Alweer even een poosje niet wezen bokken in het topic.. zoals jullie misschien is opgevallen

De DA was vandeweek weer bij Wo langs geweest, omdat ik vond dat Wo niet helemaal lekker ging, ondanks dat ze verbeterde. Dat vond de dierenarts ook.. Dat gekwakkel sinds juni.. Er moest nu eens even goed naar gekeken worden..
En dus ben ik de hele afgelopen week lekker in touw geweest om van alles te organiseren voor het vervoer van Wo.. Gister hebben we Wo al naar de kliniek gebracht, kon ze mooi een nachtje overblijven, omdat ze vandaag om 8 uur al aan de beurt was

De röntgenfoto's wezen uit dat ze een geïrriteerd en actief kniegewricht heeft.. Dit is al wat ouder (dus vanaf juni), dit ontstaat door een trauma, verdraaiing en overbelasting. In juni zijn er drie jonge merries bij gegooid in de groep en zij is er achteraan gegaan, daarna haalde ik haar niet rad uit het land. Hierna ging ze goed, minder goed, weer goed en weer wat minder goed. Dus dat past bij het beeld. De slijtage in haar knie in vergelijking met de foto's van 2008 is niet verslechterd, dus er is geen progessieve artrose.. niks ernstigs dus.. Het is alleen geïrriteerd. Op het uitverdoven van de kogel werd ze ietsjes beter, wat aantoont dat er in de voet (mogelijk geïrriteerde collateraalbanden) ook wat irritatie is.. Maar bij de verdoving van de achterkant van de knie vertoonde ze goede verbetering.
Nu moet Wolin rustig aan doen, knie moet rust krijgen, mag stappen onder de man voor 3 weken en dan weer terug. Ze is ingespoten met ontstekingsremmers in de knie en voet.
Dus.. al met al.. valt het gelukkig mee.. Het heeft nooit de rust gekregen, die het had moeten hebben en dat moet nu dus wel even gebeuren

Het laden ging super, heel rustig en goed de tijd er voor genomen en uiteraard werkt dat uitstekend.
En Wo was lekker zichzelf op de kliniek