouwd, is hier bij ons normaal, sommigen hebben zelfs al een kind.
Ik heb dat speeddaten keer gedaan toen ik nog in Groningen op kamers zat. al had ik toen nog wel met m’n ex
Ging met een vriendin mee. Ik vond het echt super grappig! Al zat er niet echt wat soeps tussen dus zou het niet gauw nog een keer doen.
Denk dat mannen dat inderdaad afschrikt Mootje. :j

Vriendin van mij haar zus is net bevallen van een gezonde dochter! :D Echt suoer leuk, ze hebben het opgewekt want ze was al 2 weken over tijd. Alles is goed gegaan.
Net ook even lekker Vero gereden, ging best redelijk met m'n knie. Vandaag ook te horen gekregen dat ik in het vervolg maandag ochtend vrij ben! Wil nu gaan kijken of ik dan kan werken, maar is nog best lastig.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-10 21:55

ow Caro, niet doen ! Ik heb twee jaar iets met een collega gehad (in een bedrijf mer 12 mensen) en dit is geen aanrader :n Ik wil hier ook niet weer mijn handen aan branden, alhoewel er wel wat leuks (meervoud) rond loopt :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:57

Mootje schreef:
ow Caro, niet doen ! Ik heb twee jaar iets met een collega gehad (in een bedrijf mer 12 mensen) en dit is geen aanrader :n Ik wil hier ook niet weer mijn handen aan branden, alhoewel er wel wat leuks (meervoud) rond loopt :D

Waarom niet? Mijn hub was ook eerst mijn collega.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 22:00

Ik heb vroeger ook mij eens gebrand aan een collega en dat gaf genoeg drama. Deze ezel stoot zich geen 2x (hoop ik) Ik doe er ook niks mee maar het is wel lachen. Probleem is dat het wel een aangename view is <3 . Wij hebben een strenge regel op de afdeling. Geen geklooi/relatie onderling. Wil mijn baan graag houden. Goede regel!